20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 102937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #90 på: 13. Des. 2011, 07:32 »
Etter at han la skoene på hylla,  har vi ikke hatt spisser som avsluttet på den måten som Ba gjorde mot Norwich. Jeg har vært så vant til ræva avlsutninger at jeg var sikker på at han kom til å bomme.. Ba kan være den store forskjellen i år, sammen med Tiote og Colo selvsagt.

Eg skjønnar kva du meinar. Mi har sakna ein med so gode avslutningar. Alle håpa på Sturridge i sommar, men eg vil sei Ba er like god til å avslutta. Kanskje betre og. Håpar han skårar på laurdag, sidan eg site på St James Park ;) Gler meg sinnsjukt til kamp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 13. Des. 2011, 08:28 »
Ny avstemning  :happy:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 13. Des. 2011, 09:35 »
Jeg hadde mer enn gjerne tatt både Ba og Sturridge jeg  :drool:

Sturridge til å skjære gjennom ethvert forsvar som varm kniv i smør...
Ba høster fruktene, og scorer målene.

Og selv om jeg er over the moon for Bas innsats så langt, så vil jeg avvente ny kontrakt og trøye nummer 9. Personlig har jeg en forkjærlighet for trøye nummer 19, og det er godt å se at den ikke bare trenger å bli husket for motstanderens 12. mann...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 13. Des. 2011, 09:40 »
Ba har vel uansett uttalt at han selv ikke er interessert i trøya da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 13. Des. 2011, 11:32 »

Nååh..Han har vel ikke sagt at han ikke er interessert i den, bare at det viktigste er å skåre mål:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2057869/Demba-Ba-The-Newcastle-No-9-shirt-just-number.html

Skal love deg at han takker ja om han får tilbudet..

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #95 på: 13. Des. 2011, 21:08 »
Han vil vel først vise at han er verdt nummeret til han eventuelt får det, og jeg er ganske sikker på at han har nummeret innen rekkevidde hvis han fortsetter slik som han har gjort nå resten av sesongen.
« Siste redigering: 14. Des. 2011, 02:44 av Dionysos »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 13. Des. 2011, 23:12 »

Nååh..Han har vel ikke sagt at han ikke er interessert i den, bare at det viktigste er å skåre mål:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2057869/Demba-Ba-The-Newcastle-No-9-shirt-just-number.html

Skal love deg at han takker ja om han får tilbudet..

Det er altfor tidleg. Eg tykkjer me kan gå sesongen ut utan å gi den til nokon.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 13. Des. 2011, 23:14 »
Kan vel ikke få han midt i sesongen uansett. Er vel ikke utenkelig at Maiga tar den i januar uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 17. Des. 2011, 10:38 »
"Demba Ba has scored 18 goals in just 22 Premier League starts."

Sterk statistikk. Først bøtter han inn mål for West Ham, og gjør det samme for NUFC. Utrolig at det fantes noen som var imot dette kjøpet i starten. Har jo ikke hatt bedre spiss(er) siden Shearer og Bellamy herjet for nesten 10 år siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 17. Des. 2011, 10:58 »
Kan vel ikke få han midt i sesongen uansett. Er vel ikke utenkelig at Maiga tar den i januar uansett.

Er vel snakk om etter sesongen da.Og spissen som hentes inn nå tror jeg ikke får nr 9. Tror Pards velger å gi trøya  til  spissen som har fortjent den. Og hvis Ba fortsetter i samme trend, er jo valget rimelig enkelt..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 17. Des. 2011, 11:13 »
Hvis Ba fortsetter i samme trend er valget svært, svært enkelt for Ashley: CASH IN!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 17. Des. 2011, 11:32 »
Hvis Ba fortsetter i samme trend er valget svært, svært enkelt for Ashley: CASH IN!

Det kan dessverre bli en sannhet ja.. Hvis vi faktorerer inn lagkvalitet og effektivitet er Bas statistikk bare sykt imponerende. Begynner nesten å bli Van Persie-klasse . 15 og 11 mål er god statistkk når vi tar med at Arsenal og NUFC har et svakere lag enn City og ManU.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 17. Des. 2011, 12:03 »
Faktorerer? Greit nok å prøve med vanskelige ord for å bli tatt mer seriøst, men da hjelper det med ord som faktisk finnes.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 21. Des. 2011, 12:19 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2076962/Demba-Ba-Newcastles-No-9-says-Alan-Pardew.html?

:nikke: Et par av avslutningene mot Swansea hadde virkelig fortjent en bedre skjebne.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 21. Des. 2011, 13:28 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2076962/Demba-Ba-Newcastles-No-9-says-Alan-Pardew.html?

:nikke: Et par av avslutningene mot Swansea hadde virkelig fortjent en bedre skjebne.

Ja, utruleg irriterande. Spesielt imponert øve den som han spratt/trilla i stolpen. Vanskeleg avslutning men og det såg ikkje ut som han traff reint. Likevel vart det nesten mål.

Dei kjem i kveld :)