20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #15 på: 09. Aug. 2011, 15:08 »
Vist det stemmer at det er £3,25mill? Da kan det ikke kalles annet enn et kupp:)
Man skal lete lenge i denne verden for å finne unge spillere til den prisen og som har de kvalitetene og ikke minst den erfaringen han har fra Man Utd de siste sesongene. (ikke spilt mye) Men sikkert lært endel fra united spillerene.

Jeg gleder meg til å se han spille i Newcastle drakta kommende sesong. Jeg håper bare for all del at han kan holde seg skadefri.
Men det gjelder jo og de andre nye spillerene;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 09. Aug. 2011, 15:09 »
Men det gjelder jo og de andre nye spillerene;)

Og ikke minst de gamle!  ;)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Aug. 2011, 15:10 »
Er ikke "over the moon" av denne signeringen. Men alt hjelper og han kan nok gjøre en jobb.
At han er 1 mill dyrere en Routh, jør det vel til en ok trade.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Aug. 2011, 15:21 »
Men hvorfor skal han ikke ha lov til å være lunken til et spillerkjøp da? Hadde alle vært enige hadde det jo vært temmelig lett å vinne PL :P

Jeg er meget fornøyd med dette - ut med en eldre kar i Rout som aldri har klart å etablere seg i PL, og inn med en spennende spiller som aldri har fått sjansen på et av de beste klubblaga i verden. Broren min er ManU-supporter og mente på at Obertan når som helst kom til å slå igjennom - så da satser jeg på at det skjer her hos oss. At han er anvendelig er også et fint pluss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. Aug. 2011, 15:22 »
Har faktisk trua. Ein legende på dei tidlegare PES-versjonane, vi får håpe han utviklar seg like bra! ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Aug. 2011, 15:32 »
Spennende med fart og teknikk i laget. Håper Han var jo meget spennende i bordaux, så vi får håpe han kommer tilbake i god gammel form, og videre utvikler seg.

Noen som vet hva han kostet Man Utd. For 2 år siden??
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Aug. 2011, 15:34 »
Som Christian er jeg positv til kjøpet..Koster lite, men gevinsten er stor om vi klarer å pense ham inn på rett spor.. Jeg tror at spillere som er i besittelse av ekstremegenskaper lettere behersker PL: god, fysikk, fart, teknikk etc..Våre beste spillere har slike ferdigheter: Colo f.eks er veldig teknisk for å være midtstopper..Dette kompenserer for at han av og til plasserer seg feil. Obertan er på den annen side veldig rask..Dvs at så lenge vi er i stand til å sette ham opp en mot enn, eller få i gang triangelspill hvor Cabaye møter og mottar ball og slår tilbake til Obertan i bakrom..Dette triangelspillet hadde vi ikke forrige sesong pga Nolans manglende kreativitet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Aug. 2011, 15:34 »
Noen som vet hva han kostet Man Utd. For 2 år siden??

Det var ikke offentliggjort, men ryktene lå vel på en £3m.

Kilde

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Aug. 2011, 15:35 »
n
Men hvorfor skal han ikke ha lov til å være lunken til et spillerkjøp da? Hadde alle vært enige hadde det jo vært temmelig lett å vinne PL :P
For all del, men når alt som blir skreve er så negativt. Ingen verdens ting er godt nok med Newcastle. Alt er gale, og alt er så negativt.

Men trur eg for alle og min eigen del tar ein god pause frå newutd.no. På gjensyn!

Kjipt å høre :( du bidrar med mye bra her. Håper du ombestemmer deg eller at pausen blir kortvarig.
« Siste redigering: 09. Aug. 2011, 15:43 av Edelsten »

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Aug. 2011, 15:43 »
Hvorfor skal jeg være så begeistret for en spiller som ikke har prestert i Premier League di to årene han har våre her ?
Sier jo det er en ok handel ettersom vi trenger folk inn. Og han kan sikket bli bra, men det er langt ifra noe sikkert.

Hvorfor skal folk ikkje få lov til å ver bare ok fornøyd me en signering og ikkje KJEMPEHAPPY ?

Bare ute etter å lage en ny lang diskusjon eller er du bare rett og slett dum ?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Aug. 2011, 15:50 »
Velkommen skal han være, slike spillere til en slik pris kan jo ikke være noe annet enn positivt :D Få inn Pieters nå + en spiss så har vi et meget slagkraftig mannskap ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Aug. 2011, 16:16 »
Har ingen problemer med å skjønne at folk er skeptiske til denne signeringen. Han har overhode ikke prestert i ManU og var vel heller ingen superspiller i Bordeaux.

Slik jeg ser det er dette kun en erstatter for Routledge og en fin spiller ha på på bortebane for å gi laget mer overgangsstyrke.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Aug. 2011, 16:54 »
Spennende signering dette.Og for den prisen! Nå har ikke Obertan fått all verdens av muligheter i Man Utd heller så hvor god han egentlig er vet vi ikke.Men blir spennende å følge han hos oss..er da uten tvil at han har kvaliteter.Med nok spilletid hos oss har jeg trua på at vi har gjort et kupp her:)

Godt å se at vi får en mann inn! Satse på at dette er en av flere...

*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Aug. 2011, 16:58 »
Det har jo ofte sine grunner at man ikke får sjansen da... Men gutten er fortsatt ung og har potensialet til å bli en god spiller for oss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Aug. 2011, 17:12 »
Nå må vi ikke glemme hvem Obertan har hatt foran seg i køa om vingposisjonene i Man Utd da. Er ikke akkurat smågutter vi snakker om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon