20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 103785 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #195 på: 07. Jan. 2012, 13:44 »
Godkjente mener du? Er ikke så mye han får gjort nå, hvis klausulen ligger der.

Reagerte litt på den, jeg også.  :P

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 07. Jan. 2012, 15:33 »
Er det bare jeg som har misforstått eller er ikke en overgang totalt uaktuell? Jeg trodde at man ikke kunne spille for 3 klubber innen 1 år, er det kalenderår det er snakk om da eller? Eksisterer ikke den regelen i det hele tatt?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #197 på: 07. Jan. 2012, 15:36 »
Det gjelder vel en sesong, og han har vel bare spilt for Newcastle sesongen 2011/12?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
sunt pueri pueri puerilia tractant

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 07. Jan. 2012, 15:40 »
Det gjelder vel en sesong, og han har vel bare spilt for Newcastle sesongen 2011/12?
Ok.  :( Hvor har du det fra?

Edit: Fant regelen
Sitat
Players may be registered for a maximum of three clubs during the period from 1 July until 30 June of the following year. During this period, the player is only eligible to play in Official Matches for two clubs.
Bah!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 07. Jan. 2012, 15:41 »
Hvis Redknapp virkelig er intressert i Ba, skjønner jeg ikke hvorfor han går ut og sier at han Ba har en utkjøpsklausul i kontrakten. .

Det vil jo mest sannsynelig si: Mye større konkuranse for tottenham for å signere Ba.

Jeg skjønner ikke detta. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #201 på: 07. Jan. 2012, 15:43 »
Ok.  :( Hvor har du det fra?

Hukommelsen tror jeg. Usikker på hvor jeg egentlig har det fra, men tror jeg røk på ei slik blemme på FM for en stund tilbake ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 07. Jan. 2012, 15:48 »
Han skal vel "unsettle" Ba. Utrolig at han får holde på slik, nesten kvalmende hvor gjennomsiktig Redknapp er i sine utspill i media er i forhold til spillere han vil ha. Det blir enda mer spesielt at han slenger om seg med stein i glasshuset sitt i forhold til hans tidligere klager på egne spilleres agenter/rådgivere og andre managere.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 07. Jan. 2012, 15:49 »
Hukommelsen tror jeg. Usikker på hvor jeg egentlig har det fra, men tror jeg røk på ei slik blemme på FM for en stund tilbake ;)

Ja jeg fant regelen "FIFA Two". Møkk!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 07. Jan. 2012, 15:53 »
Det var faktisk ikke Redknapp som tok det opp, det var reporteren som intervjuet han.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 07. Jan. 2012, 15:55 »
Han skal vel "unsettle" Ba. Utrolig at han får holde på slik, nesten kvalmende hvor gjennomsiktig Redknapp er i sine utspill i media er i forhold til spillere han vil ha. Det blir enda mer spesielt at han slenger om seg med stein i glasshuset sitt i forhold til hans tidligere klager på egne spilleres agenter/rådgivere og andre managere.

Heilt einig! Uansett kven som tok det opp so er jo det latterleg av Redknapp. Hadde det vore ein spelar på Spurs so hadde Redknapp klikka i vinkel. Han gjer vel akkurat det same som med Modric og Chelsea forrige sesong.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 07. Jan. 2012, 15:55 »
Det er jo alltid slik. Redknapp er jo fortsatt veldig klar over hvilke ord han ytrer - så akkurat det er ikke noe formildende. Fortsatt utrolig respektløst spør du meg. Liten slimål er han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 07. Jan. 2012, 15:57 »
Hvem snakker om formildende?  :) Jeg vil si at det er skjerpende for Redknapp i og med at han selv har gått ut mot slikt vås han selv står for nå. :sint:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 07. Jan. 2012, 16:20 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/01/07/bob-moncur-slams-redknapp-over-demba-ba-72703-30075523/

?I know if the roles were reversed he would be furious. I just do not know why he would make such irresponsible remarks about a player at another club.?

Dette. Og at han snakker om oss som om vi var hans farmerklubb, og at Ba er så godt som hans spiller..
« Siste redigering: 07. Jan. 2012, 16:22 av thomashaer »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 07. Jan. 2012, 19:27 »
Man kan godt forstå at vi var usikker på Ba da vi signerte han. Var god i West Ham, men hadde en fryktinngytende skadehistorikk, og det var nok en liten gamble. Det forklarer også at han bare fikk treårskontrakt, der han normalt ville hatt femårskontrakt.

Men det virker likevel veldig rart at han skal ha fått en "come and get me clause" i kontrakten sin, så lenge Ashley bestemmer. Han har jo selv benyttet seg av slike klausuler hos andre spillere, for eksempel Cabaye, og skulle vel derfor være ekstra forsiktig med å dele ut slike klausuler i Newcastle.

Det er veldig utypisk Mike Ashley og Newcastle om denne klausulen eksisterer, men det virker likevel som at det er en klausul der. Lee Ryder har vel også snakket om denne klausulen og at Newcaslte må signere ny kontrakt med Ba.

Likevel, hvis den klausulen faktisk eksisterer, så er det veldig rart at Ba fremdeles er Newcastle-spiller. Da skulle man tro han var klar for Man City allerede.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon