20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 102439 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #225 på: 08. Jan. 2012, 22:09 »
Det er vel berre å forberede oss på Ba salg, og ein billig franks spiss som erstatter. :p
Men uansett, skuffande av Ba! Han har vært ein favoritt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 08. Jan. 2012, 22:17 »
Legger ikke altfor stor vekt på de uttalelsene gitt. Mange sier mye rart om den riktige personen stiller det riktige spørsmålet til riktig tid og i riktig setting. Om vi ikke selger han nå i januar, mister jeg ikke håpet om at vi får lurt på han en ny kontrakt.

Når det er sagt så har jeg vel aldri sett på Ba som den mest lojale typen. Profesjonell ja, men tror nok han er en som tenker på seg selv og egne betingelser først og fremst.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 08. Jan. 2012, 22:31 »
Demba Ba har vært hos oss en halv sesong. Selvfølgelig har han ikke noen som helst forpliktelser til Newcastle. Om PSG, en klubb som satser hardt for tiden, kommer på banen og tilbyr han £100K i uka, så selvfølgelig slår han til.
Same old Shearer, always scoring!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 08. Jan. 2012, 23:19 »
Det kan han pent holde for seg selv. Skuffende uprofesjonelt av Ba.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #229 på: 09. Jan. 2012, 09:02 »
Godt mulig det med klausul stemmer, men merkelig av Redknapp å rope ut om dette i media og til og med si at prisen er lavere enn først antatt! Virker som han bare vil lage litt kvalme, får i alle fall i kjempe om Ba alene nå... Lite taktisk smart!

Om Ba drar blir det til en toppklubb: PSG (penger), Arsenal, Spurs (desverre), Chelsea (neppe, har nok), man utd/city (neppe)!

Tottenham og Arsenal trenger en spiss til, de vi må frykte....
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 09. Jan. 2012, 09:10 »
Latterlig av Ba. Hvis dette ikke er feilsitert, så har jeg ikke ord. Blir jo som at jeg skal skrive et leserinnlegg i lokalavisa hvor jeg enkelt og greit sier at jeg ikke hadde hatt noe i mot å gå til mitt selskaps konkurrenter. Sånt liker ingen. Shut your mouth, liksom. :blink:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 09. Jan. 2012, 09:14 »
Viss desse sitata stemmer, so er eg skikkeleg skuffa øve Ba. Det viser og kor lite lojalitet og klubbfølelse fotballspelarane har no til dags. Ja, han har kunn vore her eit halvt år, men han har skreve under for 3 år. Då kan ein ikkje gå rundt prata slik. Som dykk andre skriv, stemmer desse uttalelsane so er han ikkje Newcastle-spelar neste sesong.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 09. Jan. 2012, 09:20 »
Uff, kommer vel noe slikt som "only God knows where i'll play" snart...
Det går liksom ikke ann med mer enn en liten periode med positivitet i denne klubben.
Hvis denne klausulen ikke hadde eksistert hadde vel klubben sagt noe for lenge siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 09. Jan. 2012, 09:21 »
Verte vel Ba ut no i januar eller i sommar og kanskje 1 ny spiss inn i sommar ::)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 09. Jan. 2012, 09:58 »
Det er skuffende selvsagt. Men på en måte kan jeg også skjønne ham. Hvis han faktisk har trøbbel med knærne, og vet at karrieren hans plutselig vil være over, så vil det selvsagt være viktig for ham å tjene så mye penger at han og familien klarer seg resten av livet. Det er ikke akkurat slik at Ba har den norske velferdsstaten å falle tilbake på. Får bare håpe at vi får en bra sum hvis han selges.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 09. Jan. 2012, 12:21 »
Ba skylder ikke Newcastle noe som helst. Han har vært fantastisk for oss, men han har kun vært her i et halvt år og det er ingen som skal kunne forvente at han har noen lojalitet til oss. Kan være enig i at det er uprofft å uttale seg slik som han har gjort, men dersm man skal se det fra hans side er dette jobben hans, og det er naturlig å gå dit man får det beste jobbtilbudet. Dersom PSG vil gi han f.eks 800 000 i uka, mens vi kun vil gi han halvparten er det ikke rart at han velger den høyeste lønnen. Det er tross alt nøyaktig samme stillingsbeskrivelse begge steder.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 09. Jan. 2012, 12:43 »
redkanpp kan bare ta seg en bolle

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 09. Jan. 2012, 13:43 »
For alt vi vet, så kan det være at journalisten spurte noe lignende : Om du måtte forlate Newcastle, er PSG da en klubb du kunne tenke deg å spille for? Ba : Ja, det kan godt være!

Uskyldig til det motsatte er bevist  :shola:
Same old Shearer, always scoring!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #238 på: 09. Jan. 2012, 13:57 »
It aint over til the fat Mike sings...

Alt kan skje i Newcastle! Ba forsvinner på deadlineday, vi henter Kuqi (igjen)! + Ben Arfa nærmer seg kampform = ny signerig!! Lovnad om ny storsignering i sommer, for den kommer vel?:)

Kan ende opp med Rhodes som slår til fra første kamp og blir en megahit!!! + et par stoppertalenter alle har oversett...

Alt kan skje, ikke kjedelig i alle fall...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 09. Jan. 2012, 16:45 »
For alt vi vet, så kan det være at journalisten spurte noe lignende : Om du måtte forlate Newcastle, er PSG da en klubb du kunne tenke deg å spille for? Ba : Ja, det kan godt være!

Uskyldig til det motsatte er bevist  :shola:

Klart det var noe i den duren. Men han er da ikke uskyldig for det. Han kunne glatt nektet å spekulere i fremtiden, og si at han kun konsentrerer seg om Newcastle.
« Siste redigering: 09. Jan. 2012, 16:55 av 17Parker »