Sesongoppkjøringa fra helvette.
Edig: Ahh - takk und preiss. Jeg er dog smått pessimistisk akkurat nå, ut fra hva vi har prestert i oppkjøringa.
Synes ikke det er så mye grunn til å klage på sesongoppkjøringen. Spillerne har fått trent bra fra seg i USA, mens reserve spillerne + noen førstelagspillere har fått en god treningsleir i Nederland. Nå gjelder det å få "spleiset" gjengen sammen til den siste treningskampen, og jeg håper Pardew og co ser hvem eller hvilke spillere som er nærmest en startplass når PL åpningen nå nærmer seg.
Denne kampen var sikkert en god gjennomkjøring både for spillerne og Pardew. Leeds sesongåpner førstkommende lørdag og ligger derfor litt foran treningsmessig. Dessuten er de alltid, uansett tidspunkt, en veldig god og solid motstander.
Nå har ikke jeg sett kampen idag men leser at 2 av baklengsmålene var solide tabber av henholdsvis Forster og Williamson. Disse har jo derfor muligens spilt seg ut av førstelaget. Kan fort ende opp med Krul eller Harper i mål nå og S. Taylor og Coloccini som midtstoppere. R. Taylor kan vel også fort ta Simpson sin plass på høyrebacken. Er jo den plassen han har sagt han vil ha.
På den andre siden så er vel Gosling den spilleren som har imponert mest i sesongoppkjøringen, og han var nok en gang en av våre beste idag slik jeg leser rapportene. Haris Vuckic hadde nok et mål og nærmer seg også en plass ihvertfall på benken. Ba og Cabaye var jo også solide som de har vært i de fleste kampene til nå.
Jeg synes førstelaget begynner å forme seg. En hard uke med trening nå og så siste mulighet for spillere å imponere mot Fiorentina. Sikkert litt bytter og testing av spillere da også, men går utifra at de fleste plassene da er besatt til sesongens første kamp mot Arsenal.