20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #525 på: 12. Des. 2013, 11:08 »
Holder voi fortatt på med Ciljan diskusjonen? For min del er han 6-7 år og et beinbrudd fra å vere det minste interessant.

Word! Hvis det er han vi hadde henta som erstatter for Cabaye, hadde jeg begynt å grine.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #526 på: 12. Des. 2013, 11:31 »
Enig. Skal være forsiktig med å være for kritisk, siden det er lenge siden jeg har sett Ciljan. Men på generelt grunnlag vi, jeg si han er(var?) hauset opp og tidenes "nesten"-spiller. Spennende ferdigheter og fancy detaljer, men produserer veldig veldig lite "viktige" ting på banen, tatt i betraktning at han heller ikke er noe usynlig bidragsyter.
Flott for ham at han gjør det bra i Bundesliga, sikkert fullt fortjent og blablabla, men er 100% at det må finnes noe mye bedre der ute.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #527 på: 10. Jan. 2014, 07:56 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfers-yohan-cabaye-coud-3005868

Noen som tror han forsvinner i januar?
Spennende og se om klubben har is i magen ang denne overgangen?

mellom £15-17 mill nja og alt over £17 tror jeg han faktisk forsvinner. Synd men sånn er fotballen og ikke minst Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 10. Jan. 2014, 13:33 »
Umulig å vite om klausulen det blir snakket om eksisterer.  Om den gjør så er det hvertfall en person som har full kontroll på den. Om den eksisterer,  og vi risikerer å miste han for lommerusk i sommer, så blir han solgt i januar. Enkelt og greit

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #529 på: 28. Jan. 2014, 10:17 »
Og da gikk han til psg  :grine: klart den beste spilleren våres de tre siste sessongene.
Da bør og må det komme inn en erstatter som holder nivået!!!!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 28. Jan. 2014, 10:25 »
Beste spilleren vi har hatt siden Shearer!

Klasse tvers gjennom, eneste han kanskje manglet var litt hurtighet!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 28. Jan. 2014, 10:41 »
"Cabaye my lover, Cabaye my friend ... Yohan been the one, Yohan been the one for me"

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #532 på: 28. Jan. 2014, 12:10 »
Klassespiller. Dessverre umulig å ikke slippe han nå. Håper prisen på £25 stemmer, og ikke £19-20. Ellers, mange gode minner med Cabaye. Målene mot Scum rangeres høyest.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #533 på: 28. Jan. 2014, 13:03 »
Klassespiller. Vil gå så langt at han hadde forsvart en plass på midten på samtlige lag i PL. Kanskje utenom city. God både som offensiv og defensiv midtbane. Vi er et annet lag uten ham. Et mye dårligere lag. Kanskje vil det nå bli snakk om en post-cabayetid i klubben. Spillere av hans kaliber er ikke umulig å erstatte, men en klubb som Newcastle midt i ingenting på tabellen og en fyllikk som innkjøpsansvarlig, er vi ikke superatraktive for folk som spiller fast på noen av Europas beste landslag...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 28. Jan. 2014, 13:21 »
We'll meet again / don't know where / don't know when / but I know we'll meet again / some sunny day.

Cabaye er nesten der oppe med de største av dem alle, Rob Lee, David Ginola og Gary Speed, med flere.
Hadde det ikke vært for den episoden i høst, så hadde han hatt plettfri vandel, og glatt gått inn i Hall of Fame for meg.

Au Revoir, Cabaye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 28. Jan. 2014, 13:40 »
We'll meet again / don't know where / don't know when / but I know we'll meet again / some sunny day.

Cabaye er nesten der oppe med de største av dem alle, Rob Lee, David Ginola og Gary Speed, med flere.
Hadde det ikke vært for den episoden i høst, så hadde han hatt plettfri vandel, og glatt gått inn i Hall of Fame for meg.

Au Revoir, Cabaye.

:france:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 28. Jan. 2014, 13:53 »
Takk for god innsats, Cabaye! Flott spiller, for all del, men føler ikke det er det verste som har skjedd i min tid som Newcastle-supporter.
Forresten meget deilig at det ble PSG og ikke manu.
Same old Shearer, always scoring!

Tremblem

• Gjest
« Svar #537 på: 28. Jan. 2014, 14:08 »
Takk for god innsats, Cabaye! Flott spiller, for all del, men føler ikke det er det verste som har skjedd i min tid som Newcastle-supporter.
Forresten meget deilig at det ble PSG og ikke manu.

Amen to that!

Trist å miste han, men isolert sett ingen krise etter mitt syn. Det som ER/BLIR krise er om Newcastle ikke har en erstatter klar, noe som jeg ikke akkurat forventer!  :nei: Kom igjen Mr.Kinnear, surprise me!  :wink:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #538 på: 28. Jan. 2014, 16:16 »
?@RBairner: #Cabaye to #PSG is a done, according to L'Equipe. Signs till 2017. Awaiting for official announcement. Fee = ?20m + 5m bonus. #GoalTZ #NUFC?

Da var det i boks :/
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 28. Jan. 2014, 16:40 »
Kommer tilå savne Cabaye voldsomt - og akkurat nå er det tungt å se annet enn at vi kommer til å falle merkbart i kvalitet. Vår viktigste utespiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida