20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sylvain Marveaux  (Lest 24684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sylvain Marveaux
« Svar #30 på: 18. Juni 2011, 14:43 »
Da ser jeg ærlig talt ikke grunnen til å hoppe i taket...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. Juni 2011, 14:48 »
Er ihvertfall god grunn til å være skeptisk ja. Men det er en gratissignering, og i så måte ikke grusomt kostbar, selv om vi gav han en jækla lang kontrakt da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Juni 2011, 15:24 »
Må si jeg er litt enig med en på liverpool.no's forum:

"Det blir jo bare spekulering, men det er vel flere ting som kan ha gjort at Marveaux valgte Newcastle. Lønn, lengde på kontrakten, rolle i laget osv eller en kombinasjon. For min del er jeg ikke skuffet. Er det 2 lange skadeperioder han har hatt på de 3 siste sesongene? Ingen landskamper for Frankrike i en alder av 25, til tross for at hele VM troppen ble vraket en periode etter 2010. Han står med andre ord langt bak i køen. Det betyr så klart ikke at han aldri kunne lykkes i Liverpool, men for meg oser det flopp lang vei. Som backup spiller? Ja om lønnen er riktig, men det virker det ikke som om han var interessert i. "

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Juni 2011, 15:26 »
Fantastisk signering!! Ingenting å tape på å signe en spiller som dette på en insentivbasert kontrakt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Juni 2011, 15:32 »
...har han fått en prestasjonsbasert kontrakt? Da er jo saken en helt annen!

Link?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Juni 2011, 15:35 »
Det er ikke bekreftet, men med tanke på at Ba fikk det i går går jeg ut i fra at det er det samme opplegget her. Vi får nok vite mer selve kontrakten i morgen. Dersom det viser seg at han ligger på 60K i uka uten at kontrakten er prestasjonsbasert skal jeg spise ordene mine :)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Juni 2011, 15:39 »
Aldri sett han spille. Han ble foretrukket fremfor N´Zogbia på venstrekant på U21 laget, og det er alt jeg vet. Grei signering siden han visstnok kan spille på begge kanter og sentralt i en offensiv rolle, men håper ikke han kommer istedenfor N´Zogbia/Barnetta eller en annen etablert wing, men som en anvendelig squad player.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Juni 2011, 15:46 »
For å være ærlig tror jeg ikke vi henter Zoggy, nekter å tro at du har kjøpt billige og gode spillere som HBA, Cabaye, Tiote osv bare for å blåse av 12mp han. Jeg hadde riktignok elsket å se han i Newcastle, men tror ikke det skjer. Barnetta for 6mp ser jeg på som langt mer sannsynlig.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Juni 2011, 15:49 »
Var litt sjokkartet preg over det når jeg sjekka nyhetene med telefonen i senga i dag tidlig ja, det må jeg absolutt innrømme. Var i utgangspunktet litt skeptisk i går etter ryktene med medisinsk test, men når det angivelig viser seg at dette ikke stemmer så tror jeg at vi potensielt har gjort nok et røverkjøp her.

Men det skal sies at jeg ikke har sett altfor masse av Marveaux.

Bring on number 9 now!  ;D

Skriver under på den!

Haha, samme her!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Juni 2011, 16:02 »
Herregud for en elendig signering, ikke noe god og skummel skadehistorikk...feilet vistnok den medesinske testen i l`pool å.. Den i  N`castle er nok lettere.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18. Juni 2011, 16:04 »
Herregud for en elendig signering, ikke noe god og skummel skadehistorikk...feilet vistnok den medesinske testen i l`pool å.. Den i  N`castle er nok lettere.

Ikke noe god? Vennligst forklar? Hvor mange kamper har du sett han spille?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 18. Juni 2011, 16:04 »
Er du veldig ung, veldig dum, eller er det en god kombinasjon?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Juni 2011, 16:11 »
Det hører med til denne 6 sesongers horisonten med antall kamper at han ikke spilte fast i iallefall to første av disse. Først i 2009/2010 sesongen under Antonetti ble han vist skikkelig tillit og regnet som en del av startelleveren. Så at han har relativt få kamper på 6 sesonger kommer ikke så mye av skader, som det kommer av at han ikke ble funnet god nok. Det er en viktig forskjell der etter min mening.

To lange avbrekk har han likevel etter det jeg kan se. Første var på 5 måneder, og det ser ut til å være uflaks/udyktighet i det medisinske apparatet. Fra en rift i hamstringen som de først ville at skulle gro uten inngrep, utviklet ett hematom seg, som gjorde at han måtte operere og var ute i 5 måneder. Skade nummer to er en lysk som har trøblet denne sesongen og har etter det jeg kan se holdt han ute siden November.

~11 måneder ute med to ikke assosierte skader på 6 sesonger er ikke det mest grusomme som jeg har sett, men denne lysken er nok grunn til noe bekymring. At det er krise ser jeg mer på som forsøk på bitter trøst fra Liverpoolfansen sin del enn det er et alvorlig problem for Newcastle.

Han er gratis, vist gode evner og er allsidig (har jeg hørt, aldri sett han :) ). Dette hadde Liverpool trengt, og jeg skjønner frustrasjonen. Regner ikke med at dette er en verdensklassespiller, men tror nok at det er en god deal for Newcastle sin del. Og det hadde den nok også vært for Liverpool som ikke akkurat svømmer i (venstre)vinger.

Såklart om han er satt på £60k i uka flatt i 5 år så er det jo egentlig utrolig idiotisk, men det ville i så fall vært en ganske a-typisk avtale for vår nåværende administrasjon. Tipper uenigheten med Liverpool i forhold til oss i hovedsak hviler på spilletid og stilling i laget. Kanskje franskmennene våre har spilt en liten rolle også, hva vet jeg? :)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Juni 2011, 16:12 »

?

Ser ut som du har fått noen på kroken allerede. Gratulerer med det!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Juni 2011, 16:16 »
@mattspiro
Matt Spiro
For what its worth, I think Sylvain Marveaux could be buy of summer. Could be flop too if injuries resurface, but great natural talent