20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sylvain Marveaux  (Lest 24671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Sylvain Marveaux
« Svar #60 på: 18. Juni 2011, 21:53 »
han er uansett en low-risk spiller i og med at han er Bosmanspiller.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #61 på: 18. Juni 2011, 21:59 »
Heilt sant! Eg gleder meg til å sjå dette "råe" talentet. Akkurat sånne spillere me mangler, og har tradisjon for i Newcastle! "Players who will get bums on seat" ;) Og Nebur: Sjølv om me ikkje har hørt om han, kom han gratis, har eit rykte for å være god, og eg trur han kan bli ein suksess! Og til alle dere som seie Nebur er ung og dom: Dåke visste kanskje ikkje alt i verden sjølv når dåke begynte å heie på Newcastle eller begynte å bruke dette forumet. det går ann å komme med konstruktiv kritikk, istedet for å skremme nye brukere for å poste eit innlegg igjen...
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 18. Juni 2011, 22:29 »
Håper det ikke blir et Routledge kjøp da.

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 18. Juni 2011, 22:48 »
Satser på at han kan meir enn kun å løpe fort å gå seg fast ja! Skulle ikkje vær vanskelig å overgå ;) Men me har heldigvis ikkje tapt nåke verdi på Routledge då, billig, lav lønn, gjorde ein god jobb i CCC, grei back-up, og i tillegg ønsket tilbake av QPR. DIGGER overgangspolitikken vår!
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Venter i spenning...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 19. Juni 2011, 00:01 »
Sånn som stallen ser ut nå, og når det snakkes om 4-2-3-1 så trenger vi nok denne mannen og alle vi har.

Marveaux - Hatem - Jonas. Da har vi Ferguson, LuaLua og Routledge i reserve. Lua er vell på tur ut,  Routledge kan vell gjøre mer skade i en sånn formasjon, en ren 442. Cabaye kan nok spille i Hatem sin rolle, men det er litt opp til hvordan vi vil legge opp spillet, ser for meg han som en som ligger litt bak og styrer spillet framfor en som er der for å avslutte angrepet.

Vi trenger Backup, og jeg håper vi ender dette vinduet med flere spillere inn en ut, håper virkelig Jonas blir, og at Marveaux blir hans erstatter slik det går løse rykter om.
Han kom, ble mett og dett var dett....

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #66 på: 22. Juni 2011, 18:33 »
Topp linking Christian! Harru sett på makan, norske supporterne biter i det sure eplet å skriver sak om det til og med. Har diskutert med flere pool-venner siste dagene hvor dem bare har avfeid hele Marveaux pga "failed medical", denne linken på dems egen side får dem vel til å innse realtitetene. Stor tro på Sylvain.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Aug. 2011, 22:08 »
Er han her ute med strekkskade allereie? Korleis er ståa her...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Aug. 2011, 22:38 »
Jeg tror Cabaye er den spilleren på laget som det er viktigst slår til, men jeg tror Marveaux er den som kommer til å overraske mest og bli den mest likte spilleren. liker det lille jeg har sett av han i newcastle drakten.... tror han blir bra!:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. Aug. 2011, 10:59 »
Det er godt å høyra. Reknar med han sit på benken i morgon då.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 25. Aug. 2011, 23:31 »
Mulig gullkjøp?? Virker svært god- rask, teknikk og overraskende sterk i den lille kroppen. Tror han sammen med Ben Arfa kan skape mye hodebry for motstanderen!

Juma

• Gjest
« Svar #72 på: 25. Aug. 2011, 23:37 »
Var veldig lite feil han gjorde, hadde vært interessant å se hvor mange passninger han traff på.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #73 på: 25. Aug. 2011, 23:46 »
Han trivdes *ikke* midt på banen ihvertfall. Og han virker for spe/liten til å vinne dueller (ikke at det er det han primært skal gjøre men).

Håper han får bli ute på vingen, for der viste han seg fra en betraktelig bedre side...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 26. Aug. 2011, 11:17 »
Spent på å se mer av denne karen, men mulig Fullham kommer litt for tidlig for ham ettersom han ikke har det beste grunnlaget fra preseason?