20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83574 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #405 på: 25. Des. 2012, 08:46 »
Håper Obertan og Marveaux blir foretrukket foran Jonas resten av sesongen. Tviler derimot på at Pardieux vraker Jonas til kampen mot Manure.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #406 på: 25. Des. 2012, 14:47 »
Akkurat mot Manchester burde han kanskje spele? Me har jo sett fleire gonger før i sesongen at spelarar er ekstra gode mot ex-klubben. Kanskje ein ekstra motivasjon? Kanskje han veit noko om Mor til Rio Ferdinand som gjer at me får han utvist?

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 25. Des. 2012, 15:48 »
Kanskje han veit noko om Mor til Rio Ferdinand som gjer at me får han utvist?

:spytt: Fantastisk!

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #408 på: 08. Aug. 2013, 23:16 »
Hvor er denne karen blitt av? Har han spilt noe i sommer?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 29. Des. 2013, 17:13 »
Lee Ryder @lee_ryder

Reports of Gabriel Obertan storming off before the game today after being told he wasn't involved #nufc

Gikk noen rykter om dette før kampen i dag au, men jeg trodde det var tull. :ler:
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 29. Des. 2013, 17:13 »
Finfint at Sammy er på benk istedet for Obertan. Bare å kvitte seg med Obertan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #411 på: 29. Des. 2013, 18:07 »
Lee Ryder @lee_ryder

Reports of Gabriel Obertan storming off before the game today after being told he wasn't involved #nufc

Gikk noen rykter om dette før kampen i dag au, men jeg trodde det var tull. :ler:
Skjønner ikke fyren selv hvor latterlig begrenset han er?

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 30. Okt. 2014, 09:00 »
Siden det nå snart er 1 år siden sist denne tråden ble skrevet i, er det på tide. De kampene Obertan har startet denne sesongen så er vi foreløpig; 5-1-0 på statistikken. Det er ikke tilfeldig. Jeg mener nå at Pardew faktisk har 4 gode valg på de 4 offensive midtbaneposisjonene i Aarons, Obertan, Cabella og Sissoko. Både Cabella og Sissoko kan spille både i midten og på kanten (selv om noen er uenig i at de bør det). Gouff må ut av startoppstillingen, jeg bare sier det!
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 30. Okt. 2014, 10:15 »
For et år siden ville det vært totalt utenkelig å se Obertan andre plasser enn på tribuna - men nå ønsker jeg å se Gouffran der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 01. Nov. 2014, 21:05 »
Siden det nå snart er 1 år siden sist denne tråden ble skrevet i, er det på tide. De kampene Obertan har startet denne sesongen så er vi foreløpig; 5-1-0 på statistikken. Det er ikke tilfeldig. Jeg mener nå at Pardew faktisk har 4 gode valg på de 4 offensive midtbaneposisjonene i Aarons, Obertan, Cabella og Sissoko. Både Cabella og Sissoko kan spille både i midten og på kanten (selv om noen er uenig i at de bør det). Gouff må ut av startoppstillingen, jeg bare sier det!

Husk at vi også har Siem de Jong etter jul! :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 02. Nov. 2014, 11:04 »
Med Siem de Jong tilbake må vi jo kjapt gå tilbake til det systemet som ikke har funka i starten av sesongen. Mye av grunnen til at vi har gjort det såpass bra nå er jo at vi har gått over til en 4-3-3 hvor Sissoko spiller på midtbanen. Blir jo særdeles interessant å se hva som skjer når de Jong er skadefri.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #416 på: 03. Nov. 2014, 10:21 »
Obertan tilbake på tribunen etter helgens skade, regner jeg med. Ihvertfall for en periode.

Noen som har hørt noe om omfang? Pardew ihvertfall bekymret med tanke på hvor lenge han vil være ute.

Egentlig litt synd når man ser hva han har prestert de siste par kampene. Så ut som han var på rett spor. Forhåpentligvis vil ikke dette ødelegge videre for ham, men det er vel sannsynlig at det er akkurat det som skjer.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 03. Nov. 2014, 10:24 »
Selvfølgelig kjipt at han blir skadet i det han ser ut til å gjøre store fremskritt, men det kjipeste med denne skaden i mine øyne er at dette mest sannsynelig betyr at Sissoko går ut på kant igjen.  :yaoscared:
Nei.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #418 på: 03. Nov. 2014, 10:25 »
Ja, det også. Har hatt større utbytte av ham sentralt enn der ute...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 03. Nov. 2014, 14:27 »
Kan ikke forstå hvorfor Obertans skade skulle sende Sissoko ut på kant. Vi har da både Cabella og Aarons som faktisk er kantspillere.

Riktignok er Pardew dum, men han kan da umulig være SÅ dum?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon