20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #105 på: 10. Juni 2011, 21:20 »
Lpool hadde forbanna mye tur da Kenny tok over. Og Suarez har vel ikke imponert mot de best lagene, bortsett fra mot Scum, men da manglet Scum Ferdinand og Vidic..

At alle tre ikke lykkes kan godt skje.  Henderson og Carroll er langt fra ferdigutviklede spillere. Mye kan skje i fotball. I tillegg er jo Kenny en drittmanager ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 10. Juni 2011, 21:32 »
Lpool hadde forbanna mye tur da Kenny tok over. Og Suarez har vel ikke imponert mot de best lagene, bortsett fra mot Scum, men da manglet Scum Ferdinand og Vidic..

At alle tre ikke lykkes kan godt skje.  Henderson og Carroll er langt fra ferdigutviklede spillere. Mye kan skje i fotball. I tillegg er jo Kenny en drittmanager ;)

Det er pinlig å høre på deg. Du virker så jævla bitter og survete hver gang det er noe med Liverpool. Gi heller faen i dem :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 10. Juni 2011, 21:37 »
Henderson 18m

Cabaye 4.5m
Tiote 3.5m

Liverpool

Hehe! Tenkte akkurat det samme! Tror det blir enten eller med Lpool kommende sesong. Enten kommer de til å kjempe om ligagull, eller så kommer de til å floppe fullstendig..Jeg tror selvsagt på det siste..Jeg tror rett og slett ikke Carroll, Suarez og Henderson  slår til..

Henderson er 20 år og Andy Carroll er 22 år, så de har god tid på seg til å bli gode fotballspillere, eller rettere sagt, enda bedre enn hva de er pr dags dato.
Slik jeg ser det er dette veldig gode fremtidsrettet kjøp. Begge har på tross av sin unge alder A-lags kamper for England.

Suarez beviste jo forrige sesong hvor god han er. Arbeidsom, teknisk, god skuddfot og en fantastisk fottballhjerne.

NUFC er pr dags dato en del hakk bak LFC, men med slike kjøp som Cabaye, Tiotè og Ben Arfa så nærmer vi "oss". Men vi trenger flere slike kjøp, gjerne 2-3 til i samme klasse.
Angrepsrekka til LFC med Suarez, Carroll og Kuyt, i tillegg til ungguttene N`Gog og Pacheco er jo milevis foran NUFC sin.
Angrepsrekka med Løvenkrands, Ameobi, Best, Xisco og Ranger er nok den dårligste i PL, det er ihvertfall min mening.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #108 på: 10. Juni 2011, 21:41 »
Henderson 18m

Cabaye 4.5m
Tiote 3.5m

Liverpool

Hehe! Tenkte akkurat det samme! Tror det blir enten eller med Lpool kommende sesong. Enten kommer de til å kjempe om ligagull, eller så kommer de til å floppe fullstendig..Jeg tror selvsagt på det siste..Jeg tror rett og slett ikke Carroll, Suarez og Henderson  slår til..

Henderson er 20 år og Andy Carroll er 22 år, så de har god tid på seg til å bli gode fotballspillere, eller rettere sagt, enda bedre enn hva de er pr dags dato.
Slik jeg ser det er dette veldig gode fremtidsrettet kjøp. Begge har på tross av sin unge alder A-lags kamper for England.

Suarez beviste jo forrige sesong hvor god han er. Arbeidsom, teknisk, god skuddfot og en fantastisk fottballhjerne.

NUFC er pr dags dato en del hakk bak LFC, men med slike kjøp som Cabaye, Tiotè og Ben Arfa så nærmer vi "oss". Men vi trenger flere slike kjøp, gjerne 2-3 til i samme klasse.
Angrepsrekka til LFC med Suarez, Carroll og Kuyt, i tillegg til ungguttene N`Gog og Pacheco er jo milevis foran NUFC sin.
Angrepsrekka med Løvenkrands, Ameobi, Best, Xisco og Ranger er nok den dårligste i PL, det er ihvertfall min mening.

+1. Bra skrevet

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 10. Juni 2011, 21:53 »

Det er pinlig å høre på deg. Du virker så jævla bitter og survete hver gang det er noe med Liverpool. Gi heller faen i dem :)

Jeg er ikke bitter.. Blir bare lei av folk som hele tiden skal være så forbanna negative. Dvs at de er overbevist om at alt vi kjøper kommer til å være møkk, samtidig som de er hellig overbevist om at alle kjøpene til lag ala Lpool  vil gjøre det godt. Jeg påpeker bare at det ikke nødvendigvis trenger å være slik..

Lpool har tatt en stor økonomisk risiko. De har svidd av snart 800 millioner på 3(!!) spillere. Noe av forbruket kan selvsagt forsvares pga salget av Torres.. Likevel. Carroll har enda ikke overbevist. Suarez har hatt noen gode kamper  Samtidig var han totalt usynlig Tham, hvilket er et godt lag. Det er utallige spillere som har hatt en bra start på et klubbskifte, men som forsvinner helt etter hvert. Det jeg prøver å si er at det er alt for tidlig å si om Suarez er en suksess eller ikke. Rundt juletider vil derimot få en god indikasjon. Det samme kan vi vel kanskje også si om Carroll.

Men allerede nå har vi en veldig god midtbane i Tiote, HBA, Barton, Cabaye og Jonas.. Etter mitt skjønn har den like stort potensiale som Lpools eksisterende midtbane.  Men hvis Suarez fortsetter i samme trend som i år, i tillegg til at Carroll slår til tror jeg de kan gjøre det godt neste år. Da har de har den samme defensive tryggheten, samtidig som de har spisser som kan skåre mål.
« Siste redigering: 10. Juni 2011, 22:05 av InspectorC »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 10. Juni 2011, 22:10 »

Men allerede nå har vi en veldig god midtbane i Tiote, HBA, Barton, Cabaye og Jonas.. Etter mitt skjønn har den like stort potensiale som Lpools eksisterende midtbane.  Men hvis Suarez fortsetter i samme trend som i år, i tillegg til at Carroll slår til tror jeg de kan gjøre det godt neste år. Da har de har den samme defensive tryggheten, samtidig som de har spisser som kan skåre mål.

Hva med Nolan? Nei vent, nå så jeg hvem som skrev innlegget...  ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 10. Juni 2011, 22:12 »
Hehe! Det er jo en grunn til at Cabaye er fransk landslagsspiller.. :)
« Siste redigering: 10. Juni 2011, 22:23 av InspectorC »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 10. Juni 2011, 23:10 »

(Her skrev Inspector C masse tekst)
...

Ikke glem at neste sesong har vi også flere mer målfarlige spisser.   ;)

Ellers en god oppsummering. Konklusjonen blir vel at både Newcastle og Liverpool skal investere tungt i løpet av sommeren, og deretter blir det spennende å se hvem som lykkes best?

Det som gir Liverpool et lite forsprang, iallfall foreløpig, er at de allerede har kjøpt to spillere med Premier League erfaring, den er verdifull, men ikke nødvendigvis avgjørende.

Ellers så vil jeg påstå at Newcastle fortsatt kan lykkes veldig bra med sommerens investeringer selv om man også neste år fortsatt er bak Liverpool. Det er på ingen måte noe "must" at Newcastle skal gå forbi Liveprool neste sesong for at man skal kunne kalle det en vellykket sesong. Men det ville jo selvfølgelig vært hysterisk morsomt!  ;)

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #113 på: 11. Juni 2011, 08:50 »

Enig her må jeg si

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #114 på: 11. Juni 2011, 09:07 »
Godt å våkne i dag til nyhetene om at Cabaye har signert. Nå trenger vi en spiss. Bra start på overgangsvinduet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 11. Juni 2011, 09:46 »
Hurra! ;D

Noen som har peiling på nummeret han skal ha?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 11. Juni 2011, 11:26 »
Hurra! ;D

Avgjørelsen er nok ikke tatt med tanke på drakten han holdt. Blir vell endringer..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 11. Juni 2011, 11:31 »
Hurra! ;D

Lurer på det samme selv.

@MsiDouglas
Positive Yohan Cabaye says he was 'sold' on #NUFC vision - and never considered Liverpool or Arsenal

Linken han refererer til: http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/06/11/cabaye-delighted-to-join-legendary-magpies-61634-28859602/

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #118 på: 11. Juni 2011, 12:52 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 11. Juni 2011, 14:26 »
Lukke til! :) Eg veit ikkje noko om han, men stolar på speidarnettverket vårt. Håpar han fort finne seg til rette, og at han taklar spelestilen i PL.

Kanskje han kan hjelpa Arfa tilbake og?