20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Davide Santon  (Lest 64111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #15 på: 30. Aug. 2011, 19:33 »
  For dem som ikker har sett denne videoen..Er hjemmekampen mot Scum hvor han tok CRonaldo ut av kampen, og da var han bare 18 år gammel

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Aug. 2011, 19:34 »
Husk at alle de kommentarene om nye Maldini og mange av lovordene han har høstet stammer fra drøye to år tilbake da han som 18-åring spilte bla. a i CL for Inter. Siden har han vært en del skadet og stoppet litt opp i utviklingen sin.

Har troen på at han blir en veldig god spiller, men han er fortsatt veldig ung, har slitt litt den siste tiden, og kommer til en helt ny liga. Tipper han vil være litt som Jose var i starten da han kom - mye potensiale, men litt smårufsete og uerfaren.

Enig. Viktig å gi denne spilleren litt tid. Han slet med prestasjonene sine i begynnelsen når han var lånt ut til Cessena(sp?), så det er ikke noe ferdig produkt som ankommer klubben. Er redd folk overvurderer han på bakgrunn av omdømme og FM.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Aug. 2011, 19:43 »
Virker absolutt som en bra mann og få inn. Skål

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Aug. 2011, 20:11 »
Spennende å se hvordan bacplassene blir besatt mot QPR. Kan bli: Raylor-Santon, Simpson-Santon, Santon-Raylor eller Simpson-Raylor. Håper på den første :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Aug. 2011, 20:21 »
Just heilt fantastisk 8)
Dette tror jeg er bare kommer til å være positivt. Iallefall så lenge han holder seg skadefri.
Jeg tror og han ikke kommer til å få problemer når det gjelder tempoet i premier league. Eneste jeg håper er at han kan litt engelsk, eller lærer det seg ganske fort..
Velkommer og lykke til.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Aug. 2011, 20:23 »
Spennende å se hvordan bacplassene blir besatt mot QPR. Kan bli: Raylor-Santon, Simpson-Santon, Santon-Raylor eller Simpson-Raylor. Håper på den første :)

Faktisk håper jeg han spiller i stendefor Simpson. Dette for å vise han at nå må han virkelig kjempe om plassen. Raylor på høyre og Santon på venstre.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Aug. 2011, 20:25 »

Faktisk håper jeg han spiller i stendefor Simpson. Dette for å vise han at nå må han virkelig kjempe om plassen. Raylor på høyre og Santon på venstre.

Var ikke det akkurat det jeg sa? :P ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Aug. 2011, 20:29 »
Pirke pirke, nei ikke helt ;)

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Aug. 2011, 20:43 »
De mener han er best på venstre? er vel ikke det som er sagt her inne tidligere. men da kan vi vel glemme Ciss eller Pieters (den er vel lagt død uansett).

Da håper jeg på Raylor høyre og Santon venstre neste kamp!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Aug. 2011, 21:01 »
  For dem som ikker har sett denne videoen..Er hjemmekampen mot Scum hvor han tok CRonaldo ut av kampen, og da var han bare 18 år gammel

2 år sidan jo. Er vel ein grunn til at mi får han til den prisen mi gjere no. Men for all del, ein erstattar for Jose skulle vel berre mangla. Eg vil tru han treng tid på seg, men eg håpar han tek PL med ein gong. Eg trur ikkje det er so bankers at Simpson verte sett på benken som so mange trur. Då trur eg heller Raylor gjer det. Men uansett kjempebra at det verte kamp om plassane.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Aug. 2011, 21:08 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110830/davide-san-toon_2281670_2436619

...San-Toon..temmelig tørre de skribentene på nufc.co.uk gitt..dog herlig bilde.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Aug. 2011, 21:20 »
TKK er skeptisk;

? En kjøper aldri av italienere
Santon fikk sitt store gjennombrudd som 18-åringen, men har haltet litt siden den tid. Fotballspeider Tor-Kristian Karlsen er skeptisk til hvorvidt Santon vil slå til i Newcastle.

? Det er en spiller som har slitt veldig de to siste sesongene. Han har vært på utlån, selv om han var en komet da han slo gjennom. Han har tapt seg siden det, og det skal bli interessant og se om dette kan bli en vekker for ham, sier Karlsen til TV 2 Sporten.

? Hvorfor har han slitt de siste sesongene?

? Det er ikke alltid man forklare slikt. Kanskje kom suksessen for tidlig, eller det kan være andre faktorer, sier Karlsen.

Selv om det på papiret ser ut som «the Magpies» har fått på plass en god avtale, tror Karlsen fort det kan være Inter, og ikke Newcastle, som vil tjene på overgangen.

? Jeg har et ordtak som sier at man aldri skal kjøpe av italienere, for de vet alltid hva som er en god deal for dem. Når en italiensk klubb gir fra seg en 20-åring med den historikken, så blir jeg mistenksom, sier Karlsen.

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/intertalent-klar-for-newcastle-3571444.html

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Aug. 2011, 21:24 »
Han er god på FM 11....mao god signering ,)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Aug. 2011, 21:26 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110830/davide-san-toon_2281670_2436619

...San-Toon..temmelig tørre de skribentene på nufc.co.uk gitt..dog herlig bilde.

Dette er bare britisk media. Prøv å finne en britisk avis uten minst ti ordspill i hver utgave, umulig ;)

Dahl78

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Aug. 2011, 21:30 »
Typisk at det kommer noe "negative" omtalelse av Newcastle eller Newcastle spillerer på TV2.no. Hvem er nå denne fotballspeideren Tor-Kristian Karlsen? har ikke hørt noe om han..