20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111322 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #435 på: 08. Aug. 2013, 21:58 »
Høres ut som en trener som har fått spørsmål om Cabaye, og ønsker det beste for en spiller han har sansen for. Cabaye er jo heller ikke tatt ut i Frankrikes tropp nå, om jeg ikke leste helt feil.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 08. Aug. 2013, 22:25 »
Høres ut som en trener som har fått spørsmål om Cabaye, og ønsker det beste for en spiller han har sansen for. Cabaye er jo heller ikke tatt ut i Frankrikes tropp nå, om jeg ikke leste helt feil.
Meget spesielt med slike uttalelser når man er trener for et lag som flere ganger har blitt kreditert med en interesse for Cabaye da.

Og Cabaye ble ikke tatt ut i landslagstroppen denne gangen fordi han er suspendert i neste kvalikk-kamp.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 08. Aug. 2013, 22:27 »
Åja. Beklager.
Nei.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 09. Aug. 2013, 12:35 »
Jeg siterer:
"He is a very good player, I have not changed my mind. I read that Tottenham are also interested," said Blanc, as quoted in the Daily Mail. "I hope he will be at a big club in September."

"Newcastle, Tottenham or Paris - I hope he will still be at a big club in September."

Sitatet blir i et litt annet lys slik jeg så det gjengitt fra le10sport.com,  men jeg tror vi alle klarer å lese mellom linjene likevel.

Fingrene av fatet!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 09. Aug. 2013, 16:34 »
£50mill. Så kan vi kjøpe Reus og Gundogan :)
lt;3 Newcastle <3

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 10. Aug. 2013, 10:40 »
Kor mykje skal til for at me lar Cabaye gå? Han er ein veldig god spelar og eg håpar det ikkje kjem noko silly money rett før deadline.

Noko eg tykkjer Cabaye skal prøva å endra på, er haldninga si når det ikkje går han eller laget sin veg. Han verte veldig fort sur og grinete. Det resulterar alltid i eit gult kort og det går utøve spelet. Korleis kan ein snu kampar når spelarane viser slike haldningar med ein gong det buttar i mot?
Han imponerte meg på ingen måte som kaptein når han måtte vikariera for Colo. Det verte for lett å koma med argumentet om at alt er Pardew sin feil og det er taktikken som gjer at Cabaye oppfører seg slik.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 10. Aug. 2013, 10:45 »
Jeg tror nok at Ashley forlanger minst 20m for Cabaye. 20-25m.
Nei.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #442 på: 10. Aug. 2013, 11:10 »
Sto vel igår at Ashley hadde satt en pris på 30m for cab. Og med den holdningen han viste siste halvdel forrige sesong så bør vi selge. Han er utroli god når han hat hode på rett plass men er redd for at det ikke er i Newcastle lenger. Ble vel også sagt at Marvin Martin var pekt ut sol erstatter for 10mp.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 10. Aug. 2013, 11:17 »
Synes det er feiende flott om Ashley har satt en pris på 30m. Akkurat sånn jeg liker det. Og jeg skjønner godt at det blir vanskelig for abaye og holde seg positiv når han må helt ned til lagets egen 16. meter for og få røre ballen, og om han ikke kommer seg ned dit spilles den rett over hodet på han.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 10. Aug. 2013, 13:57 »
Synes det er feiende flott om Ashley har satt en pris på 30m. Akkurat sånn jeg liker det. Og jeg skjønner godt at det blir vanskelig for abaye og holde seg positiv når han må helt ned til lagets egen 16. meter for og få røre ballen, og om han ikke kommer seg ned dit spilles den rett over hodet på han.

Skal han drive med desse flaue taklingane som fører til gult kort og vera hissig og sur grunna detta so kan me like godt selgja han.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 10. Aug. 2013, 13:59 »
Nei.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 10. Aug. 2013, 17:21 »
Jo.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 10. Aug. 2013, 18:25 »

Skal han drive med desse flaue taklingane som fører til gult kort og vera hissig og sur grunna detta so kan me like godt selgja han.

Midtbanespillere skal jo overhodet ikke ned til lagets egen 16 meter. De får holde seg rundt midtsirkelen!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 10. Aug. 2013, 19:33 »

Midtbanespillere skal jo overhodet ikke ned til lagets egen 16 meter. De får holde seg rundt midtsirkelen!

Har eg sagt det?  ??? Eg seier at Cabaye verte sur og grinete når han møter motgang.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #449 på: 10. Aug. 2013, 19:46 »
Håper og tror faktisk det er et aldri så lite ironisk innlegg fra Frode, da midtbanespillere skal være bevegelige og spesielt en playmaker bør ofte oppsøke/møte ballen.
Hvis Cabaye blir irritert over at han må ned å plukke opp ballen, bør han finne på noe annet. Det er en del av jobben hans. Dog tviler jeg vel heller sterkt på at det plager han nevneverdig!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒