20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, søndag 28. aug 14:00  (Lest 48414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, søndag 28. aug 14:00
« Svar #15 på: 26. Aug. 2011, 18:58 »
Er for å halde fram med Simpson på høgreback, ettersom han trass alt hadde to gode kampar i PL før gårsdagen. Som lgrinde seier, så er prestasjonen til Simmo i går langt på vei et resultat av at resten av laget svikta i 1. omg.

Han var ok mot Arsenal, dårlig mot Sunderland og totalt håpløs mot Scunthorpe. Eneste grunn til at han burde starte mot Fulham er at vi ikke har noe annet valg. Perch er uaktuell uansett, Ferguson er ikke i matchform og Pieters er enda ikke kommet slik at Raylor kan flyttes over på høyresiden.

Dersom Simpson spiller dårlig mot Fulham så håper jeg Pardew gir han et solid tupp i bakenden og benker han neste kamp så han skjønner at han må skjerpe seg. Han virker direkte redd for ballen selv når han ikker er under press. Ble flau av å se han spille i går. Klart banens verste spiller.

Han var veldig god mot Arsenal, og redda oss bokstaveleg talt frå tap då han redda på streken. Mot Sunderland var han på det jamne, som med resten av laget. Mot Scunthorpe var han dårleg, men glimta til nokre vende og han hadde blandt anna eit bra løp og innlegg som burde resultert i mål, då det var "ferdigskåra." Og mot Scunthorpe var ALLE som starta langt under pari. Alle hadde slept seg ned fleire hakk. Og då vert for eksempel Colo på det jamne, mens Simpson verte dårleg. Eg skjønnar ikkje kvifor mi skal forandra på forsvaret no, når det er det som fungerar best per dags dato. For all del, kjøp inn ein som kan gi Simson konkurranse om plassen. Men det skjer ikkje, so då kan godt Simpson og Raylor konkurrera om plassen viss mi får inn ein ny vback. Det er ingen som har klipperkort på laget, so når Simpson faktisk startar spela dårlege kampar øve tid då må andre inn. Slik eg ser det er ikkje det aktuelt no.
Eg vart flau av heile laget eg, og eg tykkjer lite om at ein her inne alltid skal finne den store syndebukken på laget. Det er det same kvar jevla gong.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Aug. 2011, 19:22 »
Hadde vore artig å sett Jonas på høgresiden. Tror Simpson vil se ut som en helt annen back. Pieters klarer seg sikkert åleine. Tror det vil styrke Simpson sin side mye mer.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Aug. 2011, 21:32 »
Eg vart flau av heile laget eg, og eg tykkjer lite om at ein her inne alltid skal finne den store syndebukken på laget. Det er det same kvar jevla gong.

Dette stiller eg meg 100 pst. bak. No er det vel ikkje Simpson som er den som lider verst av dette. Spesielt samanlikna med Løvenkrands har jo nærast DS tilnærma heltestatus her inne. Greitt nok at dansken ikkje er nokon world beater, men eg er i alle fall fette lei av at han alltid skal bli hengt ut når resten av laget også sviktar. Han er ein begrensa spelar, men det er jo heller ikkje han som tek ut laget. Og det er i alle fall ikkje han som plasserer seg sjølv på vingen, der han som regel er ubrukeleg.

Løvinnen (stemmer for nytt namn pga. den alt anna enn majestestiske fysikken hans) har evner som ingen av våre noverande spissar innehar, og det er tragisk at vi nesten aldri benytter oss av den. Enda meir tragisk er det å henge ut Demba Ba etter halvannen kamp. Han treng tid, og han treng ein meir kompatibel spiss ved sidan av seg. Han har scora på dette nivået før, og det er ingen ting som ikkje tilseier at han skal gjere det også for oss.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Aug. 2011, 21:48 »
Godt innlegg Hans..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Aug. 2011, 21:54 »
Alle som startet mot Scunthorpe var langt under parti.

Tim Krul.
Nei.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Aug. 2011, 22:14 »
Alle som startet mot Scunthorpe var langt under parti.

Tim Krul.

Bam!  ;D

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Aug. 2011, 22:23 »
Han var veldig god mot Arsenal, og redda oss bokstaveleg talt frå tap då han redda på streken. Mot Sunderland var han på det jamne, som med resten av laget. Mot Scunthorpe var han dårleg, men glimta til nokre vende og han hadde blandt anna eit bra løp og innlegg som burde resultert i mål, då det var "ferdigskåra." Og mot Scunthorpe var ALLE som starta langt under pari. Alle hadde slept seg ned fleire hakk. Og då vert for eksempel Colo på det jamne, mens Simpson verte dårleg. Eg skjønnar ikkje kvifor mi skal forandra på forsvaret no, når det er det som fungerar best per dags dato. For all del, kjøp inn ein som kan gi Simson konkurranse om plassen. Men det skjer ikkje, so då kan godt Simpson og Raylor konkurrera om plassen viss mi får inn ein ny vback. Det er ingen som har klipperkort på laget, so når Simpson faktisk startar spela dårlege kampar øve tid då må andre inn. Slik eg ser det er ikkje det aktuelt no.

Du er ikke en god forsvarer bare du klarer å stå på målstreken og hindre mål. Det kan vel en pappfigur med litt ekstra støtte også gjøre. Han liker ikke ballen. Han fomler og mister den hver gang han prøver på noe, og nå har han bare sluttet å prøve, og velger heller å pumpe ballen opp så fort han får den. Om han sikter på noe vites ikke, da det er helt tilfledig hvor den lander. Han mangler basisferdigheter som en burde kunne forvente av en PL spiller. MEN hvis du leser innlegget mitt en gang til, så ser du at jeg fortsatt mener han burde starte mot Fulham, ergo så vil jeg ikke på død og liv forandre på forsvaret.

Det er forresten ganske naturlig å nevne enkeltprestasjoner. Ser ikke helt hva som er så galt med det. Det er ikke noe vits i å henge ut f.eks Cabaye fordi han gjennomfører en middels kamp og kjemper godt gjennom 120 minutter. Hva hadde det hatt for seg? Hva i all verden skal man ellers gjøre på et diskusjonsforum  ???

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 26. Aug. 2011, 22:24 »
Dere som skriver Pieters i laget kan henge dere. Hvorfor i helvete skriver dere han?! Er det noe vi burde ha lært så er det å ikke være så forbanna optimistiske. Dere vet at Ahsley sitter i stolen som eier av klubben?
Faen ta dere, blir skikkelig provosert!

Rolig nå da, ryktene er såpass store nå at folk faktisk burde være litt optimistiske.
Om dem velger å ha han med så ta det heller opp på en saklig måte, måten du tar det opp er jo latterlig.
Jeg er personlig enig med deg at Pieters sansynligvis ikke er klar for NUFC til denne kampen, og at vi må regner med Raylor, men det går ann til å si det på en skikkelig måte, å be folk om å henge seg på et forum på slikt er lavmål.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Aug. 2011, 22:28 »
Dere som skriver Pieters i laget kan henge dere. Hvorfor i helvete skriver dere han?! Er det noe vi burde ha lært så er det å ikke være så forbanna optimistiske. Dere vet at Ahsley sitter i stolen som eier av klubben?

Haha, den posten har gått meg hus forbi. Det er tydelig at det ikke er sunt for psyken å heie på Newcastle for tiden  ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Aug. 2011, 22:32 »

Haha, den posten har gått meg hus forbi. Det er tydelig at det ikke er sunt for psyken å heie på Newcastle for tiden  ;)

Når har det vore sunt?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Aug. 2011, 22:33 »
                            Krul

Simpson    S Taylor    Coloccini     R Taylor

Cabaye       Tiote
Gosling                                          Jonas

Best         Ameobi

Et par usikre valg her. Velger Gosling på grunn av work-rate, at jeg tror han er bedre enn han var mot Scunthorpe, og mest fordi Marveaux, med et beskjedent grunnlag, spilte 120 min på torsdag. Best synes jeg er den som skiller seg mest ut av han/Ba/Ameobi, og håper dermed han starter ved siden av Shola som jeg ikke føler har spilt seg ut av laget. I tillegg tyder to målløse kamper på en "eksplosjon" snart fra den kanten. Med Barton borte sank troen på seier et par hakk, men den er fortsatt høy. Fulham sliter med skader på et par viktige spillere (Zamora, Riise...) og har til gode å finne nettmaskene. Vi har til gode å slippe inn.

PS: Turte selvsagt ikke ta med spillere som ikke er signert enda...  :-X

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Aug. 2011, 00:09 »
Hvisomatsåfremtifall at Pieters signerer i morgen, så tror jeg likevel Raylor blir foretrukket mot Fulham, fordi han ikke har gjort seg helt bort i sesongens tre første kamper og fordi Pieters knapt nok vil ha møtt sine medspillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 27. Aug. 2011, 00:13 »
Det tror nok jeg også, og det er et valg jeg eventuelt kommer til å være helt enig i.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #28 på: 27. Aug. 2011, 13:36 »
er det ikke påtide å få jonas over på høyrekant? og marve på venstre.?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 27. Aug. 2011, 16:20 »
Akkurat den med hvem som skal spille på hvilken kant synes jeg er litt vanskelig. Vi har jo sett Jonas flere ganger på høyrekanten, og da har han ikke spilt like bra som på venstre. Marveux er god til å trekke seg inn på banen og har et bra skuddbein etter hva jeg har hørt. Alikevel så er det greit å ha spillere på kantene som kan legge inn med sitt naturlige bein. Synes kanskje Jonas og Marv burde bytte kanter iløpet av kampene avhengig av kampens gang. Jonas er nok bedre defensivt, så dersom vi spiller mot et lag som herjer på høyrekanten, så går Jonas på vår venstre, og vice versa f.eks.