20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sylvain Marveaux  (Lest 24724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sylvain Marveaux
« Svar #15 på: 18. Juni 2011, 11:43 »
Var litt sjokkartet preg over det når jeg sjekka nyhetene med telefonen i senga i dag tidlig ja, det må jeg absolutt innrømme. Var i utgangspunktet litt skeptisk i går etter ryktene med medisinsk test, men når det angivelig viser seg at dette ikke stemmer så tror jeg at vi potensielt har gjort nok et røverkjøp her.

Men det skal sies at jeg ikke har sett altfor masse av Marveaux.

Bring on number 9 now!  ;D

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Juni 2011, 11:48 »
Uansett legesjekk eller ikke, så er det litt skremmende å lese TKK kommentarer angende historie med strekk osv. De gjør meg litt nervøs uansett hvor bra legesjekken gikk. Uansett virker det som en spennede signering og noen sjanser må en vel ta :) bra å se at det skjer noe og at vi fortsatt oppfattes som en attraktiv klubb. betyr dette slutten for Jonas?

Noen som har assist statistikk på han? syns det er vel så interessant som scorede mål for en ving/off midtbane.
« Siste redigering: 18. Juni 2011, 11:52 av SveinInge »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #17 på: 18. Juni 2011, 11:51 »
etter videoen å dømme spiller han mye som offensiv midtbane og litt på begge kantene. ikke hørt så mye av han før, men forstår at han skal ha en god teknikk, pasningsfot og god skuddfot. endelig begynner vi å få noen skikkelige dødball eksperter i laget. i allefall tilnærmet eksperter.
Og ja Hughie, bring on a new #9

tror ikke det betyr slutten for jonas, vi trenger fortsatt en ving til for å ha tilnærmet dobbel dekning på vingene. Håper på en klassespiss, høyreving og en høyre back de neste dagene/ukene. i tillegg må det en ny spiller inn for hver av de som evt forlater!
« Siste redigering: 18. Juni 2011, 11:54 av Ulf »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Juni 2011, 11:52 »
TKK har et ørlite gudekompleks virker det som så tar en del av det han sier med en klype salt, selv om han utvilsomt er dyktig. Men er enig i at skadehistorikken gir grunn til bekymring, spesielt i New-Cast-On-Your-Leg-sir?.  ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Juni 2011, 12:14 »
Trur fint Sylvain kan spele høgreving, i og at med han likar å dra seg innover i bana, noko ala N'Zogbia.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Juni 2011, 12:21 »
twitter/facebook rapporterer 64 starter på 6 sesonger.. urovekkende

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Juni 2011, 12:27 »
Overraskende og topp nyhet! Velkommen Sylvain! Et par franske til nå så kan vi spille i Ligue 1 + Premier League. Også lest flere steder at han ikke failet medical hos Pool og velger å tro at det kun er oppspinn fra bitre scousers...
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #22 på: 18. Juni 2011, 12:37 »
Wow. Så ikke denne komme. Litt skummelt med tanke på skadehistorikken hans, men la gå! Kan vise seg å bli en kjempesignering det her.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Simmi

• Gjest
« Svar #23 på: 18. Juni 2011, 12:51 »
Haha, mer overraskende signering er det vel ikke mulig å få :P

Nei, denne Marveaux virker som en særs spennende fyr, og en spiller som går rett inn i førsteelleveren.
Håper allikevel ikke at dette betyr at Zog, eller Jonas for den saks skyld, er tapt.

Jeg begynner å bli svært positiv med tanke på neste sesong, og hvis vi får inn backup/utfordrer på høyreback,
Nzogbia og en ny spiss ti ser det utvilsomt bra ut.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 18. Juni 2011, 12:53 »
Deilig!! Får vi inn Barnetta/Zoggy også nå, så begynner dette virkelig å ta form! Nå begynner vi helt klart å få en av de sterkeste midtbanene i PL.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #25 på: 18. Juni 2011, 13:12 »
Var litt sjokkartet preg over det når jeg sjekka nyhetene med telefonen i senga i dag tidlig ja, det må jeg absolutt innrømme. Var i utgangspunktet litt skeptisk i går etter ryktene med medisinsk test, men når det angivelig viser seg at dette ikke stemmer så tror jeg at vi potensielt har gjort nok et røverkjøp her.

Men det skal sies at jeg ikke har sett altfor masse av Marveaux.

Bring on number 9 now!  ;D

Skriver under på den!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Juni 2011, 13:14 »
Jøss! Denne tok meg på senga. Bokstavelig talt.

Vet lite om spilleren, men vi trenger vinger. Håper fortsatt på enten Barnetta eller N'Zog, og at Jonas blir værende.

Gratis er heller ikke dumt. Noen som vet hvor mye han får i lønn? Og om det er samme løsning som dealen til Ba, med en lav fastlønn og høye bonuser.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Juni 2011, 13:16 »
Dette kan jeg bli vant til å våkne til flere ganger. Fantastisk!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Juni 2011, 13:52 »
twitter/facebook rapporterer 64 starter på 6 sesonger.. urovekkende

Stemmer denne? Isåfall er det jo lost case. Sjeldent spillere blir noe mindre skadeutsatt når de kommer til SJP.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Juni 2011, 14:30 »
64 starter og 38 som innbytter de siste 5 sesongene. På disse kampene har han 16 scoringer og 12 assist.