20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sylvain Marveaux  (Lest 24742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sylvain Marveaux
« Svar #75 på: 26. Aug. 2011, 11:20 »
Var veldig lite feil han gjorde, hadde vært interessant å se hvor mange passninger han traff på.

Han hadde no ein del pasningar som var utan adresse. Men no stemte lite av spelet vårt i går. Eg trur han og Jonas som vingar, kan verta ein suksess.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 26. Aug. 2011, 11:36 »
Ut fra gårsdagens kamp å dømme så er Marveaux helt klart et vingemne.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 26. Aug. 2011, 11:46 »
Er vel der han hører hjemme ja. Blir morsomt hvis vi får noen "Jonas-løp" på motsatt ving med *gode* innlegg.

Bør være mulig å omsette noen av de innleggene, som i prinsippet dobles i mengden og kanskje øker noe i kvalitet, til et mål eller to ekstra :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 26. Aug. 2011, 16:27 »
Går Joey bør vel han gå rett inn på laget mener jeg! Spennende debut - en av svært få lyspunkter fra i går!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #79 på: 26. Aug. 2011, 17:14 »
Går Joey bør vel han gå rett inn på laget mener jeg! Spennende debut - en av svært få lyspunkter fra i går!
Og det gjorde han...

Spennende å se hva den franske armeen vår kan få istand. De har i allefall fått en kraftig byrde på skuldrene sine med den måten klubben vanstyres på.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #80 på: 18. Sep. 2011, 10:06 »
Eit godt innhopp mot Aston Villa i går.  Fotballklok speler med teknikk og fart, som var nære med å få assist ved 2 anledninger. Gleder meg til forsettelsen!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #81 på: 18. Sep. 2011, 10:27 »
Synes Marveaux er en spennende spiller og kommer fort til å ta plassen bra Obertan. Obertan virker veldig usikker, gjør et par bra innlegg men mangler det lille ekstra.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 18. Sep. 2011, 15:25 »
Eit godt innhopp mot Aston Villa i går.  Fotballklok speler med teknikk og fart, som var nære med å få assist ved 2 anledninger. Gleder meg til forsettelsen!

Akkurat! Liker veldig godt det jeg har sett av ham til nå. Pasningssikker og velger gode løsninger. Taper ikke ball. Kan forestille meg at Cabaye og Mav kommer til å spille noen flotte en-to de kommende kampene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 18. Sep. 2011, 15:27 »
Jeg har lyst til å se Marve fra start, snart jeg. Enig med GMC jeg også - virker langt mer effektiv i spillestilen sin enn Obertan. Dessuten føler jeg enn så lenge Obertan med sin hurtighet er en fin impact-spiller en setter innpå siste halvdel av andreomgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 18. Sep. 2011, 15:30 »
Synes Obertan har hatt noen svake kamper etter et okei innhopp mot Arsenal, men i går gjorde han en god del bra. Forhåpentligvis fikk han litt selvtillitt av det, slik at han blir enda bedre neste helg. Tipper han får starte den også basert på at han viste lovende takter i går.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 19. Sep. 2011, 11:29 »
Det eg hittils ikke har sett av Marve, som eg kunne tenkt meg å sett, er at han tar ut en back en mot en. Virker litt vel lett hittils synes eg, til å spille på kant i 442 som vi bruker nå.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 19. Okt. 2011, 12:11 »
This is what John Carver said today:

?We saw a glimpse this week of how much he?s improved condition-wise,? ?That was a major factor when he came in. He?d had issues, and wasn?t up to speed.?

?He?s worked extremely hard, and I mean extremely hard.?  ? It?s been difficult for him, as he?s not been in the team.? ?He?s not used that as an excuse. He?s rolled his sleeves up. He went to Bolton, and I thought he was superb.?

?For me, he could do a job on either side. He?s got his mind focused on training, and he?s waiting for his opportunity.? ?That?s what?s putting pressure on the two wide guys at the moment.?

Knall da.
Nei.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 22. Okt. 2011, 10:57 »
Hører(les ser) veldig lovende ut. Dette betyr vel at Marveaux er enda nærmere en startplass, og "pusher" både Jonas og ikke minst Obertan. Må si jeg har veldig lyst til å se Marveaux prøve seg på høyrekanten. Obertan har potensiale, men oppnår lite, og vil bare forbedre seg med mer konkurranse.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 23. Okt. 2011, 04:53 »
Finfin assist i går, iallefall!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 23. Okt. 2011, 19:35 »
Som jeg nevnte i kamptråden: er ikke sikker på at Obertan hadde spilt ballen ut til Cabaye slik som Marveaux gjorde. Syns Marveaux fortjener en sjanse fra start nå, iallfall i ligacupkampen mot Blackburn, men kanskje også i ligaen.