20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 445934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #120 på: 22. Sep. 2011, 22:38 »
Sebastién Corchia på høyreback hadde vært rått!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Sep. 2011, 12:14 »
Newcastle skal etter sigende være interessert i Scott Allan. Dundees 19 år gamle playmaker og bråkmaker.

http://www.nufcblog.com/2011/09/23/newcastle-pursuing-scottish-midfield-play-maker/?

Sitat fra nufcblog:
Scott first joined Dundee back in 2001 as a 10 year-old, and he is a player with vision and awareness he will see passes that others will not, and his reading of the game is said to be excellent too, and he also has good close control.

Scott Allan will become a free agent next summer and Newcastle could pick him up on a free transfer.

Gratis talenter er alltid velkomne :)

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 23. Sep. 2011, 12:24 »
Ja takk. Slike spillere vil vi alltid ha. Om det følger med litt utenomsportslig bagasje så er jo det ypperlig.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 23. Sep. 2011, 12:31 »
Jeg skal være den første til å si hurra når vi faktisk har bekreftet ny nr. 9. Før da. Stillhet.
Kos dere med rykter, etter sommerens vindu klarer ikke kroppen mer  ;D
« Siste redigering: 24. Sep. 2011, 07:41 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #124 på: 23. Sep. 2011, 12:47 »
Trenger ikke være talent så lenge du spiller på midtbanen :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 23. Sep. 2011, 13:26 »
Har sett denne gutten spille flere ganger, både som junior og senior, og han er en meeget spennende spiller. Kan som det står i de artikkelen finne åpninger gjennom de fleste forsvar. Vil si at han ligner litt på Cabaye, hvis jeg skal sammenligne ham med en av våre ;)

Har jo også noen off-field problems, men det er jo nærmest blitt en vane for unge britiske talenter. Har trua på at han kan vokse dette av seg. I tillegg kommer jo gutten her fra Glasgow ;D
« Siste redigering: 23. Sep. 2011, 13:29 av Andymag »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 23. Sep. 2011, 16:36 »
Hvordan stiller folk seg til en spiller som Gignac (Marseille) til å bli vår nye nummer 9? Har ikke akkurat vært noen hit i Marseille og var jo sterkt linket rett før vinduet stengte. Tror mye avhenger av pris her, men jeg mener han har kvaliteter som hadde passet PL svært godt. Vi trenger en jagende kraft-spiss skal vi spille med Ben Arfa som hengende og da er ikke Gignac det dummeste valget. Ka dokk trur?

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 25. Sep. 2011, 17:55 »
Sitter å ser Auxerre-Sochaux får å se på Maiga som vi har blitt sånn linka til. Og etter å ha sett 30min så er det en  ting som slår meg. Det finnes faktisk en spille som springer mindre en Shola og det er Maiga. Har puttet et mål fin nærteknikk, men virker lat og har dårlig kroppsspråk!

Skal legge til at det er første gang jeg ser han spille. Her er link vist noen vil se:

http://myp2p.bz/livesports.php

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 25. Sep. 2011, 20:13 »
Hvordan stiller folk seg til en spiller som Gignac (Marseille) til å bli vår nye nummer 9? Har ikke akkurat vært noen hit i Marseille og var jo sterkt linket rett før vinduet stengte. Tror mye avhenger av pris her, men jeg mener han har kvaliteter som hadde passet PL svært godt. Vi trenger en jagende kraft-spiss skal vi spille med Ben Arfa som hengende og da er ikke Gignac det dummeste valget. Ka dokk trur?

Gignac var nevnt her tidligere, og det var flere her inne som mente han var meget skadeutsatt.
Jeg har lenge sett på han som en god spiss, men så følger jeg heller ikke så mye med på fransk fotball at det gjør noe, så hva jeg tror/mener trenger ikke ha så mye med realiteten å gjøre, mye FM gjør også sitt.  :P
Han er vel litt lik Ba, Best og Ameobi også, kanskje ikke det vi trenger?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 26. Sep. 2011, 00:07 »
Ser at Cisse fortsetter å score mål, men Freiburg har startet heller dårlig denne sesongen og ligger under streken med kun 4 poeng. Fortsetter denne trenden og det skulle ende med nedrykk vil nok hvertfall Cisse være gone til neste sommer.

Håper vi gjør et forsøk til januar evt. til sommeren hvertfall.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 26. Sep. 2011, 00:23 »
Forsvarsspiller/spiss i januar må/bør vi ha. Var skuffende nok at dette ikke kom i sommer. Men januar er jo et vanskelig vindu, og med den forhandlingsstaheten og overgangspolitikken som klubben har lagt seg på nå så spørs det hvor produktivt januar blir.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 26. Sep. 2011, 00:49 »
If positive results continue in the run up to the January transfer window The News Grind understands Liverpool manager Kenny Dalglish will sign the entire Newcastle first team for £260m.

:P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 26. Sep. 2011, 16:23 »
Skal vi kjøpe en spiss i Januar, håper eg det blir en av ordentlig klasse, som skiller seg fra det vi har. Vi har per dags dato to gode spisser, og med Ben Arfa som er tenkt inn for en av disse to når/om han blir blir fit, så har vi grei dekning. Cisse fra Freiburg er igrunn det eneste alternativet eg ser for meg som interessant. Håper ellers på en midtstopper og en sentral midtbane og back

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 26. Sep. 2011, 16:50 »
Bør også holde et øye med Dries Mertens fra PSV. Har vært on-fire i sesongstarten og står med 11 mål etter 7 kamper. Kom fra Uthrect der han også scorte jevnt og trutt, men hadde mer en tilrettelegger-rolle for Ricky van Wolfsvinkel der.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 26. Sep. 2011, 16:57 »
Selv har jeg sett litt på Twente denne sesongen, og synes Luuk de Jong virker ekstremt spennende! Ganske stor, og bra på hodet, samt god avslutter. Men virker likevel ganske rask, og gode tekniske ferdigheter. Kan skape en god del på egenhånd og bare 21, noe det heller ikke er lenge siden han fylte.