20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #105 på: 27. Sep. 2011, 00:31 »
obertan blir bedre og bedre for hver kamp som går, liten tvil om det!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #106 på: 19. Okt. 2011, 14:34 »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 19. Okt. 2011, 14:38 »
Så den der før i dag. Hysterisk!
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 19. Okt. 2011, 14:38 »
Hahahaha! ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 20. Okt. 2011, 15:15 »
Enda en fotballspiller som gjør noe han overhodet ikke kan. Alltid like morsomt. Og her er han jo spot on i tillegg. Ren kunst!  :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 21. Okt. 2011, 00:04 »
Veldig interessant å høre Pardews tanker om Obertan. Og for dere som vil bli kvitt han fortest mulig, så må dere smøre dere med enorme mengder tålmodighet. For Pardew har til hensikt å la Obertan spille for å utvikle seg, for å tilvenne seg PL og for å vinne selvtillit. Han vil bli hvilt av og til, men neppe med det aller første.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #111 på: 22. Okt. 2011, 01:06 »
Haha, genialt bilde!  :lol: Link Joacim?
Venter i spenning...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 22. Okt. 2011, 01:44 »
Link finner du i Pardew-tråden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 23. Okt. 2011, 21:13 »
Registrerer at flere, både her og på N-O, kritiserer Obertan ganske mye og etter min mening overdriver veldig. Han er ikke så dårlig som flere skal ha det til og jobber egentlig ganske brukbart defensivt, selv om Jonas er i en egen klasse der og ikke er sammenlignbar. Offensivt varierer det litt men det er ikke så kleint at man allerede kan avskrive han. Jeg synes det blir gradvis bedre og bedre og tror at han trenger flere kamper og mer spilletid for å nå toppen. Selv om han var 2 år i ManU ble det begrenset med fotball og står jo kun med 14 kamper der over 2 sesonger, så han trenger egentlig en helt ny start med både tilvenning til PL og kamper for å få fart på seg igjen.
Det er ihvertfall ikke sånn at vi må gi han opp allerede. Er jo bare 22 år og får Pardew og co gitt han litt tillit og lært og vist han litt ved det spillemessige så kan han bli ganske så viktig for NUFC. Han har jo en enorm fart som vi gjerne skulle sett han utnyttet mer. Teknikken hans er også ganske god så ferdigheten er det ikke noe galt med, må bare få han til å utnytte det bedre.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 23. Okt. 2011, 21:15 »
Veldig enig med deg Frode!  :thumbu:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 23. Okt. 2011, 22:04 »
Ja, blir nok feil å gi ham opp med en gang.
MEN, der er et stort men for min del. Og det er at vi har en Marveaux på benk som jeg rett og slett syns har vært langt mer spennende de gangene han har fått prøvd seg både i cup og liga. Virker som en særs smart spiller som kanskje er treigere - men tilgjengjeld virker mer teknisk elegant. Da syns jeg det er litt frustrerende at han har fått så få sjanser når jeg syns Obertan har produsert veldig begrenset.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 23. Okt. 2011, 22:16 »
Det kan jeg også være enig i. Selv om man ikke behøver å slakte Obertan, så vil jeg si at Marveaux kanskje hadde fortjent en start eller to.  :-[

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 23. Okt. 2011, 22:37 »
Trenger vel ikke slakte, og kan vel hende jeg har vært for hard med ham tidvis. Men man blir vel gjerne ekstra frustrert og henger seg ekstra opp i slike spillere dersom man mener man har andre i stallen som burde fått prøve seg på samme plass. Vi stjal tross alt Marveaux fra LFC, så er ikke utenkelig at Downing ble henta inn fordi de ikke fikk godeste Marve.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 23. Okt. 2011, 23:11 »
Tenkte ikke på deg spesielt Kristoffer. Og jeg er helt enig i at Marveaux bør få prøve seg, og at man henger seg langt mer opp i feil når man er bevisst på alt en spiller gjør.

Marveaux bør, etter mitt syn, få prøve seg i kraft av sine gode innhopp og ikke på grunn av at Obertan har gjort noen feil og dårlige valg. Obertan har ikke spilt seg ut av laget vil jeg si, men han har jo heller ikke gjort seg uerstattelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 23. Okt. 2011, 23:34 »
Neida - var bare en selvkritisk reflektering  ;D
Ellers virker vi til å ha samme syn her.