20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #540 på: 28. Jan. 2014, 17:08 »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #541 på: 28. Jan. 2014, 19:39 »
Er glad han dro til PSG og ikke til en annen klubb i England. Får håpe han slår igjennom og ikke blir plassert i benken og glemmes.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 28. Jan. 2014, 20:37 »
Er glad han dro til PSG og ikke til en annen klubb i England. Får håpe han slår igjennom og ikke blir plassert i benken og glemmes.

Da kan jo vi hente han billig neste januar :happy:

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #543 på: 29. Jan. 2014, 08:32 »
Jeg føler at Cabaye blir litt veeel snakket opp her inne. I fjor var han mye mer ustabil. I år har han vært jevnt meget god, men han er ikke uerstattelig. Og ingen klubb at vårt kaliber kan si nei til 200 mill for en spiller som han.

Takk for innsatsen! Klubblegende, nja kanskje. Men streiken hans i fjor kommer alltid til å hefte ved han. Spilleren har hatt hue en annen plass.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #544 på: 29. Jan. 2014, 11:20 »
Når de først skal selge er jo dette det 'rette' tidspunktet.
Å kjempe om plass i Europa blir nok litt for vanskelig (blir vanskelig å både holde på og hente spillere med ambisjoner om spill i CL og EL), mens det heller ikke er snakk om å måtte unngå nedrykksspøkelset denne sesongen. Dermed skal stallen være god nok til å dra i land en plassering mellom 7-12, topp 6 anser jeg som meget vanskelig med tanke på lagene foran på tabellen.
Så får det heller komme inn noen nye til sommeren hvis det ikke blir noe nå.
Håper jo Luuk blir klar i løpet av dagen da  :D

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 29. Jan. 2014, 18:54 »
Hadde du spilt igår mot Norwich, Cabaye, hadde vi vunnet. Uansett, lykke til videre, håper du gjør det bra for din nye klubb.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 31. Jan. 2014, 13:40 »
Det er selvsagt ingen krise om vi må vente til sommeren på en erstatter. Vi klarer oss greit ut sesongen med de vi har. Vi rykker ikke ned, og vi kvaler ikke til Europa, så det er ingen risiko sånn sett. Det er klart, hadde vi fått hentet en klassespiller kunne vi jo risikert å havnet på femte- eller sjetteplass i ligaen, og da er risikoen for EL ganske stor. Så jeg forstår godt at Ashley vil unngå det. Det er jo sånt et rent helvete å måtte spille midtukekamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #547 på: 01. Feb. 2014, 14:53 »
Håper PSG rykker ned!
Cabaye, Klubblegende? Folk skal få mene hva de vil, men for min del, aldri i verden! Cabaye blir glemmt mange år før Jonas f.eks for min del. Spillere som Cabaye og Ba driter jeg langt i, om det er så j***** å spille for oss at han må prøve å tvinge seg bort i sommer før han endelig klarer å forlate "helvetet", som Newcastle tydeligvis var, i Januar, så er det bra han kom seg bort. Men for meg er han ingenting annet enn en spiller som var innom klubben en liten stund. Om han vinner CL med PSG, kommer jeg ikke en gang til å bry meg om hvem som er på laget, bare at det var ett lag med alt for mye penger, som vant.
Han skal ha skryt for å ha gjordt en innsats siste halvåret i motsetning til han spanjolen som en gang var venstre back hos oss. Men akkurat det skulle bare mangle.
At Jonas drog er forståelig, da han ikke spillte fast.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #548 på: 01. Feb. 2014, 15:30 »
Det er selvsagt ingen krise om vi må vente til sommeren på en erstatter. Vi klarer oss greit ut sesongen med de vi har. Vi rykker ikke ned, og vi kvaler ikke til Europa, så det er ingen risiko sånn sett. Det er klart, hadde vi fått hentet en klassespiller kunne vi jo risikert å havnet på femte- eller sjetteplass i ligaen, og da er risikoen for EL ganske stor. Så jeg forstår godt at Ashley vil unngå det. Det er jo sånt et rent helvete å måtte spille midtukekamper.

Ikke vær så sikker på dine antakelser her.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 01. Feb. 2014, 15:38 »
Talentløst av klubben når det var temmelig klart at vi kom til å miste Cabaye i januar. Ingen unnskyldning for at vi ikke hadde erstatter klar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 01. Feb. 2014, 22:03 »
Og hvis Cabayes utsagn om at de hadde en avtale om at han skulle få gå om det kom inn et godkjent bud i januar, så er det enda færre unnskyldninger. Vi visste det var stor interesse rundt Cabaye, og det var vel neppe noe stort sjokk når det første budet fra PSG tikket inn. At vi ikke allerede hadde sikret oss Cabella eller Grenier FØR Cabaye dro er egentlig ganske håpløst. Men det er jo sånn det fungerer i denne klubben.

Forøvrig blir jeg stadig mer skuffet over prisen. Synes på ingen måte vi solgte Cabaye for silly money. Det var ikke noe tilbud vi overhodet ikke kunne takke nei til. Til forskjell fra da Tottenham solgte Gareth Bale, eller da Everton solgte Fellaini.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 02. Feb. 2014, 01:30 »
Og hvis Cabayes utsagn om at de hadde en avtale om at han skulle få gå om det kom inn et godkjent bud i januar, så er det enda færre unnskyldninger. Vi visste det var stor interesse rundt Cabaye, og det var vel neppe noe stort sjokk når det første budet fra PSG tikket inn. At vi ikke allerede hadde sikret oss Cabella eller Grenier FØR Cabaye dro er egentlig ganske håpløst. Men det er jo sånn det fungerer i denne klubben.

Forøvrig blir jeg stadig mer skuffet over prisen. Synes på ingen måte vi solgte Cabaye for silly money. Det var ikke noe tilbud vi overhodet ikke kunne takke nei til. Til forskjell fra da Tottenham solgte Gareth Bale, eller da Everton solgte Fellaini.

Ikke snakk mer om det, jeg er så dårlig jeg er kvalm allerede...

For et lag, for et styre, for en eier!

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #552 på: 18. Feb. 2014, 22:31 »
Og der puttet han mål i CL også. Må bare si at jeg savner ham også......

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #553 på: 18. Feb. 2014, 22:37 »
Og der puttet han mål i CL også. Må bare si at jeg savner ham også......

Klasse spiller! Ikke rart det rakner uten

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #554 på: 18. Feb. 2014, 22:47 »
Så glad på hans vegne, han skyldar ikkje Newcastle noko. Berre så glad han gjekk til ein storklubb og ikkje alla Liverpool.....Vis verden kor god du er Cabs, hadde vert veldig artig om resten av verden også får sett potensialet hans. Var meget god idag.