20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #105 på: 22. Sep. 2011, 14:06 »
Joda, men han er vel uteen måned til...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 22. Sep. 2011, 15:12 »
Blir nok Pieters inn i januar, om han ikke drar på seg en skade.
Venstreback og midstopper, og Santon over på høyre.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 22. Sep. 2011, 15:19 »
Pieters hadde utvilsomt vært en god forsterkning i forsvaret vårt, nå som midtbanen har god dekning er det viktig å få til det samme med den bakre firer'n også!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 22. Sep. 2011, 15:23 »
Midtstopper + en ny nummer 9 inn i januar ;D ;D

Så kommer det også et sjokksalg sikkert!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 22. Sep. 2011, 15:38 »
Er ikke regelen at en spiller ikke kan spille for mer enn 3 lag på en sesong? Har jeg tolket den riktig er det vel kun Tiote, Colo, Jonas og Krul som er i faresonen. Men den kommer vel sikkert.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 22. Sep. 2011, 18:02 »
Bedre å ikke få Campbell enn å få Campbell for å si det sånn ja. :P Og så var Swansea i motsetning til oss veldig nære ved å signere Situ, han hadde ikke gått til oss uansett. Så hvem vi fikk istedenfor Situ blir litt feil å si..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 22. Sep. 2011, 18:49 »
Fatter ikke denne enorme misnøyen mot Campbell sådan. Han var ikke så fæl for oss forrige sesong - var blant annet med på å slå Chelski og LFC blant annet. Jeg ville da mye heller ha Campbell som nødbackup kontra Perch.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 22. Sep. 2011, 19:34 »
Vel, alder og fysikk er blant annet noen faktorer for meg. Ser helst at vi matcher noe ungt og lovende. Ironisk nok mangler vi vel strengt tatt dette.  ;D

Har ikke noe spesielt i mot han sånn sett, og han hadde noen greie opptredener ifjor. Men er misnøyen så enorm synes du? Føler vel mer det er litt vennligsinnet mobbing for det meste, iallefall fra min side.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 22. Sep. 2011, 20:10 »
Ikke overdriv da Kristoffer, vi slo ikke Chelski!   ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 22. Sep. 2011, 20:15 »
Ikke overdriv da Kristoffer, vi slo ikke Chelski!   ;)
Jo! ;)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 22. Sep. 2011, 20:28 »
Legger meg flat. Eller, ligacupen teller jo forsåvidt ikke, gjør den vel? :P

Men Campbell spilte også i 1-1 kampen hjemme mot Chelsea, var det som tok fokuset mitt bort fra å tenke videre igjennom saken.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 22. Sep. 2011, 20:35 »
Fatter ikke denne enorme misnøyen mot Campbell sådan. Han var ikke så fæl for oss forrige sesong - var blant annet med på å slå Chelski og LFC blant annet. Jeg ville da mye heller ha Campbell som nødbackup kontra Perch.

Enig Kristoffer. Campbell var så absolutt et høyst "OK fjerdevalg" på stopperplass for en klubb som Newcastle.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 22. Sep. 2011, 20:37 »
Hehe,for all del. Men tror Willo kan gjøre ok figur i perioder, men det er løvtynt der bak!

Spenningsmomentet med Willo er hvordan det påvirker ham at han ikke spiller regelmesig nå. Ser jo stadig vekk at spillere ikke presterer like bra når de ikke spiller jevnlig. Men håper selvfølgelig Williamson presterer når han får muligheten, han er ikke så mye dårligere enn Taylor, men jeg grøsser litt med tanken på at Colo eventuelt skulle bli skadet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 22. Sep. 2011, 20:51 »
Nei for all del - var jo ikke slik at jeg var komfortabel da Campbell hadde ballen bakerst - men han var med på å fikse noen høyst godkjente resultater mot gode lag. Som 4. valg var han veldig kurant for vår del forrige sesong. Jeg tviler dessuten for at Kadar har noe i PL å gjøre - samt at vi overhodet skulle ha noen talenter som holder ønsket nivå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 22. Sep. 2011, 21:57 »
Jeg håper vi kjøper Serge Aurier i januar. Det ivorianske stortalentet til Lens som ble linket til flere gode klubber i sommer. Han er en av flere gode unge spillere fra Lens. Mener å huske at vi ble linket til ham i midten av sommervinduet. Ville vært perfekt å hatt en stort talent bak Simpson som potensiellt kunne tatt høyrebacken innen få år.

Vi har en del talent på midtbane, men det ville vært spennende om vi hadde kjøpt noen forsvars og angrepstalenter i januar.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /