20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300  (Lest 83791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300
« Svar #390 på: 20. Aug. 2011, 19:10 »
Herregud så DEILIG!!! Så matchen på Bohemen med tre magpies og to mackems!! Jeg er i full seriersrus og svever på cloud 9. Mye kan sies; Larsson RØDT, skulle vært 2-0, men gidder ikke analysere nå. 3 poeng og null baklengs!! HOWAY THE LADS!!!! SKÅL GUTTA! ;D
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #391 på: 20. Aug. 2011, 19:36 »
Herlig nyhet dette! Fekk desverre ikkje sett kampen, men herlig med seier. ;) Korleis spelte vi, og var målet pent?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #392 på: 20. Aug. 2011, 19:50 »
Målet og resultatet var kjempebra. Det samme gjelder midtforsvaret og Krul. Resten var under middels. Forresten; Jonas var konge

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #393 på: 20. Aug. 2011, 19:51 »
Bad Religion, du kan se målet her: http://www.soccerclips.net/videos/sunderland-0-1-newcastle-taylor

Du får gjøre deg opp en mening selv, men personlig synes jeg i allefall det er en perle. ;D

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #394 på: 20. Aug. 2011, 20:03 »
Abel: Alle er selvfølgelig fornøyde med 3 poeng. Prøv å finn en person som sier det motsatte.

Ingride: Enig. Forventet mye mer fra midtbanen vår enn noe annet ledd på begge lag, men vi ble totalt overkjørt på midten.
Tror forøvrig du gir Simpson for mye skryt. Skal ikke undervurdere fordelen av å være en del av et samkjørt forsvar. Individet Simpson er knapt PL kvalitet verdig.

Hmm javel. Har er ein del av eit samkøyrt forsvar om har holdt nullen i 2 vanskelege kampar. Men likevel vil folk ha ut Simpson.

Det har aldri jeg sagt. Han er vårt beste valg på høyreback, men det forandrer ikke faktum at han i et toppet lag (hvertfall om vi får inn en venstreback) er det klart svakeste leddet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #395 på: 20. Aug. 2011, 21:33 »
+1

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 20. Aug. 2011, 22:26 »
Skjønner ikke kritikken av Tiote idag. Synes faktisk han spilte en god kamp.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 20. Aug. 2011, 22:28 »

Hadde flere balltap enn vanlig, den ene i første var jævlig skummel. Var vel da Gyan hadde det skudet like over? Men han spiller sjelden en dårlig kamp, men var vel ikke helt på sitt beste ;)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #398 på: 20. Aug. 2011, 22:33 »

Tiote virka veldig usikker og mista ballen flere ganger i første omgang.
Han gjorde en bra andre omgang, men kampen sett under et så fortjener han litt kritikk, leke seg rundt som han gjør (vanligvis veldig bra) på egen banehalvdel er livsfarlig, og driter man seg ut der så fortjener man litt pepper.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 20. Aug. 2011, 22:45 »
Vi kan da ikke forvente at han spiller som en gud i hver eneste kamp. :) Var nok Sessegnons sjanse dere tenker på. :)

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #400 på: 20. Aug. 2011, 22:51 »
Vi kan da ikke forvente at han spiller som en gud i hver eneste kamp. :)

Gud? jeg synes sjelden tiote spiller som en gud. Og var ikke imponert av han i dag, så alle rede i fjor at han roter vekk ballen i farlige områder. Og sist mot Arsenal rotet han også vekk ballen i farlige posisjoner.
Jeg synes at Tiote får for mye skryt det er min mening.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 20. Aug. 2011, 22:56 »
Var da svært til negativitet..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #402 på: 20. Aug. 2011, 22:56 »
Tiote virker for meg som om han ikke er helt i gang enda og virker litt rusten med ballen rett og slett. Setter det på konto for mindre enn ideell sesongoppkjøring. Var ikke bare Sessegnon og mellomdistanse som var problemet, men synes han mistet ballen litt mye i farlige faser av spillet. Samme mot Arsenal.

Men som du er inne på thomashaer så forventer jeg kanskje for mye av Tiote da han var med å preget PL i 2310 minutt i fjor. :) Syntes absolutt Tiote fortjener skryt for fjoråret Edelsten. Greit nok at han har sine begrensninger på enkelte områder, men de oppgavene han skal utføre i laget vårt gjør han i mine øyne meget bra (i fjor).

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #403 på: 20. Aug. 2011, 22:56 »
Vi kan da ikke forvente at han spiller som en gud i hver eneste kamp. :) Var nok Sessegnons sjanse dere tenker på. :)

Det forventer jeg heller ikke, men synes det er på sin plass med kritikk om spillerne gjør store feil slik Tiote gjorde flere ganger i 1. omgang.
Han tok seg godt opp i andre omgang, og da så man også at Sessegnon ikke fikk det rommet mellom forsvaret og midtbanen som han fikk veldig ofte i 1. omgang.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #404 på: 20. Aug. 2011, 22:59 »
Ok negativitet, fordi jeg føler Tiote ikke er like god som alle andre. Toite er en bra spiller og veldig god til å vinne ball. Og jeg ønsker han på laget.

Men han gjør mye feil og dumme valg. Og føler ikke folk ser dette, men bare hyller Tiote og skriker skyt hver gang han har ballen fordi han traff på et skydd ifjor.