20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Davide Santon  (Lest 64089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #255 på: 04. Nov. 2012, 22:29 »
Problemet med Santon slik jeg ser det, er at han er dritredd for å legge inn med venstre! Jeg veit den ikke er så død som han tror, så han må bare prøve..
Men synes han blir bare bedre og bedre nå, og liker at gutten prøver seg fremover! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 11. Nov. 2012, 02:52 »
Santon er tilbake i landslagstroppen til Italia for første gang siden mars 2011, og skal spille treningskamp mot Frankrike og Cabaye. Dette syns jeg er meget fortjent etter en meget solid sesong sålangt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 11. Nov. 2012, 11:31 »
Fantastiske nyheter. Det virker som om landslagsledelsen til Italia følger ham nøye. Virker veldig solid bakover og det blir stadig mindre tullefeil. Kan ikke huske sist han slo en håpløs tversoverpasning. Som alle andre savner jeg litt mer sluttprodukt når han kommer fremover i banen. En god start kunne vært å bestemt seg tidligere. Han får ofte flere valg, men velger å springe rett i motstander. Tror det kommer etterhvert. Håper han klarer å holde på plassen.

Håper han skjærer inn i banen og murer en ball i krysset idag :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 12. Nov. 2012, 09:00 »
Flott for Santon, en av de få gode spillerene vi har hatt i år.

Håper vi får beholde han lenge :)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #259 på: 28. Nov. 2012, 07:53 »
jeg mener han har vært en av de beste spillerne så langt i sessongen, ikke at det har så mye å si  ::p
kunne tenkt meg og sett han og Ben Arfa på samme side.
Santon - Ben Arfa => kvalitet.
Simpson - Jonas => :nervøs:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 28. Nov. 2012, 08:26 »

:yao: :clap: :hissig3: :hissig2:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #261 på: 28. Nov. 2012, 08:53 »
Santon er denne sesongens beste spelar spør du meg. Steady performer. Eg synst eg ser teikn på at han begynner å bli enda betre offensivt, og målet vil komme snart! Når det kjem til innleggane håpar eg han kan slå tidlegare. Forsvararane får som oftast organisert seg når han skal finte ein ekstra gong.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 28. Nov. 2012, 10:48 »
Helt enig i det.  Han har vært stabil og god, og blant de spillerne jeg faktisk har begynnt å stole på at kan levere brukbare prestasjoner.  Offensivt er det fortsatt litt og gå på, og som du sier bør han få innleggene inn fortere.  Opptil flere ganger har Cissé vært på geniale løp i glimrende posisjon, men må bryte løpet og stoppe opp fordi Santon skal slå innlegget med høyrefoten.  Dette skjer selv når Santon har komt langt ned mot dødlinja, og det er frustrerende å se gang på gang. Det er direkte ødeleggende for det som ellers kunne blitt et godt angrep. 

Det er imho bedre at han har et ukontrollert/dårlig forsøk fra feil fot, fremfor at han bruker ekstra tid for å få den over på rett fot.  Jeg syns det samme om Jonas.  Selv om man da risikerer at innlegget går ut av banen og inn i nærmeste telefonkiosk så er det også en sjans for at innlegget når en medspiller i boks mot et ikke-organisert forsvar. Det er en sjans som er vel verdt å ta imho.
Genius by birth. Slacker by choice.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 28. Nov. 2012, 14:37 »
jeg mener han har vært en av de beste spillerne så langt i sessongen, ikke at det har så mye å si  ::p
kunne tenkt meg og sett han og Ben Arfa på samme side.
Santon - Ben Arfa => kvalitet.

Siden Santon er såpass offensiv som han er, så er det bedre med Jonas på hans side, som er bedre defensivt enn Benny. Men hadde selvfølgelig vært moro å sett hva Jonas-Benny kunne finni på oppover på banen!
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 28. Nov. 2012, 20:06 »
Jose Enrique var god begge veier - og Santon er på vei å bli nokså solid bakover nå, samt bedre offensivt. Tror egentlig at Simpson har mer bruk for Jonas fremfor seg enn Santon..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #265 på: 30. Nov. 2012, 01:37 »
Jose Enrique var god begge veier - og Santon er på vei å bli nokså solid bakover nå, samt bedre offensivt. Tror egentlig at Simpson har mer bruk for Jonas fremfor seg enn Santon..

Føler egentlig ikke noen har bruk for Jonas hverken foran eller bak seg med det han viser for tida. Gjør seg atlfor ofte om til tilskuer i veldig farlige offensive situasjoner for motstanderen, det samme gjør egentlig Tiote.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 30. Nov. 2012, 16:30 »
Der irriterer faktisk Tiote meg mer enn Jonas. Jonas har om ikke annet ofte evnen til å skaffe frispark ofte i trengte situasjoner hvor vi kan miste ballen i farlige posisjoner. Tiote føler jeg er alt for hasardiøs i hva han foretar seg på vår egen banehalvdel.
Kanskje smart å flytte Fergie ned som back og kjøre Santon på høyre dersom vi ønsker mer offensivt fra begge backer. Og dersom Pardew skal tviholde på den jævla 4-4-2'en, og kjøre Jonas som ving er det kanskje best med en back som ikke skjærer så ofte innover - og som atpåtil kan legge innlegg.
« Siste redigering: 30. Nov. 2012, 16:32 av Kristoffer »

thomamkj

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #267 på: 04. Des. 2012, 08:01 »
Noen updates angående Santon?

thomamkj

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #268 på: 04. Des. 2012, 09:27 »
Fant svaret selv etter litt surfing. http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20491428

I intervjuet lenger ned på siden sier Pardew at det ikke er noe alvorlig, men at de tok sine forholdsregler, siden de ledet og lå ann til å cruise inn seieren.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 04. Des. 2012, 10:23 »
Skadene er ialfall komt opp på physioroom.

D Ba    Hamstring Injury    no return date    
D Santon    Muscle Injury    no return date
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]