20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #495 på: 16. Sep. 2013, 17:52 »
Obv enig i det som blir sagt, men vet vi at det er Cabaye selv som har nektet å spille? Eller er det andre, "mektigere" personer, som bestemmer her?
Same old Shearer, always scoring!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #496 på: 16. Sep. 2013, 18:11 »
Obv enig i det som blir sagt, men vet vi at det er Cabaye selv som har nektet å spille? Eller er det andre, "mektigere" personer, som bestemmer her?
Cabaye er voksen og bestemmer over seg selv.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 16. Sep. 2013, 18:42 »
Jeg tror Cabaye hadde spilt om han virkelig hadde ønsket det. Ikke sikkert han har nektet å spille, men han har heller ikke krevd å få spille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 19. Sep. 2013, 17:47 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #499 på: 21. Sep. 2013, 21:39 »
 ::pDa tror jeg han nektet å spille ::p

Tremblem

• Gjest
« Svar #500 på: 23. Sep. 2013, 15:05 »
Nja, mannen er 27 år gammel og med tanke på kaoset som har vært/er i Newcastle, så forstår jeg har veldig godt at han ble fristet når manu og arsenal kom på banen.
At ting kunne vært gjort/sagt annerledes kan jeg si meg enig i, men jeg har en tendens til heller å klandre agentene enn spillerne. Mulig jeg er naiv/uvitende her, men jeg ser egentlig ikke hva Cabaye personlig har gjort galt.

Synes personlig det motsatte. Er "alltid" agenter og "rådgivere" rundt spilleren som får skylda for kaoset rundt slike situasjoner, og man ofte hører masse pjatt fra managere og sportsdirektører som gjerne vil uskyldigjøre spilleren. Vel, spillerne er i all hovedsak voksne folk som skjønner hva som foregår, og agentene jobber FOR spilleren. Ingen andre enn spilleren selv som ansvaret for slike situasjoner. Seff kan det stå en agent i bakgrunnen å si "hvis du gjør sånn og slik så får du gå", men valget er det spilleren sjøl som gjør.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #501 på: 11. Okt. 2013, 21:38 »
Cabaye har scora for Sacre Bløø! Remy og Debuchy startet også, Sissoko på benken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 11. Okt. 2013, 21:43 »
Tror Cabaye er på vei mot formen nå gitt! Da spiller vi gjerne bra også :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #503 på: 11. Okt. 2013, 22:06 »
5-0, scoring av Debuchy! :D

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 26. Nov. 2013, 13:05 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/yohan-cabaye-hints-leave-newcastle-6341964

Kebabs er kjapt historie som Newcastle-spiller i løpet av det neste året. Forøvrig biter jeg meg merke i følgende uttalelser:
Cabaye, 27, said: ?I love to play in front of the defence, to have the whole game in front of me (and to) recover the ball and then put my team-mates into good positions.?

Ser ut som han foretrekker en dypere rolle selv.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #507 på: 26. Nov. 2013, 15:43 »
Ok.
Det var jo spennende og ikke sånn jeg hadde regnet med. Men i Newcastle perioden sid har han fungert best i den posisjonen og med Tiote rundt seg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 26. Nov. 2013, 19:02 »
Han er jo en erketypsik dyptliggende playmaker som de så fint kalles på FM. Strøken fot, spilleforståelse og aggressiv.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 26. Nov. 2013, 19:27 »
Det er synd ledelse ikke viser noen skikkelige tegn på ambisjoner. Et par-tre skikkelige signeringer i Januar kunne fort gjort susen her.
Nei.