20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457923 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3855 på: 30. April 2012, 23:01 »
Suarez telles ikke da dommeren kun forstår ett av førtini ord. :P
Til gjengjeld blir han utestengt 8 kamper hver gang han sier det ordet :)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3856 på: 30. April 2012, 23:02 »
Det beste er om vi klarer CL ved å tape mot City! At vi slår chelsea og Everton :) det hadde vert digg, håper city tar gullet, sleppa d jevla maset og skrøyde av alle stygge ManU fans...
Winning isn't everything, it's the only thing!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3857 på: 30. April 2012, 23:14 »
Satan. Kjenner jeg uavhengig av at vi kanskje mister CL-håpet litt på onsdag blir skikkelig gira til ManC-kampen til helga. Fader heller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3858 på: 30. April 2012, 23:14 »
City var det beste laget og vant fortjent,må si at jeg unner city gullet mer enn united,kjøpelag eller ikke.er bare kjekt at noen andre lag blander seg inn i toppen,enn typisk kampen mellom manu,arsenal og chelsea som tidligere.er ekstremt optimistisk å håpe på en cl-plass md de kampa vi har igjen,med tanke på at vi må ta mer poeng enn tottenham og.men,alt er mulig så:)har uansett vært en sesong over all forventning!må bare få bedre dekning i forsvaret t neste år;)

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3859 på: 30. April 2012, 23:21 »
Reaksjonene til ManU-fans etter kampen er den nøyaktige grunnet til at jeg ikke unner den klubben ett eneste mesterskapstrofè. "Tydelig at sjeiken har vært ute og kjøpt dommeren før kampen." "Ufortjent seier. Bra jobba av de røde i dag mtp. at de spilte mot 12 spillere (dommer inkludert!)"

Bare ved å se på kampfakta ser man klart at det er mer enn bare en "kjøpt dommer" som var skyld i kamputfallet. 1 skudd på mål for ManU, og ballinnehavet lå vel på rundt 60/40 i Citys favør mer eller mindre hele kampen? Prøv å legg det frem for en typisk ManU-supporter, og han benekter det hele! For en flott gjeng!

Verst mulige kamputfall for vår del, men kan ikke for at jeg faktisk gleder meg litt over det samtidig. Tror egentlig ikke motstanden hadde blitt noe særlig lettere hvis city hadde vært ute av kampen for seriegullet.

Men alt i alt ligger alt fortsatt i våre hender! Poeng mot Chelsea og ManC + storseier mot Everton og jeg tror vi kniper 4. plass! HWTL :coloccini:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3860 på: 30. April 2012, 23:22 »
Om United skulle klare å ta dette gullet så er det mye bedre om vi kan gi det til dem enn om de skulle klare det selv. Og tar vi poeng fra City vinner de. Enkelt og greit. Det står og faller på én kamp.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3861 på: 30. April 2012, 23:23 »
Fantastisk!  :D

Men jeg er redd for at vi klarer å kapre minst et poeng mot City hjemme...er faktisk ca 50 % sjanse for det, mener jeg. Så kan ikke slippe jubelen løs enda. Er nesten så jeg vil si at jeg kan sprette champagnen SAMME hva utfallet i den kampen blir - kanskje med unntak av 0-0...hmm..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3862 på: 30. April 2012, 23:24 »
Fantastisk!  :D

Men jeg er redd for at vi klarer å kapre minst et poeng mot City hjemme...er faktisk ca 50 % sjanse for det, mener jeg. Så kan ikke slippe jubelen løs enda. Er nesten så jeg vil si at jeg kan sprette champagnen SAMME hva utfallet i den kampen blir - kanskje med unntak av 0-0...hmm..

:whut:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3863 på: 30. April 2012, 23:25 »
Sitter med inntrykk av at ditt hat mot Man Utd er større enn din kjærlighet for Newcastle. Døllhet fra dimensjon ukjent. D-Ø-L-L-T!
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3864 på: 30. April 2012, 23:27 »
Altså, dersom det er avgjørende for at vi ender på 4. så er jeg absolutt for tre poeng. Men skulle vi havne på fjerde/utenfor topp 4 uansett utfall så er jeg helt for tap.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3865 på: 30. April 2012, 23:28 »
slapp av . Rolig dårlig formulering.

Skal selvfølgelig helst se at Newcastle vinner selvfølgelig så lenge det er kamp om 4. plassen og CL-spill, men jeg sier at jeg ikke tar det like tungt om vi taper denne som om vi feks skal tape mot Chelsea.

Et City-gull er i mine øyne helt perfekt slik situasjonen er nå, og om dere liker det eller ikke får egentlig bare være.

Ser at torfinn skrev det som jeg skulle skrive, men poster det allikevel. :)

Christian

• Gjest
« Svar #3866 på: 30. April 2012, 23:29 »
Lagt ut denne både på twitter og FB:

Ønsker ingen oppmerksomhet på søndag, etter Newcastle har slått City.Gaver kan gis til Sir Bobby Robson Foundation http://www.sirbobbyrobsonfoundation.org.uk/

Sidan Man.Utd supporterene har startet å heie på Newcastle.  ::p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3867 på: 30. April 2012, 23:30 »
Altså, dersom det er avgjørende for at vi ender på 4. så er jeg absolutt for tre poeng. Men skulle vi havne på fjerde/utenfor topp 4 uansett utfall så er jeg helt for tap.

Denne tankegangen kan jeg ikke stå inne for. Da legger jeg meg heller ned og ber i et bederom frivillig :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3868 på: 30. April 2012, 23:32 »
Hvorfor ikke? :blink:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3869 på: 30. April 2012, 23:33 »
Alt går jo bare på hvor stort "hat" man har til City i forhold til United...det tror jeg alle skjønner.