20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Ifølge en del tv2 folk på twitter så skulle de første tv-kampene annonseres første uka i juli. Jeg er ganske sikker på at du vil få tak i billetter til kampen uten å melde deg inn som 12th man member. Jeg var på åpningskampen i fjor og da var det 43.000 der, og jeg husker det var noen som nevnte et sted at det var problemer med å fylle stadion i midten av august fordi skolene hadde ferie og folk var dermed bortreist.
Såvidt jeg vet, kan man ikke melde seg inn for annet enn en hel sesong, nobby. Så om du melder deg inn for én måned, går jeg utifra at det er snakk om NUFC-TV eller noe, altså ikke det du trenger for å få tidligere tilgang til billetter.Melder du deg inn som 12th Man, får du tilgang til billettene noe tidligere, og du kan da mer eller mindre sitte nøyaktig hvor du vil, om du er tidlig ute. Så det er eventuelt et slikt medlemsskap du trenger, dette koster noe sånt som £25, og du får i tillegg med diverse rabattkuponger og liknende.
Takk for svar!Nå som det ble kveldskamp, så passer det flott å reise fra Rygge på Lørdag rett til Newcastle, så da gjør vi det isteden:)Håper det kommer flere norske på denne kampen!