20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #405 på: 22. Jan. 2013, 22:59 »
Er han klar for Villa-kampen? Står som skadet på Physioroom og usikker på fantasy.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 22. Jan. 2013, 23:07 »
Såvidt jeg leste av hans egen statement, så mente han seg klar til kampen. Jeg vil tro han spiller mot Villa, men det er naturlig at han står som usikker når han måtte gå av mot Reading pga kjenning med en skade.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 23. Jan. 2013, 14:12 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news//tm_headline=yohan-cabaye-could-be-the-new-skipper%26method=full%26objectid=32658419%26siteid=72703-name_page.html

Cabaye som kaptein hvis/når Colo drar? Ja, sier eg! 
Blir litt redd når eg tenker på at Guti kan bli den som overtar kapteinsbindet, noe som da sikrer han fast plass på laget.. 

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 24. Jan. 2013, 12:00 »
Her er en annen artikkel, hvor forfatteren mener at Cabaye bør overta kapteinsbåndet:
http://bleacherreport.com/articles/1499126-newcastle-united-time-for-yohan-cabaye-to-be-named-toon-captain?

I utgangspunkter er jeg enig, men det innebærer jo å ta fra Colo en del ansvar. For å unngå nedrykk trenger vi en motivert Colo som utfører sine forpliktelser.

På den andre siden virker Cabaye å være den naturlige lederen i laget. Han virker å ha stor respekt i spillergruppen. Om det samme kan sies om Colo etter alt dramaet og håpløse utspill fra faren og San Lorenzo er usikkert.

Jonas har jo tidligere vært visekaptein. Tror muligens dette kan ha sammenheng med at de hadde vært i klubben lenge, og at begge var argentinske og gode kamerater. Jonas har ikke prestert i det hele tatt denne sesongen, og bør derfor muligens strippes for visekapteinsbindet også?

Hva mener dere? Cabaye eller Colo ut sesongen som kaptein?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 24. Jan. 2013, 12:02 »
Cabaye for meg. Colo har åpenbart tankene helt andre steder.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #410 på: 24. Jan. 2013, 12:28 »
Støtter Joakim.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 24. Jan. 2013, 12:44 »
Cabaye for min del og.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #412 på: 24. Jan. 2013, 13:11 »
Jonas har jo tidligere vært visekaptein. Tror muligens dette kan ha sammenheng med at de hadde vært i klubben lenge, og at begge var argentinske og gode kamerater.
Hø? Besetemmer kapteinen hvem som skal være visekaptein? Det synes jeg høres merkelig ut.

Er ellers enig i at en frisk og rask Cabaye nok blir en god kapein.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 24. Jan. 2013, 16:22 »
Cabaye som kaptein og Tayls som visekaptein for meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 24. Jan. 2013, 16:49 »
Cabaye som kaptein og Tayls som visekaptein for meg.

Enig. Bare synd at Taylor er så ofte skada
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 24. Jan. 2013, 16:51 »
Om Colo drar ville jeg optimalt sett hatt Taylor som cpt. Men som påpekt, fyren er jo skada 23/7, så Cabaye er vel da det åpenbare valget.
Same old Shearer, always scoring!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 24. Jan. 2013, 17:01 »
Colo som kaptein om ryktene om at han ikke vil spille mer for oss ikke stemmer. Har han forståelse for, og respekterer avgjørelsen til klubben, vil eg ha han som kaptein videre. At kona er sjuk, og han vil heim til ho, forandra ingenting for min del. Håper vi får høre fra hovedpersonen selv snart, eller i det minste klubben, så vi slippe å basere alt på det faren og den bakgårdsklubben i argentina sier

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 25. Jan. 2013, 13:03 »
Det er riktig at Taylor er mye skadet, men ofte dreier det seg om én skade i sesongen, dog er han som regel ute 3-4 måneder da. Men én skade i sesongen diskvalifiserer han ikke fra vervet som visekaptein.

Jeg gjør regning med at vi har 4-5 lederskikkelser i klubben som alle kan dra på seg kapteinsbindet. Colo er åpenbart førstevalg, bak han har vi Jonas, Cabaye, Saylor og kanskje én, maks to til. Shola har vel vært kaptein en eller to ganger, og Harper hadde vel også kapteinsbindet innimellom da han var førstekeeper.
« Siste redigering: 25. Jan. 2013, 13:09 av Joakim »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 25. Jan. 2013, 19:45 »
Shola og Harper er spillere som ikke skal være i nærheten av å spille mange matcher da - dermed bør vel ikke de være med i diskusjonen. Ellers er de jo i og for seg lederemner - enig der.
Krul kunne jo også vært en aktuell visekaptein tenker jeg. Er jo halvveis adoptert geordie som har opparbeidet seg en nøkkelrolle i stallen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil