20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bombeangrep Oslo  (Lest 69717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #45 på: 23. Juli 2011, 01:12 »
Anders Behring Breivik

Her e navnet på gjerningsmannen.... sykt!!!

Kilde?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 23. Juli 2011, 01:15 »
Kilde er en venn .. :S

Sko ønske jeg kunne sagt no mer.. Men det ser SYKT Likt ut..

+++ du kan ikke se hvem som er hans venner på facen.. ++ "ingen" har skrevet på vegen hans osv.. Tror politiet står bak dette..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 23. Juli 2011, 01:37 »
Virker som han har opprettet profil nettopp for å få denne oppmerksomheten, da hans første aktivitet er 17.juli.

En barndomsvenn av Breivik opplyser til VG Nett at han skal ha blitt høyreekstrem i slutten av 20-årene, og postet en rekke kontroversielle meninger på Facebook. Profilen hans ble deaktiviert etter en stund. Han opprettet senere en ny profil hvor det hovedsaklig er postet linker til musikkvideoer. 

Fra VG, gått ut med usladdet bilde.
« Siste redigering: 23. Juli 2011, 01:39 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 23. Juli 2011, 01:50 »
Det er ikke terror en gang, rett og slett en massakre mot et politisk parti tilsynelatende utført av en person. Fyfaen, som tatt ut av en drøy Criminal Minds-episode. Hva unge mennesker på Utøya har opplevd denne ettermiddagen er umulig å sette seg inn i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 23. Juli 2011, 02:02 »
Mannen har tydeligvis laget seg en twitter- og facebook-profil rett før angrepet, men jeg kan fortsatt ikke fatte hva motivasjonen var. Det er jo likevel ganske sannsynlig nå at han vil få frem et eller annet budskap, så det får vi vel vite etterhvert.  Men slik informasjon virker uansett ganske meningsløs akkurat nå...

Dette er ihvertfall den eneste twitter-meldingen han har postet:

"One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests."

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 23. Juli 2011, 03:59 »
Minst 80 drept på Utøya..........
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 23. Juli 2011, 04:09 »
Det er faen meg helt uforstålig. Leste tall på over 70 før i dag, så hadde på følelsen av at det var ille. Men det her er faen meg drøyt. Helt jævlig!
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 23. Juli 2011, 04:11 »
Det her blir bare værre og værre. Det er så sykt at det går nesten ikke an å sette ord på det. En ting er å sende et fly inn i en bygning, men her har drapsmannen gått rundt og regelrett henrettet folk. Sett dem i øynene og tatt dem av dage. Unge mennesker.  :(

Ingen straff i verden kan rettferdiggjøre noe som det her. Ikke en gang et drap på én person kan det.. Hvordan skal man straffe denne mannen...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 23. Juli 2011, 04:13 »
Jeg er en voksen mann som sitter her helt alene og gråter.. Dette er, som du sier, uforstålig!!
Sinne, kvalme, tristhet.. Jeg er helt sjelven. De er bare barn for faen!! Hvordan kan mennesker bli så kalde.. Jeg forstår det ikke
Same old Shearer, always scoring!

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #55 på: 23. Juli 2011, 05:40 »
One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #56 på: 23. Juli 2011, 07:18 »
Klump i halsen her nå. Dette kan ikke forstås rett og slett. For et svin!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 23. Juli 2011, 08:21 »
Sitter med en følelse i kroppen jeg aldri har hatt før. Dette er så drøyt.
Alt annet blir bare så mindre viktig.

De på det første sladdede bildet gjemte seg ikke...

Advarsel sterke bilder.
« Siste redigering: 23. Juli 2011, 08:42 av Andy »

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #58 på: 23. Juli 2011, 09:26 »
sinsykt trist dette er bare tragisk..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 23. Juli 2011, 09:44 »
Ord kan ikke beskrive hvor tragisk dette er! Hater denne mannen mer enn noen andre. At man kan gå rundt og stirre over 80 mennesker og skyte dem til døde, og i tillegg gå rundt og synge seiersrop. Som jeg har sagt tidligere er ikke 21 år nok, men denne mannen kommer nok aldri til å kunne gå fritt i Norge i jen, slipper politiet han ut etter 21 år er det nok mange tusen som melder seg frivillig til å ta livet av han. Denne mannen kommer nok til å råtne i fengsel resten av sitt liv, og jeg stoler på at hans medfanger har vett nok til å gjøre det oppholdet så jævlig som overhodet mulig.

Mine tanker går til alle pårørende, kjenner heldigvis ingen av de som er drept eller skadet selv,  men hører om flere og flere venner og venner av venner som opplever dette helt nært på seg. Mine tanker går til dem!