20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #150 på: 27. Sep. 2011, 08:00 »
slapp av, Abeid fyller skoa til tiote ;)

Det vil i så fall være sensasjonelt da han er en meget offensiv midtbanespiller.

Seydou Doumbia ja. Drømmesignering, bortsett fra at han er ANC-bound. Men han tjener vel fett i Russland, og de dere klubbene trenger vel ikke å selge for småpenger heller.
Hvis de "investeringene" enkelte russiske klubber har gjort er med tanke på å gjøre god butikk på videresalg kan jeg vel med relativt grei sikkerhet si at de har feilet en smule... :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #151 på: 27. Sep. 2011, 08:40 »
Må ikke Abeid også bestemme seg for om han vil spille for Frankrike eller Senegal(?). Kan jo hende han også tar turen til ANC...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #152 på: 27. Sep. 2011, 11:34 »
Hvor mange kamper er det snakk om å miste de spillerne som skal til anc isåfall?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 27. Sep. 2011, 11:44 »
Nå må vi slappe av. Kan da hente spillere selv om de skal bort noen uker for å spille ACN, mange av de vi snakker om spiller jo heller ikke på noe lag som kommer til å gå til finalen. De vil med andre ord være kjapt tilbake. Det er vel maks 4-5 kamper de misser?

Får vi Cisse så får vi han for flere sesonger, ingen skandale om han skulle være borte litt i Januar da. Det blir vel 4-4-1-1 med Barfa og Best på topp, og Gosling inn for Tiote i denne perioden, er det så ille?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 27. Sep. 2011, 11:59 »
Der er jeg helt uenig.  Selv 4-5 kamper er langt fra noen bagatell. Ba og evt. ny spiss til Afrika + skade på Leon Best = Shola Ameobi/Peter Løvenkrands, i verste fall begge. Mange poeng kan da tapes på 4-5 kamper. Ville vært utrolig bittert hvis nå sesongen mot alle odds skulle fortsette i det sporet den er inne i.

Må ikke Abeid også bestemme seg for om han vil spille for Frankrike eller Senegal(?). Kan jo hende han også tar turen til ANC...

Abeid har vel algerisk avstamning mener jeg.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #155 på: 27. Sep. 2011, 12:03 »
Hvis Best blir skada, ender vi opp med å starte shola/Lovenkrants i minimum 5 kamper - Kan koste oss endel poeng. Forskjellen på 7ende og 12 plass foreksempel.  Det er et stort problem spør du meg.
If it has tits or wheels, count on problems!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 27. Sep. 2011, 12:03 »
Vil heller signere Cisse for tre år og misse han i de kampene enn å ikke signere ham i det hele tatt, men heller signere en hakket dårligere spiss...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #157 på: 27. Sep. 2011, 12:16 »
Nei, jeg vil mye heller ha Cissè i 34 kamper i året - enn en dårligere spiss i 38 av dem.

Av de vi har sett på er det helt seriøst BARE Cissè som er MARKANT bedre enn Ba.

Alle andre targets are "sidegrades" i mine øyne.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 27. Sep. 2011, 13:17 »
Det er jeg enig i. Det er bare Cisse som øyensynlig ville styrket oss av de som er nevnt... Og er enig i at vi skal prøve og å kjøpe en som ikke som ikke må til ACN. Men i Cisse sitt tilfelle ville jeg gjort et unntak. Han vil jeg virkelig ha, ACN eller ikke...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #159 på: 27. Sep. 2011, 13:27 »
Problemet slik jeg ser det er alderen hans. Tror det er det som gjorde at vi ikke signerte han i sommer. Hadde han vært 23-24 hadde han vært i Newcastle-trøye nå, selv om de krevde 13-14 mill.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 27. Sep. 2011, 13:40 »
Kan nok være det ja ;) Merkelig at det ikke finnes flere spisser i riktig alder på det nivået vi leter etter. Mener at for 4-5 år siden bugnet det av slike spisser, nå er vanskelig og se en som skiller seg ut som en klar kandidat for oss... Men kanskje kan Graham finne frem noen vi ikke vet om :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #161 på: 27. Sep. 2011, 13:50 »
Alderen til Cissè er ikke noe problem i det hele tatt, Fysisk er de beste årene mellom 27 og 32.
Gjensalgsverdien er problemet her, og det er synd.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 27. Sep. 2011, 22:44 »
Hahahaha. Episk.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 27. Sep. 2011, 22:48 »
Utrolig dårlig "trolling".