20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: reise newcastle-arsenal 13 aug??  (Lest 7389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
reise newcastle-arsenal 13 aug??
« på: 19. Juni 2011, 17:51 »
Hei. Vi kommer ganske sikkert til å reise på åpningskampen Newcastle-Arsenal 13 august. Har et par spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med. Noen som vet når datoen blir spikret? Er vel ikke fastsatt ang tv rettigheter osv. Men har tenkt å fly med ryanair, å da blir vi vel der fra torsdag til tirsdag, så om det blir søndag evt mandags kamp så spiller det vel ingen rolle. Men noen som vet om jeg bør melde meg inn i nufc klubben for å få tilgang på billetter tidligere?? Stor pågang på første kampen? Vi blir vel 6-8 pers som reiser.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: reise newcastle-arsenal 13 aug??
« Svar #1 på: 19. Juni 2011, 18:02 »
Ifølge en del tv2 folk på twitter så skulle de første tv-kampene annonseres første uka i juli. Jeg er ganske sikker på at du vil få tak i billetter til kampen uten å melde deg inn som 12th man member. Jeg var på åpningskampen i fjor og da var det 43.000 der, og jeg husker det var noen som nevnte et sted at det var problemer med å fylle stadion i midten av august fordi skolene hadde ferie og folk var dermed bortreist.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Juni 2011, 18:10 »
ok. Takker for svar. Har sjekka ang flyavganger og diverse nå, virker som om det må bli ryanair uansett. Både dyrt og vanskelig med andre selskap. Sjekka litt ang fly fra manchester men fant ingen. Men tror norwegian skulle begynne å fly direkte fra og med oktober!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Juni 2011, 18:32 »
En mulighet er å fly til Edinburgh med Norwegian(litt usikker på om ryaniar flyr dit. mulig de flyr til Glasgow som betyr 30-40min ekstra med tog) og ta toget til Newcastle. Er ganske smertefritt, da det går tre-fire tog mellom Edinburgh og Newcastle hver time, mens flybussen har holdeplass rett utenfor togstasjonen i Edinburgh. Togturen tar omlag en time.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Juni 2011, 18:55 »
Newcastle-Arsenal blir nok tv kamp i UK, så da blir den enten sendt søndag eller mandagskveld.

Eller lørdag...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Juni 2011, 19:39 »
De har ofte brukt formiddagskamper i serieåpningen, så skal ikke utelukke at den kan bli spilt da.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Juni 2011, 19:47 »
En av kampene kl 15.00 er vel TV-kamp i England også, eller?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Juni 2011, 19:52 »
En av kampene kl 15.00 er vel TV-kamp i England også, eller?

Nei, ingen kamper som vises direkte på TV kl.3pm i England.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Juni 2011, 23:08 »
Norwegian til Edinburgh er et veldig greit alternativ, jeg har selv reist denne ruten flere ganger. Med mindre de har endret på flytidene i det siste, går det fly til Edinburgh fredag kveld, slik at man fint kan ta hele dagen på jobb før man reiser. Ulempen er da at man kommer såpass sent frem, at det nok lønner seg å ta en natt der, før man reiser videre.

Edinburgh er forøvrig en av Storbritanias finere byer, etter min mening. Så det er verdt å se seg om i byen, om man har tid til det. Utelivet er heller ikke dårlig der.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 19. Juni 2011, 23:30 »
Angående reising via Edinburg, har en kompis som er fra england og drev og diskuterte den reiseruten der sist vi møtte, han mente på at vist vi avtaler pris med en taxi når vi kommer til edinburgh så fikk vi det under 100 £.  Er ikke mye per hode det  ;)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Juni 2011, 00:00 »
Angående reising via Edinburg, har en kompis som er fra england og drev og diskuterte den reiseruten der sist vi møtte, han mente på at vist vi avtaler pris med en taxi når vi kommer til edinburgh så fikk vi det under 100 £.  Er ikke mye per hode det  ;)

Hvor lang tid tar det med bil i forhold til tog?
Tror vi betalte £20 t/r med tog pr. pers, og man fikk jo til og med en pils på toget, behagelig var det også, til tog og være.  :P

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Juni 2011, 00:15 »
Reisetiden er jeg faktisk ikke sikker på (brown ale tåke) men var vefall billigere en tog/hotell. Men tog i england er noe annet en tog i norge ja ;D     Tok London-liverpool-london-newcastle på 4 dager, var nok det!!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Juni 2011, 01:26 »
Ok, tog er vel relativt dyrt om man ikke bestiller billettene på forhånd i GB, men det gjorde nå vi og kom ganske greit ut av det.

Litt OT, noen som vet noe særlig om priser på leiebil i England, vurderer fly til London og kjøre oppover.
Kjøre på feil side av veien har alltid fasinert meg litt.  :P

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Juni 2011, 14:01 »
Jau da er ikke så dyrt, men må holde seg utenom rushtid 15-19 så får du greie priser. Har ikke peiling på leiebil, må vel være den sikre død å kjøre der borte :P

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Juni 2011, 14:49 »
Selv vurderer jeg Newcastle-Tottenham eller Newcastle-Everton. Problemet med spurskampen er at den kommer midt i Elgjakten, så blir nok hjemme mot Everton