20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bombeangrep Oslo  (Lest 69502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #120 på: 23. Juli 2011, 18:57 »
Det er nok mange av dem, får håpe vi ikke får innført super strenge regler osv, det er jo en veldig fin tidspunkt å komme med masse nye strenge regler.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Juli 2011, 18:59 »
Nei det kan jeg ikke, sier det bare som det er, noen kommer til å tjene penger på det her, ap får sympati stemmer, å vi får enda 4 år med møkka styre.

Øya blir jo ikke solgt brødhue.

Der mente jeg på det her, altså hele saken, pølsehue.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #122 på: 23. Juli 2011, 19:05 »
Det er nok mange av dem, får håpe vi ikke får innført super strenge regler osv, det er jo en veldig fin tidspunkt å komme med masse nye strenge regler.

Penger, regler, møkkastyre, inngangsbiletter.. er det virkelig det som oppttar deg mest? ta å opprett en egen tråd for upassende drittprat så kan du sitte der å jabbe med deg selv, for dette er virkelig ikke passende, skam deg!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #123 på: 23. Juli 2011, 19:17 »
Det er det som opptar meg mest ja, at det kommer til å gå utover personlig friheten våres, ikke la dere skremme av dette, å uansett tror jeg bare det her er begynnelsen, vi bør være klar i huet fremover.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #124 på: 23. Juli 2011, 19:21 »
Det er det som opptar meg mest ja, at det kommer til å gå utover personlig friheten våres, ikke la dere skremme av dette, å uansett tror jeg bare det her er begynnelsen, vi bør være klar i huet fremover.

Ironisk.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #125 på: 23. Juli 2011, 19:23 »
Ja du var klar nok i huet å se det, bra det da,  jeg er klar i huet, jeg ser gjennom tåka, som mange andre ikke ser ut til å klare, ikke svelg den blåe pilla.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #126 på: 23. Juli 2011, 20:56 »
Toon, Toon,
Black and white army

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #127 på: 23. Juli 2011, 21:01 »

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 23. Juli 2011, 21:04 »
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7724415

Tore er dessverre en av de savnede.

Håper virkelig han er i live!
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #129 på: 23. Juli 2011, 21:06 »
Heilt klart!

NeN, boken er vel etter ditt hjarte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 23. Juli 2011, 21:45 »
Har også kommet frem at han har skrevet en bok. Helvete så drøy lesning! Fy faen!

http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD/2083-AEuropeanDeclarationofInd.html

Noen utdrag fra boken:

Sitat
I?ve spent a total of 9 years of my life working on this project. The first five years were spent studying and creating a financial base, and the last three years was spent working full time with research, compilation and writing. Creating this compendium has personally cost me a total of 317 000 Euros (130 000 Euros spent from my own pocket and 187 500 Euros for loss of income during three years). All that, however, is barely noticeable compared to the sacrifices made in relation to the distribution of this book, the actual marketing operation;)

Sitat
5. Hide a knife behind a smile

Charm and ingratiate yourself to your enemy. When you have gained his trust, move against him in secret.

Usage: For assassinations or for intelligence gathering prior to a mission. Infiltration of enemy organisations might prove an easy way to get close to otherwise impossible targets (prime minister or ministers) or to learn their programme. Getting a job at the youth camp connected to the largest political party is one way of doing this. The prime minister usually visits during summer season. Infiltration can take as long as 24 months.

Sitat
3.40 Applying deceptive means in urban guerrilla warfare

1. Always mask your real goals, by using the ruse of a fake goal that everyone takes for granted, until the real goal is achieved. Tactically, this is known as an 'open feint'; in front of everyone, you point west, when your goal is actually in the east. By the time everyone realised it, you have already achieved your goal.

Har ikke lest hele greia selv, bare ting folk har quotet fra boken. Sykt!

Sitat
Q: But doesn?t it worry you that 95% of all Europeans will openly detest you and call you a murderer and a terrorist?

A: It?s human nature to be selfish, to seek admiration, love and affection. This is why very few people will have the self insight, the ideological and moral confidence and strength to act selflessly on behalf of their own countrymen on their own initiative without a solid hierarchical organisation or country supporting and encouraging them. We have taken these thankless tasks upon ourselves because we possess these traits; the self insight, the ideological and moral confidence and strenght and we are willing to sacrifice our lives for our brothers and sisters, even though they will openly detest us. It can be illustrated like a parent spanking their ignorant child. The child will hate their parents there and then but in time they will understand that their only intention is to protect them. In phase 2 and 3, many of these brothers and sisters will hold our banner and chant our hymns because they finally understand.

Herrefred!

Edit:
Fra en fyr på et annet forum:
Sitat
De siste sidene av boken er en dagbok om hva som skjer de 29 siste dagene før angrepet. Siste innlegg er 12.51 22.juli.

Siste oppdatering i boken hans er altså bare timer før bomben gikk av. Ekkelt!

Edit igjen:

Han skal faktisk ha filmet det hele:

Sitat
This extremely small and lightweight field camera is used to document your operation. 4 GB is equivalent to 2 hour of constant filming. Ive personally tested it and it works great. Some governments may seize the movie (after you are neutralized) and publish it while others may bury it or even destroy it to protect the multiculturalist ideology. The reason is that they may regard any documentation from the Justiciar Knight as a mockery of their system. On the other hand, they may actually release the film to the press censored or even uncensored. You may want to bring 2 memory chips and attempt to mail one of them, if possible. You place the memory chip in a pre-made envelope (with stamps and the address of a pre-selected news desk that is likely to publish it uncensored). The best option would of course be to upload the digital movie via high speed internet (your Iphone) to a distribution site at the end of your mission. Unfortunately though, uploading 1-2 GB would take at least 3-7 hours. Also, there is normally a 200MB-ish cap on email attatchments so sending the movie to 10-20 newsdesks is not yet an option due to technological limitations. This will off course change at some point in the future.

Fy...
« Siste redigering: 23. Juli 2011, 22:00 av boris. »
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #132 på: 23. Juli 2011, 22:08 »
Heilt ufatteleg sjukt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #133 på: 23. Juli 2011, 22:22 »
Ord blir tomme. Forferdelig å høre at Tore er blant de savnede!

Vi har sett radikaliseringen skje rett foran øynene våre. I kommentarfeltene til de største nettavisene har høyreekstremistiske holdninger regelrett dominert. Det føles urettferdig om sosiopaten ABB i det hele tatt får oppleve én eneste glede til i livet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 23. Juli 2011, 22:29 »
Ord blir tomme. Forferdelig å høre at Tore er blant de savnede!

Jeg savner de heftige diskusjonene med Tore. Han var alltid saklig og ryddig. En flott politiker og mann. I dag er jeg også AUF'er. Jeg håper virkelig jeg får høre fra Tore igjen. Det er vondt at han er en av de savnede.
Toon, Toon,
Black and white army