20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Davide Santon  (Lest 64128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #210 på: 03. Mai 2012, 10:28 »
Enig! Nok ein god kamp av Santon, og noterte seg ein fin assist. Offensivt så kjem han til å vere mange hakk over Jose Enrique. Gleder meg til forsettelsen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 03. Mai 2012, 17:43 »
Men snart kommer motstanderne til å skjønne at han alltid går innover i banen. Hadde likt å se den venstrefoten i aksjon litt mer, gikk jo sterke rykter om ambideksteritet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 03. Mai 2012, 23:09 »
Hva gjør det om motstanderen skjønner hva han skal gjøre? Så lenge han gjør det godt nok så kommer han ikke til å bli stoppa uansett. Et godt eksempel der er Antonio Valencia...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 03. Mai 2012, 23:10 »
Så god er han da ærlig talt ikke. I alle fall ikke ennå.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 03. Mai 2012, 23:13 »
Neivel. Synes han har klart seg topp sålangt. Kommer som regel forbi forsvareren eller får frispark fordi forsvareren ikke henger med. Og med videre utvikling er jeg ikke bekymra i det hele tatt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 03. Mai 2012, 23:19 »
Uansett er han jo heller ikke et uskrevet blad - så man skulle anta at managere og analytikerne på bakrommet var obs på hvilken spillertype Santon er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 06. Mai 2012, 22:15 »
Slapp av - vi har Ryan Taylor og James Perch! :)

Hehe..Hiv innpå Ferguson, blir ikke verre en Perch og Taylor.

Føler denne trenger en bump ;D
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 06. Mai 2012, 22:38 »
Vil hermed ytre at santon er bedre enn enrique! Arrester meg de som vil men jeg lar meg ikke gå i buret frivillig:) for noen steg santon har tatt i det siste. Helt rå!!!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 06. Mai 2012, 22:39 »
Santon har nå brukt denne sesongen på å tilpasse PL. Gleder meg til å se hvilket beist han blir neste sesong! :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 06. Mai 2012, 22:46 »
Tror jeg også nå kan vedgå at Santon har potensialet til å bli minst like god som Enrique - kanskje også bedre! Samtidig mener jeg faktisk at han kanskje bør satses videre på fra venstresiden - han ser faktisk farligst ut når han får skjære innover. Og dersom han også trives best på venstrekant selv, så er det bare å peisa på.

I en liten bisetning kan jeg fortelle at jeg også har ganske god tro på Shane Ferguson.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 06. Mai 2012, 22:54 »
Nå er Santon og Jose Enrique litt forskjellige backer, så jeg synes det er litt vanskelig å sammenligne. Jose har definitivt sin styrke defensivt, mens Santon er best offensivt. Tror Santon kan bli en virkelig toppspiller. Han blir bedre og bedre defensivt, og det er ikke slik at han har store svakheter i spillet sitt uansett. Santon er bedre defensivt, enn hva Jose er offensivt hvis man kan se sånn på det.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 06. Mai 2012, 23:00 »
Santon er rett og slett klasse.

Jeg tror han vil være en av Pls soleklart beste backer til neste år!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 22. Mai 2012, 23:38 »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #223 på: 25. Mai 2012, 23:18 »
Tror jeg også nå kan vedgå at Santon har potensialet til å bli minst like god som Enrique - kanskje også bedre! Samtidig mener jeg faktisk at han kanskje bør satses videre på fra venstresiden - han ser faktisk farligst ut når han får skjære innover. Og dersom han også trives best på venstrekant selv, så er det bare å peisa på.

I en liten bisetning kan jeg fortelle at jeg også har ganske god tro på Shane Ferguson.

Som så ofte før så er jeg enig med deg Kristoffer.
I tillegg vil jeg tilføye at han bør fortsette på venstre fordi han er best offansivt, og går derfor bedre sammen med Jonas som er flink defansivt, enn med HBA som ikke får til noe særlig bakover på banen.

Christian

• Gjest
« Svar #224 på: 28. Mai 2012, 22:30 »
Santon tatt ut i U21-troppen som skal møte Irland.