20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #510 på: 27. Nov. 2013, 07:58 »
Det er synd ledelse ikke viser noen skikkelige tegn på ambisjoner. Et par-tre skikkelige signeringer i Januar kunne fort gjort susen her.

Jepp, spilere som Cabaye og Remy får vi bare nyte så lenge vi kan med Cashley i førersete.....

Fåkk...

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #511 på: 29. Nov. 2013, 13:53 »
http://newutd.no/pardew-coloccini-og-cabaye-blir/
Skjønner faktisk ikke at folk er irritert på Cabaye for at han vil til en større klubb. Ashley har selv sagt at klubben tar sikte på å stabilisere seg midt på tabellen de neste fem årene. Fotballspillere blir drevet av ambisjoner om å spille på høyest mulig nivå, og når klubbledelsen selv går ut og sier at klubben ikke har samme ambisjoner, så er det bare naturlig at de vil søke seg videre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 29. Nov. 2013, 14:02 »
Heilt einig i at det er berre logisk at dei fleste vil søka det høgste nivået, men kor mykje skal dei fortelja om dette i media midt i ein sesong?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 29. Nov. 2013, 14:39 »
Nå viste det seg jo at den engelske siteringa var feil. Han nevnte bare at han savnet CL, og at skjebnen kom til å bestemme hva som skjedde til neste sesong.

Med de lunkne ambisjonene Ashley legger opp til er Newcastle en fin mellomstasjon til bedre satsende klubber i PL og resten av Europa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #514 på: 10. Des. 2013, 10:51 »
Går, som vanlig, mye rykter om Cab om dagen. Temmelig sikker på at han drar til sommeren, er jo egentlig fair enough, selv om han oppførte seg som en dust da han prøvde å tvinge frem en overgang i sommer.

Bare håper virkelig at ikke han finner på å dra i januar. Å selges til PSG f.eks nå, ville jo vært veldig dumt. Der ville han ikke vært sikker på laget og kunne fort mistet vm-plassen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 10. Des. 2013, 12:07 »
Vi MÅ beholde han ut sesongen. Er så forbanna viktig for oss.
Men vi må nok også innse at Cabaye og Remy neppe er Newcastle-spillere neste sesong. Da blir jeg overrasket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 10. Des. 2013, 13:01 »
Jeg regner med at han blir ut sesongen siden det er jævlig viktig for han å spille fast frem til sommeren. Men etter sesongen regner også jeg dessvere med at både han og Remy forsvinner.
Nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #517 på: 10. Des. 2013, 13:12 »
Jeg tror nok og han forsvinner. Men sånn sett er det jo noe positivt at han spiller glimrende igjen..
Penger, det er jo noe som styrer denne snodige tingen som kalles fotball.

Vi har god dekning i Anita faktisk. Er bare og gi mannen fast spilletid så tror jeg han kommer til å imponere oss og mange andre.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 10. Des. 2013, 13:17 »
Anita har nok, tross lite spilletid, imponert de fleste allerede. Überdeilig spiller. Men forsvinner Cabaye trengs det en ny, god midtbanespiller inn.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 10. Des. 2013, 13:22 »
Problemet med NUFC er at de ofte går gjennom 2-3 vinduer etter salg før de får signert en erstatter.. Istedenfor å speide masse i forkant og omtrent ha en erstatter klar når spilleren forlater.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #520 på: 10. Des. 2013, 14:08 »
Jeg tror nok også at Cabaye forsvinner uansett til sommern, men mer usikker på Remy. Tror det avhenger veldig av prestasjonen vår denne sesongen. Men samtidig tror jeg vi må overprestere veldig (typ CL-plass) for at vi skal være attraktiv nok for Remy.

Tremblem

• Gjest
« Svar #521 på: 11. Des. 2013, 19:39 »
Anita har nok, tross lite spilletid, imponert de fleste allerede. Überdeilig spiller. Men forsvinner Cabaye trengs det en ny, god midtbanespiller inn.

Blir faktisk ikke overraska om Per Ciljan Skjelbred blir henta som erstatter. Har ikke sett all verden av Per, men innbiller meg han er litt samme type som Cabaye?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 11. Des. 2013, 19:47 »
Vil vel faktisk påstå at Per Ciljan er mer en Anita-type enn en Cabaye-type. Cabaye er en spillsentral, mens Per Ciljan og Anita i større grad er vannbærere og motorer som holder høyt balltempo, men som ikke i like stor grad kan diktere spillet slik Cabaye gjør.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 12. Des. 2013, 00:28 »
Holder vi fortsatt på med Ciljan diskusjonen? For min del er han 6-7 år og et beinbrudd fra å vere det minste interessant.
« Siste redigering: 12. Des. 2013, 12:03 av Sebastian »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #524 på: 12. Des. 2013, 08:59 »
Holder voi fortatt på med Ciljan diskusjonen? For min del er han 6-7 år og et beinbrudd fra å vere det minste interessant.

:lol: