20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: nPower Championship 12/13  (Lest 26737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 12/13
« Svar #60 på: 27. Nov. 2012, 23:10 »
Wolves.....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 27. Nov. 2012, 23:13 »
Begynner å bli en MEGET stygg formdupp for Solbakken nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #62 på: 21. Des. 2012, 12:21 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/dubaifirma-tar-over-leeds-3951766.html

Ja, dette blir spennende. Den zzzzz kjempe har kansje våknet til live??
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 21. Des. 2012, 15:24 »
Etter den toppen Leeds var på vil jeg kanskje heller kalle det en døende kjempe enn en sovende kjempe, men dette vil nok utvilsomt gi en vitamininnsprøytning i form av oljesjeikpenger.  Kanskje litt ødeleggende for sporten hvis de får herje HELT utemmed mtp pengebruk, men utvilsomt et lag med historie som kunne være artig å se forsøke å reise seg igjen.  Og ikke minst, se om de blir et ManCity pengelag som kjøper seg til suksess, eller et QPR kjøpelag som kjøper seg i grus.  Leeds har jo vært gjennom begge deler tidligere, selv om det kanskje ikke er igjen så mange personer i klubben fra storhetstiden lenger?
Genius by birth. Slacker by choice.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 26. Des. 2012, 21:46 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 27. Des. 2012, 13:46 »
Har Henning Berg fått fyken?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 27. Des. 2012, 13:56 »
Det har han, ja.

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10056867

Haha. Akkurat som om Ernst Pedersen har en dritt han skulle sagt om hvem som er skikket til hvilken jobb. Forbanna tosk!
« Siste redigering: 27. Des. 2012, 21:43 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #67 på: 28. Des. 2012, 11:36 »
Trist det som har skjedd med Blackburn. Syns synd på supportarane og dei ansatte. Skummelt at ein klubb med så lange og gode tradisjonar kan øydeleggjast på berre nokre år...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 29. Des. 2012, 18:13 »
Nå må vel Ståle ryke?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 30. Des. 2012, 00:38 »
Jeg tror Ståle fortsatt har tillitt slik jeg har forstått eierne er i Wolves. De er stødige typer som tenker langsiktig og som gir managere tid til å skape et lag. Det var ihvertfall slik de gjorde det med McCarthy, uten at jeg vet helt nøyaktig hvordan starten hans var. De har vel også antydet at det ikke er noen krise om det ikke blir opprykk denne sesongen. Men det er klart, Wolves virker veldig ujevne og har en del merkelige resultater, spesielt hjemme. Kan naturligvis ikke fortsette slik her veldig lenge, men tror Ståle sitter inntil videre. Jevn Championship i år og det er kun 3 poeng opp til 10. plass.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 02. Jan. 2013, 10:43 »
Solbakken sitter nok tryggere enn mange andre, men ikke tryggere enn at ledelsen i Wolves neppe er særlig fornøyde med resultatene, og det kan gjøre at han får sparken. Men sannsynligvis får han handle i januar og da ser man sikkert også an eventuell fremgang med de nye investeringene i februar før de eventuelt bestemmer seg for å gi Solbakken fyken.

Jeg håper jo at Wolves har gjort et bevisst spillestilsvalg når de ansatte ny manager og at det var grunnen til at Solbakken ble ansatt. Jeg ser noen Wolves-fans blir sitert i VG på at de ønsker at Ståle byttes ut med Sparky.

Hadde jeg vært Solbakken ville jeg tatt det som en grov personlig fornærmelse. Denne tåpelige ideen om at man ikke kan spille "kontinental" fotball i England burde vært avlivet for evigheter siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 02. Jan. 2013, 13:31 »
Blackburn har signa Joshua King på kontrakt ut 2015.

Kroken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #72 på: 05. Jan. 2013, 22:04 »
http://www.dagbladet.no/2013/01/05/sport/stale_solbakken/wolves/25105113/

Da har Ståle Solbakken fått sparken. Kanskje ingen bombe...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 06. Jan. 2013, 02:27 »
Nei. Trist er det uansett - men det måtte komme tilslutt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 06. Jan. 2013, 12:19 »
Synd at de ikke gir managerne tid nok til å sette sitt preg laget. Ståle Solbakken kommer med et ønske om å innføre soneforsvar og samhandling mellom lagdelene, det er tydeligvis ikke enkelt i land der soneforsvar blir praktisert i mindre grad. Jeg er helt overbevist om at om Solbakken hadde fått tid på seg kunne han fått Wolves opp på et nivå de ikke har vært på så lenge jeg har levd. At Solbakken mistet de 3 beste spillerne før sesongstart er jo heller ikke tatt hensyn til.

Wolverhampton Wanders er jo også en ganske stor klubb med en stadio som tar godt over 30 000 tilskuere. At de nå må se Solbakken gå var jo tydeligvis det de ønsket, men om de får inn noen bedre gjenstår å se. God gutten til Graeme Souness, Dean Saunders, er jo linket veldig sterkt nå. Og om jeg kan velge mellom Solbakken og Saunders er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde valgt.