20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #210 på: 26. Okt. 2011, 16:41 »
Er du brukeren boris eller heter du boris? :p

Brukeren boris som bruker sin brors bruker fordi han ikke orker å logge på sin egen. :-[
Søte, søte blekkspruter.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #211 på: 27. Okt. 2011, 10:26 »
Cabaye får visst noen og enhver til å kjøre i begge filer.. Bestilte hjemmedrakten med 4 Cabaye på ryggen  her om dagen :wub:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 27. Okt. 2011, 14:49 »
Pussig hvordan en fyr kan gjøre 90% av et forum over til homofile.

Hehe, er jo artig hvordan folk tar av over Yohan (Krem).

Men er det seriøst ikke mulig å finne høydepunkter fra kampen i går? Blei den ikke filma engang?

I needz 2 c Cayabe's goll  :)
Same old Shearer, always scoring!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #213 på: 27. Okt. 2011, 14:55 »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 27. Okt. 2011, 15:33 »
Eh, ja akkurat det jeg har gjort ;)

Bittelitt altså.
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 27. Okt. 2011, 16:25 »
Håper Cabaye får ansvaret for frispark i skuddposisjon selv om Raylor også er utpå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 27. Okt. 2011, 16:30 »
Synes det kan være kjekt med flere alternativer jeg. Cabaye og Raylor tilbyr forskjellige egenskaper som frisparkskyttere. Kan være verdt å prøve dem begge, med kanskje Ben Arfa som et mulig tredjevalg. Det gjør det vanskeligere for Pulis å lese dødballene våre og gjør oss mer fleksible i forhold til hvem som har dagen, og i forhold til om det egner seg best for en høyre eller venstrebeint skytter. For hvis Ryan Taylor har en dårlig dag, så kan du GARANTERE at han skyter frisparkene sine rett i muren, eller milevis utenfor. Mest sannsynlig det første. Og hvis Cabaye har bommet og bommet på skuddforsøk og ikke fått en god følelse, så er det kanskje bedre om en annen tar frisparket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 27. Okt. 2011, 16:30 »
Håper Cabaye får ansvaret for frispark i skuddposisjon selv om Raylor også er utpå.

Enig! Jeg var superglad for begge frisparkmåla til Raylor tidlig i sesongen, men jeg syns det blir litt for mangen av frisparka hans som går over mål. Fryktelig irriterende til tider.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #218 på: 27. Okt. 2011, 19:18 »
Denne mannen kan godt få prøve seg en gang han med: http://www.youtube.com/watch?v=voaRTjI2_1s

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 27. Okt. 2011, 21:18 »
DETTE!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 27. Okt. 2011, 21:20 »
En ting som irriterer meg er de ubrukelige cornerene fra Cabaye. Tror jeg enda har til gode å se han slå en corner med litt fart i. Bare sånne lomper inn i feltet hver gang.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 27. Okt. 2011, 21:29 »
En ting som irriterer meg er de ubrukelige cornerene fra Cabaye. Tror jeg enda har til gode å se han slå en corner med litt fart i. Bare sånne lomper inn i feltet hver gang.

De er jo ikke dårligere enn Bartons. Utfordringen nå er kanskje at vi ikke har så mange gode hodespillere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 27. Okt. 2011, 21:31 »
Nei, jeg har vel aldri sammenlignet han med Barton sine cornere heller. Hvis vi har få gode hodespillere så er det jo enda større grunn til å slå cornerene hardt inn. Veldig enkelt for motstanderen å forsvare seg mot dagens cornere.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 27. Okt. 2011, 21:33 »
Synes cornerne var svakere i starten enn de er nå. Mener iallefall jeg har sett tegn til bedring. Men det skal sier at jeg ergrer meg grønn over nivå på cornere generelt i PL, utrolig at det skal være så vanskelig å oppdrive stabile cornere av høy kvalitet i en av verdens beste ligaer.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 27. Okt. 2011, 22:19 »
Enig, helt sykt når man sammenligner cornertakerne nå med Beckham f.eks. Herregid som nivået har falt. Nå var jo han i særklasse da, men allikevel.

Og som Daniel sier, når vi mangle ekstreme hodespillere er cornerne nødt til å komme hardt inn. Det så vi på det eneste cornermålet vi har i år, med Ba... DER er oppskriften.