20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #90 på: 10. Juni 2011, 15:52 »
Det er nå så - men Dyer på sitt beste er den råeste midtbanespilleren vi har hatt i Newcastle de siste åra spør du meg.
Så klart  :) Synd skader øydla  :-\

Han var en av de bedre ja. Men vanskelig å si om han var den råeste. Var litt for ineffektiv foran mål og kunne kanskje vært litt bedre teknisk. Likevel fantastisk å se på når han hadde dagen. Spesielt etter som Dyer var rask og utholdende. Etter hvert som kampen gikk ble motstanderen sliten, Dyer kunne derimot springe i det uendelige..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 10. Juni 2011, 16:19 »
Ja, det er sant - men i enkelte kamper var han helt utrolig. Husker blant annet da han alene slo Soton borte i cupen - en bortekamp vi frem til da ikke hadde klart å vinne på år og dag, om minnet mitt er riktig. Også under Souness hadde han også noen fantastiske kamper. Han kunne vært helt enorm uten alle skadene - ingen tvil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 10. Juni 2011, 17:51 »
Kieron Dyer hadde vært englands desiderte midtbaneéner hvis ikke skadene hadde ødelagt. Det er jeg nesten sikker på.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 10. Juni 2011, 19:05 »
Husker tilbake til en kamp mot Arsenal der Dyer gjorde comeback etter fleire månader på sidelinja. Dominerte, scorte og var milevis bedre enn den nestbeste på banen. Maksnivået til Dyer var ekstremt, ein kan berre undre 'what could have been'.

Litt sånn som med Jenas, utan at dei er spesielt like som typar. Toppnivået til JJ, spesielt under oss, var også heilt vanvittig. Men skader/ustabilitet har dessverre øydelagt to av Englands største talent i nyare tid. 

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 10. Juni 2011, 19:13 »

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 10. Juni 2011, 19:19 »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #97 på: 10. Juni 2011, 19:33 »
Fem års kontrakt herleg, og lønn rundt 30k i veka. Meget bra deal for Newcastle, itilegg til overgangsummen er rundt 4.8mill pund.  :) (Årets kjøp på nivå med Tiote ifjor?)

Info om Cabaye: http://www.nufc.co.uk/articles/20110610/hello-cabaye_2281670_2374709

La han spille et par kamper før du utnevner han til årets kjøp a  ;) Tenker bare på Stéphane Guivarc'h som var en av Ligue 1s beste spillere i 1998, og floppa TOTALT i Newcastle. Har troa, men ikke skryt han opp i skyene da, sikker på at 90 % her inne ikke har sett annet enn youtube-klipp.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 10. Juni 2011, 19:43 »
lønn rundt 30k i veka.

Hvor har du det fra? Trodde det heller var rundt £50 000. Spennende spiller til god pris, særlig når man sammenligner med det som har skjedd de siste dagene.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #99 på: 10. Juni 2011, 19:56 »
Vist den lønna viser seg og stemme, ja da har vi gjort et enda bedre kupp enn det jeg trodde først.
Tenke seg til at vi har fått Tiote og Cabaye for rundt £8mill :o
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 10. Juni 2011, 20:00 »
Får satse på nufcblog har det fra en sikker kilde da, selv om jeg ville bli overasket. Morsomt at vi starter så tidlig. Har ikke akkurat vært tilfellet de siste sesongene.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #101 på: 10. Juni 2011, 20:25 »
Henderson 18m

Cabaye 4.5m
Tiote 3.5m

Liverpool

hehe....word!  :)
Cabaye 4.5m
Tiote 3.5m
Ben Arfa 5m(?)
#winning
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 10. Juni 2011, 21:03 »
Henderson 18m

Cabaye 4.5m
Tiote 3.5m

Liverpool

Hehe! Tenkte akkurat det samme! Tror det blir enten eller med Lpool kommende sesong. Enten kommer de til å kjempe om ligagull, eller så kommer de til å floppe fullstendig..Jeg tror selvsagt på det siste..Jeg tror rett og slett ikke Carroll, Suarez og Henderson  slår til..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 10. Juni 2011, 21:08 »
Du håper vel mer enn du tror vil jeg tippe. Ser ingen grunn over hode til at de tre ikke skal slå til. Kanskje en av de ikke lykkes 100%, men at alle tre skal mislykkes er like sannsynlig som at julenissen finnes. Da er det mye mer sannsynlig at Cabaye mislykkes slik jeg ser det.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 10. Juni 2011, 21:17 »
Suarez har vel allerede gjort sakene sine bra, så at han skal mislykkes neste sesong ser jeg på som lite sansynlig, men det er lov å håpe!  ;D