20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111304 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #255 på: 17. Des. 2011, 20:17 »
Santon har vell så langt ikke vist noe som tilsier en presis pasningsfot.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #256 på: 17. Des. 2011, 20:22 »
Han virker å ha veldig god teknikk og bør ha alle forutsetninger til å slå dødballer. Men vi vet jo ikke hvor god han faktisk er, eller om han i det hele tatt har trent på dette.

Synd at det kun er Cabaye som skiller seg ut i vår nåværende startellever, for han kunne hatt godt av litt konkurranse på disse cornerne.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Simmi

• Gjest
« Svar #257 på: 17. Des. 2011, 21:32 »
Santon har vell så langt ikke vist noe som tilsier en presis pasningsfot.

Det er jo akkurat det han har gjort? Hadde en deilig ball til Amøba i dag blant annet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 17. Des. 2011, 23:03 »
Det verste er da uansett at ingen av våre friske vinger ikke en gang kan sies å være kandidater her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 17. Des. 2011, 23:04 »
Jonas slår vel brukbare cornere? Mener å huske at vi scora på ihvertfall en corner fra han i fjor.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #260 på: 18. Des. 2011, 03:40 »
Riktig det Daniel. Var på Stamford Bridge. Tror det var 4-3-målet i LC, men kan godt ha vært i 2-2-kampen i ligaen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 18. Des. 2011, 03:52 »
Jonas slo også cornern da Colo utligna hjemme mot Wigan. 4-3 målet på brua ja.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #262 på: 18. Des. 2011, 04:42 »
Stemmer!

Men fortsatt enig med Kristoffer; lukter absolutt ikke noe mål av vingene våre. Verken i form av mål, eller assist. Selv om jeg anser Gabby som den mest farligste av de to.

Men for min del MÅ The Yohan fortsette å ta cornerne. Få andre som er gode nok. Lurer på om dette er noe vi trener mye på. Ser Cabaye legger armene i kryss relativt ofte, uten at det nødvendigvis er den samme varianten som kommer av den grunn.....

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 18. Des. 2011, 14:36 »
Sjeldent jeg har sett så mange dårlige cornere i en og samme kamp.

Og det fra en fyr med en såpass slepen pasningsfot. Jeg skjønner det virkelig ikke.

Men satser på det kommer seg utover i sesongen!
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 18. Des. 2011, 15:54 »
Obertan som har et forrykende scoringssnitt? :P
Jeg syns fortsatt Jonas er et par hakk bedre selv om han sliter med effektiviteten og har dalt litt i form siden den glimrende starten. Han lager fortsatt langt mer trøbbel kampen gjennom enn Obertan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 18. Des. 2011, 23:52 »
Stemmer!

Men fortsatt enig med Kristoffer; lukter absolutt ikke noe mål av vingene våre. Verken i form av mål, eller assist. Selv om jeg anser Gabby som den mest farligste av de to.

Men for min del MÅ The Yohan fortsette å ta cornerne. Få andre som er gode nok. Lurer på om dette er noe vi trener mye på. Ser Cabaye legger armene i kryss relativt ofte, uten at det nødvendigvis er den samme varianten som kommer av den grunn.....

Obertan må være hele lagets minst målfarlige spiller.. Tilogmed Danny Simpson er mer målfarlig. Og Jonas har da litt mål og assist innimellom? Så Gabby er nok ikke mest målfarlig av de to.
« Siste redigering: 18. Des. 2011, 23:54 av thomashaer »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #266 på: 19. Des. 2011, 00:03 »
Dårlig skrevet.....

Anser Gabby som den mest potensielt farlige. Når han får selvtillit og en god del kamper under beltet, så håper jeg det løsner for han. Jeg har kjempetro på han, men det virker som han ikke helt har det selv.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 19. Des. 2011, 09:53 »
Dårlig skrevet.....

Anser Gabby som den mest potensielt farlige. Når han får selvtillit og en god del kamper under beltet, så håper jeg det løsner for han. Jeg har kjempetro på han, men det virker som han ikke helt har det selv.

Enig! Han besitter det meste for å bli en god fotballspiller. Ekstrem fart og god teknikk og fyren kan drible og finte ut enhver spiller. Evra slet jo voldsomt mot han, spesielt i 1. omgang.
Det han trenger er tid og selvtillit, da tror jeg han bare blir bedre og bedre. Han står kun med 28 kamper totalt i PL, og rundt halvparten av dem er som innbytter.

Han har heller ikke vært så dårlig "overall" som det enkelte skal ha det til. Nå sist mot Swansea sto han for 3-4 gode muligheter som alle kunne endt med bedre utfall, og det bare i 1. omgang.
Jeg har troa på det at å ha tålmodighet, backe opp spillerne fremfor å kritisere dem og gi dem en ordentlig sjanse til å vise hva de kan, er noe som vil gjøre klubben godt i det lange løp.

Et eks er Coloccini. Var ganske mange som ville kvitte seg med han etter nedrykksesongen, til og med før den første sesongen tilbake i PL var det flere som var skeptiske til han. Med tid og selvtillit har han vokst til å bli en av de beste midtstopperne i PL og kanskje NUFC sin aller viktigste spiller.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #268 på: 19. Des. 2011, 12:38 »
Helt enig med frode og anders. fint å sjå at andre faktisk har tru på han. Mangen glemmer at colo, og PL beste venstre back Jose brukte lang tid på og prestere. tim krul brukte tid på å bli god han og. Manglet kansje kamper, men det samme gjør obertan.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #269 på: 19. Des. 2011, 12:41 »
Jeg tror de fleste som vil bli kvitt han ser den tilsynelatende hjernedødheten som det største hinderet.
Ingen betviler at gutten har fart og teknikk. Men i hvilken grad kan man spille seg smart?
Nani klarte forsåvidt det, tar Obertan steget?
If it has tits or wheels, count on problems!