20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #30 på: 30. Mai 2011, 15:00 »
Får vel si velkommen til klubben, Cabaye!  ;D Utrolig bra førstesignering! Konge å se at vi er tidlig ute også! Må det bare fortsette!

Hadde ikke takket nei til verken Rissen eller thomashaer sitt lag!  :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 30. Mai 2011, 15:09 »
Lurer på hvor lang tid det tar før en ny skade på HBA i den posisjonen. Er ikke akkurat smågutter som spiller DM på de andre lagene. Håper for all del beistene Barton og Nolan blir og spiller fast neste sesong.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 30. Mai 2011, 15:11 »
Rett og slett ei knallsignering. Cabaye er definitivt blant dei betre sentrale midtbanespelarane i Ligue 1, og det er vel ikkje tilfeldig at han får plass i landslagstroppen heller.

Dessutan er det nok eit argument for Gervinho til å velge United. Først Tioté og no også Cabaye. Framleis tvilande til at den overgangen går i orden, men skal ikkje bli bitter om eg må sluke dei orda. :)

For dei som evt. ikkje er kjempestø i fransk så uttalast Yohan Cabaye på følgande måte; Sjåaa Kabaii.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 30. Mai 2011, 15:17 »
Nettop....  :P

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 30. Mai 2011, 15:31 »
Det er umulig å ha en fast 11'er i PL, så veldig bra av Pardew og hente gode midtbanespillere. Man må nesten regne med minst en langtidsskade på en midtbanespiller i løpet av en sesong og nå har vi fire sentrale midtbanespillere som holder godt PL nivå+pluss Guthrie og Gosling i bakhånd, Herlig!!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 30. Mai 2011, 16:57 »
For dei som evt. ikkje er kjempestø i fransk så uttalast Yohan Cabaye på følgande måte; Sjåaa Kabaii.

Etter min fransk skal det bli mer likt Jo'an. Mulig det er forskjellig på dialekter, men det er det som går igjen på de klippene jeg har sett.

Intervju direkte med Cabaye.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 30. Mai 2011, 20:16 »
Ser at flere og flere vil kaste ut BÅDE Nolan og Barton av 11'ren neste sesong, noe jeg må stille meg veldig skeptisk til. De var hjertet og lungene på midtbanen, og i tillegg kaptein og målscorer. Hvilke signaler sender man hvis man skal bytte ut halve stallen hver sesong?!

Jeg ser heller for meg:

------------------NY SPISS---------------------
-----------------BEN ARFA---------------------
JONAS-----NOLAN----TIOTE-------BARTON

Som et utgangspunkt, så får heller Cabaye, Gosling, Vuckic og Guthrie slåss om plassene - ikke glem at vi kommer til, tradisjon tro, å slite med både skader og suspensjoner.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 30. Mai 2011, 20:18 »
Cabaye kommer nok til å være bankers. Tviler også sterkt på at Barton blir noe førstevalg neste sesong.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 30. Mai 2011, 20:20 »
Tror egentlig det jeg også. Men, jeg mener vi må få plass til enten Nolan eller Barton på midten - ellers går vi fra å ha en beinhard britisk midtbane til å ha en gjeng med franske divaer (neida, ikke akkurat Nani'er)...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 30. Mai 2011, 20:22 »
Barton har bevist at han ikke er noen ving, men sentral midtbanespiller av rang. Håper selvsagt vi beholder han, nolan og de andre som har prestert. De beste lagene har ikke 11 bra spillere og 14 middelmådigheter, de har kvalitet over hele troppen!
Gan canny doon Toon!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 30. Mai 2011, 20:24 »
Jeg syns Barton har prestert bedre på vingen enn sentralt, jeg...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 30. Mai 2011, 20:25 »
Barton har vel egentlig vært noen ving, han har vært en mer vandrende høyre midtbanespiller. Ønsker meg kanter neste sesong med fart og teknikk.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 30. Mai 2011, 21:18 »
Denne sesongen ja, og kort oppsummert så er det jo denne sesongen han har vært god for Newcastle. Han har på mange måter tatt litt samme rollen i Newcastle som Bekcham hadde på høyrekanten i MænJu i sin tid. Beckham var bedre ja, men han spilte da også i en tilsvarende bedre klubb.

Når du nå snakker om å få plass til Barton og Nolan i samme åndedrag, så tror jeg det er sistnevnte som står fremst i køen pr dags dato og også 31.august. Nolan er kaptein, og har ikke slengt med leppa på samme måten som Barton har gjort de siste dagene. I tillegg virker det som om Cabaye, og også N'Zogbia (hvis vi kjøper han tilbake), og ikke minst Ben Arfa, som "bare" må bli frisk og rask, er mer direkte konkurrenter til Barton enn Nolan.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 30. Mai 2011, 21:29 »
I tillegg virker det som om Cabaye, og også N'Zogbia (hvis vi kjøper han tilbake), og ikke minst Ben Arfa, som "bare" må bli frisk og rask, er mer direkte konkurrenter til Barton enn Nolan.

Enig i N'Zogbia (selv om ryktene har stoppet her) og Ben Arfa, men Cabaye virker som en dirkete utfordrer til den sentrale midtbanen. Virker som en kreativ og passningssikker spiller og det er vel noe av det Nolan mangler. Ser ut til at han både kan fungere med Nolan og Tiote om vi skal fortsette med 2 sentrale.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 30. Mai 2011, 21:37 »

Etter min fransk skal det bli mer likt Jo'an. Mulig det er forskjellig på dialekter, men det er det som går igjen på de klippene jeg har sett.

Intervju direkte med Cabaye.

Eg er ingen ekspert på fransk lingvistikk, så skal ikkje vere altfor bombastisk. Kan vere det er regionale forskjellar på det der.

Dette klippet underbygger min påstand (trykk 'search and listen').

Fann også klipp med ein nederlender (!) som uttalte etternamnet 'Kabey', men trur eg stolar meir på dei franske kildene.