20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)  (Lest 21849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #90 på: 31. Juli 2011, 16:48 »
Sesongoppkjøringa fra helvette.

Edig: Ahh - takk und preiss. Jeg er dog smått pessimistisk akkurat nå, ut fra hva vi har prestert i oppkjøringa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #91 på: 31. Juli 2011, 16:50 »
Foster virker klumsete og blir nok valgt vekk pågrunn av denne kampen, vi trenger virkelig nye bekker og demba ba er sikkert skadet i et par uker..

posetive å ta fra kampen er vel boy wonder haris som kommer på og spiller bra, gode passninger og god driv framover med målet. Cabaye virker og trygg på ballen til tider, selv om han ligger veldig dypt til tider skulle likt å fått han med litt framover.

Gruer meg litt til Arsnal i åpningen med et display som dette.
Newcastle United Football Club<3

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 31. Juli 2011, 16:51 »
Blir Ba skadet griner jeg. Blir det flere skader er vi nesten helt likt fra forige sesong.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #93 på: 31. Juli 2011, 16:52 »
Men jeg må si jeg liker varianten de har brukt et par ganger med å sende en hard ball på hodet til demba ba tilbake i rommet bak, lukter langskuddmål av benarfa, cabaye og etc senere i sesongen hvis alt klaffer :)
Newcastle United Football Club<3

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 31. Juli 2011, 16:53 »
Men jeg må si jeg liker varianten de har brukt et par ganger med å sende en hard ball på hodet til demba ba tilbake i rommet bak, lukter langskuddmål av benarfa, cabaye og etc senere i sesongen hvis alt klaffer :)

Ja bare de holder seg skadefri. Noe som er tvilsomt.

Stickyjokes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #95 på: 31. Juli 2011, 16:55 »
Synes Barton virka slurvete, og upresis. Skjerper seg vel innen 13. aug..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 31. Juli 2011, 16:55 »
Kanskje like greit å tape denne! Hadde vi knust Leeds 4-0 hadde vel verken Pardew eller Ashley kanskje ikke innsett at denne stallen virkelig trenger noen forsterkninger??

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 31. Juli 2011, 16:57 »
Hva har skjedd med Marveux. Noen som vet?

Stickyjokes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #98 på: 31. Juli 2011, 17:15 »
Står i referatet fra Colombus-kampen at han jogga av banen småskada. Har ikkje hørt noe om det etterpå, så han blir vel hvilt for å være på den sikre siden..

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 31. Juli 2011, 17:36 »
Taylor og Williamson viser at dei begge treng ein meir intelligent makker. Ber til høgare makter om at Colo får 38 kampar neste PL-sesong. Trur Colo kunne gitt skapt meir sikkerheit for dei to backane våre også, uferdige som dei er.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 31. Juli 2011, 17:45 »
Jeg tar resultatet med en klype salt, men forsvarsspillet var langt fra patent. Førstemålet til Foster trenger ingen ytterligere kommentar. Han var derimot ikke patent på 2. målet heller. Unødvendig balltap av Williamson. Foster klarte derimot å slippe ballen mellom beina, enda målskåreren hadde spiss vinkel.  Det er nettopp der utfordringen hans ligger. Lange føtter gjør det vanskelig for ham å koordinere dem og blokkere skudd. Williamson var heller ikke god på 3. målet hvor han markerte Painter (elendig spiss btw) på feil side. Tarnier var på bærtur flere ganger og simpson rygga som vanlig.

Taylor var heller ikke patent ved flere situasjoner. Han gjør vurderingsfeil jeg ikke forventer at en midstopper med så mye erfaring å vise til. Han sliter med markeringer, og dekker til tider galt rom. Ett tilfelle var spesielt treffende: to leedsspillere fikk stå umarkert midt på 5 meteren og heade fritt på mål. Taylor skulle selvsagt ha stått mellom dem. Han befant seg derimot på streken rett ved siden av Foster.

Jeg likte det jeg så av Cabaye. Veldig gode dødballer. Vukic markerte seg med en gang, og Sammy var også positiv. Ba var brukbar, men mangler åpenbart en spisspartner. Sholadinhio og Jonas var usynlige. Barton var mye involvert. Gjorde enkelte ting bra, men bør lære seg å spille enkere.

Alle tre målene til Leeds kom på forsvarstabber. De vi har bak er ikke gode nok. Jeg mener Raylor bør få sjansen i stedet for Simpson. I tillegg trenger vi en bedre midstopper. Og spiss ikke minst. Å spille med to møtende spisser går ikke. Løven passer bedre til Ba.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #101 på: 31. Juli 2011, 18:03 »
Barton ute med kommentar på Twitter igjen, hadde vært moro å hørt hva han egentlig mener... Tydeligvis frustrert etter kampen i alle fall!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 31. Juli 2011, 19:40 »
Sesongoppkjøringa fra helvette.

Edig: Ahh - takk und preiss. Jeg er dog smått pessimistisk akkurat nå, ut fra hva vi har prestert i oppkjøringa.

Synes ikke det er så mye grunn til å klage på sesongoppkjøringen. Spillerne har fått trent bra fra seg i USA, mens reserve spillerne + noen førstelagspillere har fått en god treningsleir i Nederland. Nå gjelder det å få "spleiset" gjengen sammen til den siste treningskampen, og jeg håper Pardew og co ser hvem eller hvilke spillere som er nærmest en startplass når PL åpningen nå nærmer seg.

Denne kampen var sikkert en god gjennomkjøring både for spillerne og Pardew. Leeds sesongåpner førstkommende lørdag og ligger derfor litt foran treningsmessig. Dessuten er de alltid, uansett tidspunkt, en veldig god og solid motstander.

Nå har ikke jeg sett kampen idag men leser at 2 av baklengsmålene var solide tabber av henholdsvis Forster og Williamson. Disse har jo derfor muligens spilt seg ut av førstelaget. Kan fort ende opp med Krul eller Harper i mål nå og S. Taylor og Coloccini som midtstoppere. R. Taylor kan vel også fort ta Simpson sin plass på høyrebacken. Er jo den plassen han har sagt han vil ha.
På den andre siden så er vel Gosling den spilleren som har imponert mest i sesongoppkjøringen, og han var nok en gang en av våre beste idag slik jeg leser rapportene. Haris Vuckic hadde nok et mål og nærmer seg også en plass ihvertfall på benken. Ba og Cabaye var jo også solide som de har vært i de fleste kampene til nå.
Jeg synes førstelaget begynner å forme seg. En hard uke med trening nå og så siste mulighet for spillere å imponere mot Fiorentina. Sikkert litt bytter og testing av spillere da også, men går utifra at de fleste plassene da er besatt til sesongens første kamp mot Arsenal.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 31. Juli 2011, 19:52 »
Noen som vet hvorfor Krul ikke spilte i dag? Skade? Eller fordi Pards vil se an Foster? Tror sistnevnte med dagens kamp har gitt førstelagsplassen til Krul..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 31. Juli 2011, 21:50 »
Noen som vet hvorfor Krul ikke spilte i dag? Skade? Eller fordi Pards vil se an Foster? Tror sistnevnte med dagens kamp har gitt førstelagsplassen til Krul..

Stussa på det selv. I de to siste treningskampene burde Pardew ha brukt den keeperen han har planer om å ha som førstevalg. Er ganske sikker på at Forster ikke blir førstevalg, så det vil si at årets førstekeeper vil komme til seriestart med kun to kamper i beina. Håpløst av Pardew, med mindre det var skader som var årsaken til at det ble slik som det ble i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM