20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lørdag 13. aug 18:30  (Lest 53749 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lørdag 13. aug 18:30
« Svar #105 på: 12. Aug. 2011, 22:09 »
Er du i trondheim, så stikk på tre løver. Men vær obs! Garantert flere arsAnal fans enn toon army!=(
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 12. Aug. 2011, 22:35 »
Jack Wilshere twitter:

"Gutted not to be playing tomorrow but wish all the lads the best of luck!" "We need a good start! #gooners."

Da spiller IKKE: Fabregas, Nasri, Diaby, Wilshere

Denilson er også leid ut til Sao Paulo. Hvem har de egentlig hentet inn som erstattere? At Fabregas kom til å forsvinne har jo ligget i kortene hele sommeren. Til dels Nasri også.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 12. Aug. 2011, 22:50 »
Jadson fra Shaktar Donetsk skal være "replacement". Meget teknisk playmaker som blir spennende å følge...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 12. Aug. 2011, 22:55 »
Jack Wilshere twitter:

"Gutted not to be playing tomorrow but wish all the lads the best of luck!" "We need a good start! #gooners."

Da spiller IKKE: Fabregas, Nasri, Diaby, Wilshere

Denilson er også leid ut til Sao Paulo. Hvem har de egentlig hentet inn som erstattere? At Fabregas kom til å forsvinne har jo ligget i kortene hele sommeren. Til dels Nasri også.

Dei har vel gjort det same som oss... Eller mi det same som dei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 12. Aug. 2011, 23:14 »
Er du i trondheim, så stikk på tre løver. Men vær obs! Garantert flere arsAnal fans enn toon army!=(

Sånt er jo digg, så fremt laget vinner. Så seieren over Liverpool på en Liverpoolpub i fjor, hvor bl.a bord og vegger er dekket med Liverpool-stuff. Jeg, min bror og 3-4 andre (ukjente for oss) Newcastlesupportere, og en hel HAUG Liverpoolsupprtere. Vi lagde mest liv igjennom hele kampen, alle 5-6 av oss feira sammen som om vi kjente hverandre dritgodt etter scoringer og greier, og når det ble blåst av hoppet alle opp samtidlig og bare koste og klemte. Liv, stemning og det som er. Var ikke LITE høy på hatten når vi gikk ut igjen etter kampen, siden vi måtte gå igjennom hele lokalet som var fult av LFC-supportere. Vi smilte bredt, gikk bredt, lo, prata om seieren og var selvgode. Morsomt, morsomt! :P

Forresten, tror kanskje jeg vil se denne elleveren i morgen, som jeg tok fra et annet forum:

Tim Krul
Danny Simpson - Steven Taylor - Fabricio Coloccini - Ryan Taylor
Joey Barton - Cheick Tiote - Yohan Cabaye - Jonás Gutiérrez
Dan Gosling*
Demba Ba

*Usikker på Gosling. Kan han brukes i den rollen der?
Nei.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 12. Aug. 2011, 23:48 »
Gosling kommer nok ikke til å spille hengende spiss. Har trua på det laget der, med Ameobi istedenfor Gosling (som spiss, vel og merke).

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. Aug. 2011, 23:55 »
cyoungdailymail: Joey Barton to start tommorow

CaulkinTheTimes melder at Krul trolig starter i mål.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Aug. 2011, 23:57 »
Maximum boost to the geordie society det isåfall :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 13. Aug. 2011, 00:05 »
Gosling kommer nok ikke til å spille hengende spiss. Har trua på det laget der, med Ameobi istedenfor Gosling (som spiss, vel og merke).

Okei. Da ville jeg personlig byttet ut Gosling med Marveaux. Har i allefall lest rundt om kring at han også spiller "attacking midfielder". Håhåh, det hadde vært spennende, selv om jeg ikke tror det skjer.
« Siste redigering: 13. Aug. 2011, 00:06 av boris. »
Nei.

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #114 på: 13. Aug. 2011, 00:11 »
We're going to Europe ;-)
Vuckic blir å ta steget denne sesongen. Satser på et friskt innhopp fra han imorgen.
Dette er sesongen hvor Krul viser seg fra sin beste side, Saylor og Colo tetter igjen bake sammen med en ny VB og Simpson/Kadar.
Cabaye blir å skinne imorgen!

Cheers! Toon toon, black and white army!!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #115 på: 13. Aug. 2011, 01:40 »
FAEN jeg gleder meg nå!!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 13. Aug. 2011, 01:43 »
Du e ikje aleina ! :P

På med Tiote drakten SÅ fort jeg våkner ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 13. Aug. 2011, 03:56 »
Jeg skal legge meg i den nå jeg tror jeg. Blir vel edru akkurat i tide til å bli full igjen, hehe!  ;D Grugleder meg syyykt!  8)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #118 på: 13. Aug. 2011, 08:43 »
COME ON GUTTA!!!!!!! COME ON!!
Ikkje lenge til kampstart nå gutta, gleder meg som ein unge! Tippeliga og vm i fotball for kvinner har vore ein mager trøst til no.

Nokon som trur Vuckic får endel speletid i dag? Bra pre-season, virker skarp. Får vi håpe på ein halvtime?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Aug. 2011, 08:49 »
Dette er akkurat som jula for 10 år sia. Som dagen før man drar etter 2-3uker i Hellas. Dette er øyeblikket vi alle har ventet på. Oioioioioi hvordan jeg gleder meg!:D