20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 103713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #165 på: 06. Jan. 2012, 20:44 »
Jeg liker egentlig Redknapp, men ikke hvis han sikler på Ba.  :sint:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 06. Jan. 2012, 20:52 »
Kven gjer ikkje det? :drool:

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #167 på: 06. Jan. 2012, 21:15 »
Jeg leste en plass (husker ikke hvor) om at den klausulen var på skarve £7M...   :o

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 06. Jan. 2012, 21:22 »
Jeg leste en plass (husker ikke hvor) om at den klausulen var på skarve £7M...   :o

Er i såfall bare og forhandle frem en ny kontrakt med ba uten den klausulen. Her må klubben gjøre alt i sin makt for å forhindre et evt salg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 06. Jan. 2012, 22:01 »
Klausulen kan aldri verden være på £7m. Ashley gir aldri klausuler og hvis han skulle gå med på det kan jeg ikke tenke meg at den er så lavt som £7m.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 06. Jan. 2012, 22:08 »
Klausulen kan aldri verden være på £7m. Ashley gir aldri klausuler og hvis han skulle gå med på det kan jeg ikke tenke meg at den er så lavt som £7m.
Enig. isåfall har man skutt seg grundig i foten. Det er jo slik vi gjør handler. Ser etter klausuler og kontrakt utløp. Da har man gått i egen felle og det tror jeg ikke..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 06. Jan. 2012, 22:39 »
Gått i egen felle?!?
Vi fikk ham gratis...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 06. Jan. 2012, 22:41 »
Og så? Kan vel si at man går litt i egen felle hvis man inkluderer utkjøpsklausuler i egne spilleres kontrakter, når akkurat det er noe man ofte benytter seg av på markedet selv.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 06. Jan. 2012, 23:02 »
Gått i egen felle?!?
Vi fikk ham gratis...
Gratis? hva snakker du om. Jeg snakker om hvordan vi opererer på markedet. Derav egen felle..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 06. Jan. 2012, 23:36 »
Redknapp kan bare gå å suge seg. Så fort noen kommer å sniffer på Modric og Bale blir jo han forbanna, så han kunne spart seg for den uttalsen.

Ser også at flere nevner summen 7 millioner pund rundt om kring, men husker at det også gikk rykter om at Carroll hadde klausul, noe som ikke stemte.

Uansett er nok BA meget happy i Newcastle og nå blir han borte i Afrika (uten dekning) i 1-2 mnd. I løpet av våren kommer nok et nytt kontraktsforslag på bordet tenker jeg :) :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #175 på: 06. Jan. 2012, 23:49 »
Gått i egen felle?!?
Vi fikk ham gratis...
Gratis? hva snakker du om. Jeg snakker om hvordan vi opererer på markedet. Derav egen felle..
Duh!
Kan det ha noe med at Demba hadde LITT gode kort i forhandlinga med oss om kontrakt, pga at han var gratis?
Og jeg skjønner selvfølgelig hva du snakker om. MA har nok en litt Bedre forretningsstrategi enn både deg og meg, dvs han bryter egne regler gor fortjenestens skyld

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 07. Jan. 2012, 00:24 »
Gått i egen felle?!?
Vi fikk ham gratis...
Duh!
Kan det ha noe med at Demba hadde LITT gode kort i forhandlinga med oss om kontrakt, pga at han var gratis?
Og jeg skjønner selvfølgelig hva du snakker om. MA har nok en litt Bedre forretningsstrategi enn både deg og meg, dvs han bryter egne regler gor fortjenestens skyld
Ba hadde gjort det bra med West Ham, men å si at han hadde fantastiske kort å spille på blir litt feil. Det var mange som var meget skeptisk til å signere, og at han skal ha så fryktelig mye å forlange i en kontrakt vs Ashley er jeg ikke så sikker på. Så lenge Ashley har styrt har det vel heller aldri eksistert en klausul på en spiller. Jeg tviler også på det når det gjelder Ba, men vi får se..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 07. Jan. 2012, 08:44 »
Jeg tror det Ba lignende klausul som i WH. Rykker vi ned får han gå billigere. Han er jo en 30-milionersspiss, så sånn sett virker da 10 mill logisk ved et nedrykk   :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 07. Jan. 2012, 09:58 »
Jeg tror det Ba lignende klausul som i WH. Rykker vi ned får han gå billigere. Han er jo en 30-milionersspiss, så sånn sett virker da 10 mill logisk ved et nedrykk   :)

Der tror jeg du kan være inne på noe, jeg kan ikke tenke meg at han har en klausul £10M uten videre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 07. Jan. 2012, 10:25 »

Han var langt unna å være en £30 mill spiss da han ble signert, selv om han da hadde bevist at han var god.
Du var jo selv imot å kjøpe Ba, noe så skikkelig også. Jeg med fler hadde flere lange og gode diskusjoner med deg om dette. Du ville jo ikke engang ha han på free transfer....... Gervinho og N`Zogbia (fikk bot for dårlig oppførsel for noen mnd siden) er jo spillere som ikke har hatt noen spesielt god sesong i PL. til sammenligning.  ;)

Det overrasker meg ikke om Demba Ba har en klausul i sin kontrakt som gjør at han kan gå på "billigsalg". Da er det bare å begynne å reforhandle kontrakten. Mer lønn og bedre betingelser og bort med evt klausuler.