20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300  (Lest 83766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300
« Svar #345 på: 20. Aug. 2011, 15:37 »
Synes også at Raylor var grusom i 1. omgang. Kom seg riktignok i andre, og målet taler for seg selv. Så han er på mange måter unnskyldt kritikken.

Det er mye å forbedre seg her, men uansett fantastisk imponerende å ta fire poeng på to tøffe kamper med det som papiret må være PLs verste backpar og spissrekke.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 20. Aug. 2011, 15:42 »
Jeg tillater meg fortsatt å stille spørsmålstegn ved hvor målene skal komme fra foreløpig da. Vi er grusomt tamme fremfor mål og det offensive angrepsspillet er fantasiløst. Der er det mye å jobbe med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 20. Aug. 2011, 15:43 »
Synes også at Raylor var grusom i 1. omgang. Kom seg riktignok i andre, og målet taler for seg selv. Så han er på mange måter unnskyldt kritikken.

Det er mye å forbedre seg her, men uansett fantastisk imponerende å ta fire poeng på to tøffe kamper med det som papiret må være PLs verste backpar og spissrekke.

Oi, her tar vi i så det holder :) Gutta fremstår kollektivt utrolig sterkt i dag! Og det er simpelthen utrolig at vi presterer på den måten med slik uro i klubben.

BTW:
Ohhh Coloccini
You are the love of my life
Ohh Coloccini
I'll let you $4@G my wife
Ohh Coloccini
I want curly hair tooo

OHH COLOCCINI

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #348 på: 20. Aug. 2011, 15:45 »
Lov og være uenige, men jeg liker ikke den nedlatende holdningen du uttrykker inspektor.

Tror alle skjønner at det ikke kan forventes å rundspille Sunderland. Kritikken ligger i at man ikke spiller på spisskompetansen til enkeltspillere. At feks amøba går i offside helt unødvendig når vi som du sier ikke skal styre kampen, er et godt eksempel på det jeg mener. At obertan ikke er den som tar løpsduellene, og dessuten ser ut til å mangle innsatsvilje er et annet.

At simmo druser ballen 20 meter fra nærmeste lagkamerat hver gang han er under press, skyldes ikke taktiske valg, men manglende kvalitet og tøffhet.

Men; igjen så påpeker heg at resultatet er bedre enn prestasjonen. Hvis det fortsetter slik så kan vi gjerne være shait resten av sesongen. Men hva er sjangsene for det?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 20. Aug. 2011, 15:46 »
Jeg tillater meg fortsatt å stille spørsmålstegn ved hvor målene skal komme fra foreløpig da. Vi er grusomt tamme fremfor mål og det offensive angrepsspillet er fantasiløst. Der er det mye å jobbe med.

Er det vår jobb å underholde borte mot Sunderland, eller mot Arsenal?Nei..I tillegg må vi ta i betraktning at vi mangler spisser og back...Hadde dette vært representativt spill for en hjemmekamp med fullt lag mot f.eks QPR hadde saken vært en annen..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 20. Aug. 2011, 15:49 »
Mot Sunderland? Tja. Det er vanligvis helt åpne oppgjør der det svinger begge veier - gjerne også kamper vi historisk har fungert veldig bra i. Vi må vel uansett ha noen form for angrepsspill for å score mål og ta poeng - og måten vi fremstår på offensivt syns jeg er trist tidvis. Og fysj - Ba må up his game utover, spesielt dersom vi ikke skulle få inn en kvalitetsspiss. For der, der sliter vi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 20. Aug. 2011, 15:54 »
Lov og være uenige, men jeg liker ikke den nedlatende holdningen du uttrykker inspektor.

Tror alle skjønner at det ikke kan forventes å rundspille Sunderland. Kritikken ligger i at man ikke spiller på spisskompetansen til enkeltspillere. At feks amøba går i offside helt unødvendig når vi som du sier ikke skal styre kampen, er et godt eksempel på det jeg mener. At obertan ikke er den som tar løpsduellene, og dessuten ser ut til å mangle innsatsvilje er et annet.

At simmo druser ballen 20 meter fra nærmeste lagkamerat hver gang han er under press, skyldes ikke taktiske valg, men manglende kvalitet og tøffhet.

Men; igjen så påpeker heg at resultatet er bedre enn prestasjonen. Hvis det fortsetter slik så kan vi gjerne være shait resten av sesongen. Men hva er sjangsene for det?

Enig i at jeg uttrykte meg litt for skarpt..Men jeg blir så lei av at folk hele tiden klager og er så forbanna negative.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #352 på: 20. Aug. 2011, 15:54 »
Utrolig deilig med 3 poeng i dag! En kjedelig kamp, men så lenge vi vinner så gjør ikke det noe!  ;D

Krul virker meget trygg og storspiller! Forsvaret klarer seg bra, backene roter litt av og til, men..
På midtbanen synes eg Tiote spiller en av sine dårligste kamper(!), med mye balltap og flere feilpassninger.. Cabaye og Barton er ikke såå mye involvert og klarer seg bra.. Obertan virker god, men sku likt og sett han utfordre enda mer, for så å gå rett på mål! Jonas jobber knallbra bakover og er god framover, BB!

Shola får så og si ingenting til, beveger seg minimalt og er egentlig møkk! Bør være et 3 valg, maks!

Konge med seier, men vi trenger ny v.back og spiss(!!)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 20. Aug. 2011, 15:57 »
Liker det jeg ser av Cabaye. Ja han ligger litt etter til tider når motstanderne styrer, men han viser bra takter offensivt med ballen i beina, som jo er hvorfor vi hentet han. Tror han kan gjøre at vi kan styre flere kamper i år, spesielt på hjemmebane :)

Obertan viser bra takter, men føler at han kunne brukt farten sin litt mer i mann-mot-mann situasjoner. Richardson har bra fart, så er at det ikke er så lett, men når Colback ble flytta ned på slutten hadde en noen sjanser til å utfordre som han ikke tok. Men herregud, han viser gode takter... :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 20. Aug. 2011, 16:04 »
Som sagt supert med seier, men det er fantasiløst framover. Det blir ikke flust med 3 poeng framover på denne måten. På bortebane er det greit å spille sånn, men på hjemmebane må vi styre mer noe jeg ikke er sikker på at vi klarer. Simpson f.eks bidrar sjelden framover. Har nesten ikke innlegg og kommer sjelden på gode løp framover. Tiote må opp flere hakk. Mister ballen en del og virker vimsete. Cabaye løper som bare det men ikke noe mer enn det. Kommer vel kanskje etterkvart. Forsvaret er ikke mye å utsette på. Iallefall vist man tenker på situasjonen vi er i. Den enste som imponerte meg i dag var Jonas. Jobber som fy og har et par gode forseringer og løp. Spiss må vi ha inn. Veldig tynt der.
« Siste redigering: 20. Aug. 2011, 16:06 av Fluffy »

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 20. Aug. 2011, 16:04 »
Nå tenker vel MA at det ikke er vits å hente ny VB :P

Håper for guds skyld ikke det. Vi må ha en ny Vb. Så kan heller raylor bli bytta inn på frispark. Han virket heldigvis mindre nervøs etter skåringen. Fantastisk frisparkfot som endelig gikk vår vei:)
Er du historieløs? Hugsar du ikkje Chelsea(x2) ifjor? Både i ligaen og cupen.

Historieløs? Frisparket mot chelsea var heldig den som gikk via jonas. Men poenget mitt var ikke at han ikke har skåra på frispark for oss, men han har desverre skåra en del imot oss. Han har en fantastisk frisparkfot. Hvor faen kommer utrykket er du historieløs inn i bildet?? her snakker du med en som har holdt med newcastle siden scott sellars sine dager...
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #356 på: 20. Aug. 2011, 16:12 »
Hugsar du ikkje frisparket i ligacupen?  ;)

jo det gjør jeg. husker begge to. husker du frisparkene for wigan mot oss? poenget mitt var ikke at han ikke har skåra på frispark for oss. men han hadde og en tendens til å skåre frispark imot oss. Hvorfor kverulere og snakke om historieløs? det er lavmål, men uansett. ligacup spiller ingen rolle mot et b-preget chelsea, men derimot å bli matcvinner mot sunderland blir husket lenge. Uansett hvor rævva førsteomgangen hans var
Andreas Martins

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 20. Aug. 2011, 16:14 »
Greit at Raylor gjør en god jobb. Men må også huske at Jonas er der nesten like masse. Hadde Jonas vert på siden til Simpson hadde det kanskje sett annerledes ut.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #358 på: 20. Aug. 2011, 16:19 »
når noen nevner ligacupen 2010, syns jeg de skal være forsiktig med å kalle andre historieløse. er ikke akkuratt ett dyp dykk i historiebøken til newcastle:)
men uansett deilig at han treffer på frispark:)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #359 på: 20. Aug. 2011, 16:22 »
klapp igjen våset og tenk deg om før du svarer og kaller noen historieløs. nyt heller seieren!! jeg driter i hvor mange mål han har skåra for eller imot oss. det var ikke poenget mitt. men du måtte kverulere og skryte. og det er lavmålt i mine øyne. Men gratulerer folkens for en herlig seier og flott mål som gikk vår vei fra en som har avgjort kamper imot oss før. Nå gav han oss tilbake:)
Andreas Martins