20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lørdag 13. aug 18:30  (Lest 53840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lørdag 13. aug 18:30
« Svar #180 på: 13. Aug. 2011, 19:11 »
Ja ja vi får huske hva stillingen var på på dette tidspunkt sist lagene møttes på St. James

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 13. Aug. 2011, 19:13 »
Backene klarer seg bra, men spissene er for trege! Ny spiss er et must!

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #182 på: 13. Aug. 2011, 19:13 »
Bare jeg som synes at Cabaye blir løpende mellom hele tiden? han er jo ikke i nærheten av ballen.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #183 på: 13. Aug. 2011, 19:17 »
Enig me deg om Cabaye. Tar nok noen  kamper før han er inne i tempoet. Taylor og Colo  er bra til nå.... Barton og Tiote ok...

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 13. Aug. 2011, 19:18 »
Hvordan er det mulig å starte med to så like spisser? To store, treige targets. Og så spiller vi uten vingspill som kan fore dem med innlegg! Lurer på ressoneringa bak Pardews valg.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 13. Aug. 2011, 19:18 »
Forsvarsspillet fungerer greit, backene er bedre enn først fryktet. Dessuten mye flinkere til å klarere ballen, synes jeg. Midtbanene skuffer. Cabaye sliter tidvis, men viser innimellom godt pasningspill. Ba og Ameobi fungerer ikke særlig. Ameobi må være verdensmester i å falle med mann i rygg, uten å få frispark..

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #186 på: 13. Aug. 2011, 19:22 »
Obertan på i andre? Pardew ga ham noen instrukser ihvertfall.
Søte, søte blekkspruter.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #187 på: 13. Aug. 2011, 19:23 »
tipper cabaye går ut, barton i midten, obertan til høyre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 13. Aug. 2011, 19:24 »
Mitt råtips er at Obertan går inn på topp istedenfor Ameobi, for kampbildet dreier seg nå om at vi må ta overgangene våre bedre. Synes vi er bra defensivt. Egentlig så er alle fire bak gode, men S.Taylor imponerer meg veldig mtp alle problemene hans. Ser match fit ut nå, endelig! Cabaye var dessverre helt ute av det i denne omgangen, men er en tilpasning som en del nevner.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 13. Aug. 2011, 19:25 »
Whui...Har blitt hengende etter.. Simpson og Raylor har vært overraskende positive..Colo vært helt fantastisk, mens Taylor har typisk nok hatt strålende og dårlige involveringer..Arsenals omtrent eneste store mulighet kom jo av typisk tullball fra taylor...Midtbanen har fungert bra, men det er spissplass jobben først og fremst må gjøres..Ba og Shola er alt for like. Det blir lite bevegelse på topp når begge spissene møter.. Cabaye har hatt et par strålende stikkpasninger som en bakromsspiss ville ha benyttet seg av...Av bildene så det  ut som at Pards vil sette innpå Obertan nå i 2.omgang..Forhåpentlig vis istedet for Shola..Hans fart kan forandre kampbildet siden Arse ikke kan stå for høyt...Krul skulle forøvrig hatt frispark da han mistet ballen. Persie headet jo rett i kroppen på ham..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #190 på: 13. Aug. 2011, 19:25 »
Tja, hva skal man si? Vi blir rævkjørt spillemessig, men heldigvis er Arsenal slurvne i siste delen av spillet sitt. Tror bare det er et spørsmål om tid før de får det til å sitte, så her gjelder det å heve seg kraftig til 2. omgang! Ut med Ameobi og inn med Obertan i en 4-5-1-formasjon? Nytter ikke å spille med to tanker på topp når vi spiller med sentrale Barton og en defensiv "vingback" i Jonas som må hjelpe Raylor på vingene!

PS! Dere vil kanskje ikke tro deres egne øyne når jeg sier dette, men jeg synes faktisk at Simpson har vært god i 1. omgang.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 13. Aug. 2011, 19:25 »
Obertan må inn etter pause. Ameobi og Ba blir altfor like i stilen. Blir også veldig lite fart og bevegelse i laget. Trenger absolutt en bevegelig spiss inn. Framme fungerer det ikke.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 13. Aug. 2011, 19:26 »
Raylor ut og Obertan inn, Jonas ned på back tenker eg.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 13. Aug. 2011, 19:27 »
Tja, hva skal man si? Vi blir rævkjørt spillemessig, men heldigvis er Arsenal slurvne i siste delen av spillet sitt. Tror bare det er et spørsmål om tid før de får det til å sitte, så her gjelder det å heve seg kraftig til 2. omgang! Ut med Ameobi og inn med Obertan i en 4-5-1-formasjon? Nytter ikke å spille med to tanker på topp når vi spiller med sentrale Barton og en defensiv "vingback" i Jonas som må hjelpe Raylor på vingene!

PS! Dere vil kanskje ikke tro deres egne øyne når jeg sier dette, men jeg synes faktisk at Simpson har vært god i 1. omgang.

Simpson har jo vert nufc beste spiller. Ingenting å klage på der. Raylor blir jo herjet med. Må ha Jonas som hjelper.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 13. Aug. 2011, 19:28 »
Meget fornøyd med Colo og Saylor!!