20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt snart klar for Birmingham?  (Lest 7761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nicky Butt snart klar for Birmingham?
« Svar #15 på: 06. Juli 2005, 19:38 »
Sitat fra: "John Marius Thollefsen"
Javel, hvis det stemmer er jo ikke det så ille...Men det trodde ikke jeg, og mener fortsatt at butt er bedre enn faye.Klarer egentlig ikke forklare hvorfor!

Han hadde 4 PL kamper fra start. Han spilte også UEFA cup og semifinalen som du sikkert husker. Skulle tro han hadde på seg Man Utd drakt i den kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #16 på: 06. Juli 2005, 19:55 »
Sitat fra: "Mushans"
Hva er så fantastisk med å bli kvitt Bowyer? Kanskje vår beste spiller forrige sesong!!

Synes vi har alt for mange sentrale midtbanespillere i klubben, spesielt hvis Emre omsider blir klar. I mine øyne er det flere spillere som er bedre enn Bowyer, så da gråter jeg ikke om han, Faye eller Butt forlater klubben.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Juli 2005, 20:20 »
Sitat fra: "Nordin"
Hva er så fantastisk med å bli kvitt Bowyer? Kanskje vår beste spiller forrige sesong!!

Synes vi har alt for mange sentrale midtbanespillere i klubben, spesielt hvis Emre omsider blir klar. I mine øyne er det flere spillere som er bedre enn Bowyer, så da gråter jeg ikke om han, Faye eller Butt forlater klubben.

Det jeg frykter er at Newcastle ikke vil hente Emre før de har kvittet seg med minst en sentralt midtanespiller. Tror Shepherd frykter at vi sitter igjen med Bowyer, Butt, Parker, Viana, Emre, Jenas, Dyer, N`Zogbia neste sesong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Juli 2005, 20:23 »
enig... bortsett fra at N'Zogbia er ML ikke MC...
ieron Dyer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Juli 2005, 20:25 »
Sitat fra: "validus"
enig... bortsett fra at N'Zogbia er ML ikke MC...

N`Zogbia er opprinnelig sentral midtbanespiller. Han fikk noen kamper på venstresiden ifjor, men det er sentralt som er hans favorittposisjon. Det er også der Milner foretrekker  å spille, men han er selvsagt ikke god nok til å ta en plass sentralt.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Juli 2005, 20:26 »
griet, jeg bøyer meg i støvet. Husker bare fra da han skulle komme til Newcastle ble det sagt at han var AML som også kunne brukes som DL..
ieron Dyer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Juli 2005, 21:49 »
Sitat fra: "John Marius Thollefsen"
Men, Butt fikk jo omtrent ingen sjanser etter jul! Faye spilte jo så og si hele tiden og Butt fikk de siste 10-15 minuttene. Jeg mener vi heller burde kvitte oss med Faye istedenfor Butt. Mener faktisk at Butt er bedre, selvom jeg kanskje er den eneste her...  :wink:

Faye er kanskje den dårligeste midtbanespilleren vi har hatt i Newcastle de siste 10 årene.. Det sier vel det meste at Butt er et par hakk bedre!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Juli 2005, 21:51 »
Maric, Bassedas og Gavilan var i en klasse for seg.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Juli 2005, 21:54 »
De kunne i alle fall sentre! Skulle likt å sett hvor mange kamper vi har vunnet med Faye på banen... Kan umulig vare over 10
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Juli 2005, 21:57 »
De kunne i alle fall sentre! Skulle likt å sett hvor mange kamper vi har vunnet med Faye på banen... Kan umulig vare over 10

Nå har vel Faye knapt spilt 10 kamper i Newcastle trøya. Men tviler på at f.eks Jenas eller Dyer har et mye bedre snitt om vi tar forrige sesong. Da snakker jeg om PL kamper.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Juli 2005, 22:00 »
Eneste kampen jeg kommer på at Faye har spilt å vi har vunnet er kampen mot jødene i Fa-cupen. Da var han banens dårligeste atpåtil..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Juli 2005, 22:01 »
Faye har startet 8 PL kamper for Newcastle. Statistikken er 3 seire, 4 uavgjort og kun 1 tap. Tapet kom mot Tottenham på WHL, hvor vi tapte 1-0. Seierene er mot Liverpool, Bolton og Fulham.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Juli 2005, 22:08 »
Faye satt faktisk på benken i det tragiske tapet (0-3) mot Villa på hjemmebane. Hadde bare Faye startet den kampen også :-)

Faye som kom inn i det 84. minutt.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 07. Juli 2005, 01:11 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Faye har startet 8 PL kamper for Newcastle. Statistikken er 3 seire, 4 uavgjort og kun 1 tap. Tapet kom mot Tottenham på WHL, hvor vi tapte 1-0. Seierene er mot Liverpool, Bolton og Fulham.

Bombe at vi ikkje vinner 50% engang av kampene Faye starter. Virkelig en spiller for de store anledninger!!

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 07. Juli 2005, 02:55 »
Noen av de som startet kampene forrige sesong som har en bedre statistikk????
ieron Dyer