20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: nPower Championship 12/13  (Lest 26736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 12/13
« Svar #45 på: 01. Nov. 2012, 22:14 »
Hahaha, nå kan alt skje..!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Nov. 2012, 00:01 »
Folkens - det som er morsomt er om dere klikker dere videre inn på SkySports sin originale nyhetsartikkel og leser følgende gullkorn om Mr. Andresen:

Andresen has carved out an impressive reputation during his time in charge of Valerenga and is highly respected for his work with the Norwegian club.

:spytt:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Nov. 2012, 00:54 »
Hahaha. Genialt,kristoffer

De aner ikke hva de eventuelt ansetter. Parr på backen og Andresen med comeback sentralt på midten? Lukter jo opprykk??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Nov. 2012, 01:01 »
Hadde jo vært helt fantastisk morsomt det også - selv om jeg ikke levner han mye sjanse til å lykkes :P

Så kunne man jo fått Tom Nordlie over også - da hadde det jo vært komplett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #49 på: 02. Nov. 2012, 01:14 »
Spørsmålet om hvem som tar over for Berg i TV2-studio engasjerer tydeligvis da. Så en avisartikkel i aftenposten (tror jeg??)  i stedet hvor folk i kommentarfeltet klikket helt. Må være en med kunnskap både om Tippeligaen og Premier League. Og ja, Nordlies navn var nevnt et par ganger....  :P

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Nov. 2012, 07:41 »
Ser Ian Holloway er favoritten til å ta over Palace. Så blir nok neppe Andresen.

Anngåande Nordlie som studioekspert, så gjorde han seg ikkje bort i EM for NRK.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Nov. 2012, 13:35 »
Nordlie er jo en type som passer veldig godt inn i Davys FotballXtra-studio.

I PL-studio har han derimot ingenting å gjøre. De må de heller børste støv av Lundekvam igjen. Eller kanskje heller trekke Alsaker ut av kommentatorbua og inn i studio. Jeg synes faktisk Alsaker er bedre når han opererer som journalist, enn kommentator.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Nov. 2012, 16:37 »
Hvorfor er ikke Lundekvam der lengre da?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 09. Nov. 2012, 11:10 »
Håper TV2 har vett til å plassere Steffen Iversen i PL-studio i januar. Tror han kan ha mye å bidra med. I tillegg kan han konkurrere med Lundekvam om hvem som har størst snusleppe.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 09. Nov. 2012, 14:54 »
Hvorfor er ikke Lundekvam der lengre da?

Sliter vel kanskje litt på privaten igjen  :(

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #55 på: 09. Nov. 2012, 15:05 »
Ser ut til at Iversen blir ansatt i TV2, ja. Vet ikke helt om jeg synes det er bra eller dårlig, men han har jo OK erfaring fra Premier League og mye erfaring fra Tippeligaen, så sånn sett går det nok greit. At han virker som en "chill" fyr på privaten med snusleppe og humor gjør jo at han passer ganske greit inn i FotballXtra i hvert fall.

Drømmefyren ville jo vært Kvisvik selvfølgelig, men han jobber vel for NRK såvidt jeg vet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 13. Nov. 2012, 15:42 »
Kvisvik var vel i FotballXtra sammen Davy og Mini i helga tror jeg?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #57 på: 13. Nov. 2012, 17:49 »
I så fall må jeg bare gratulere TV2 med årets scoop.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #58 på: 24. Nov. 2012, 17:26 »
Gir Solbakken max ut sesongen. Tenkte å skippe PL for en gangs skyld for å se på Wolves hjemme...aldri sett et så tamt lag. Ståle skulle aldri dratt fra FCK. Fra poeng hjemme mot Barcelona til det som helt sikkert blir middelhavsfareri i Championship...god progresjon på Solbakken

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 27. Nov. 2012, 11:32 »
Selvfølgelig skulle Solbakken benyttet sjansen han fikk til å trene klubber som Köln og Wolves. At han ikke har lyktes med å få suksess i klubbene, er så sin sak. Köln er en håpløs klubb i utgangspunktet, og han er ikke den første som har fått sparken der. Hvorfor Wolves sparket vår gode venn Mick McCarthy forstår jeg meg ikke mye på. Og å ta over en klubb som har rykket ned, og som mister så mange så sentrale spillere, og sitter igjen med skrot er heller ikke bare bare. Jeg tror det er flere enn Solbakken som ville fått det tøft i Wolves. Riktignok skal Wolves ha høyere forventninger enn mid-table, men Championship er en svært vanskelig og svært jevn liga. Det er ikke mange tap som skal til før du raser nedover på tabellen, og det er ikke mange seiere som skal til før du bykser oppover heller. Håper Wolves er tålmodige, og gir Solbakken ut sesongen.