20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456683 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3720 på: 25. April 2012, 14:32 »
http://aggbot.com/Newcastle-United-News/article/16702030

Artig sammenligning av Lee Ryder av 96/97 laget og i dag!

Absurd å gi Santon 7, mens Simpson og Williamson får 8 tho...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3721 på: 25. April 2012, 14:40 »
Santon fortjener ihvertfall ikke noe bedre enn de to. Sett under ett har Santon fortsatt mye igjen før han er en proven, stabil PL-spiller. Simpson har vært trygg og ganske solid over hva jeg vil kalle store deler av sesongen. Ja - vi vet alle begrensningene hans, men han har levert så det har holdt denne sesongen og vært ever-present i et lag som ligger på 4. plass i PL for øyeblikket. Santon mistet jo plassen ei stund rett og slett fordi han var all over the place defensivt. Det burde nok kanskje også Willie ha gjort, men vi er noe bedre rustet på backplass enn sentralt. Nå har uansett Willie vært solid han også den siste måneden og skal ha skryt for å ha vært en viktig del av laget som har føket opp til 4. plass.

Ser nå at det gjelder karakterer bare for denne vinnerrekka vår da. Da er det vanskelig å være uenig i vurderinga for min del - ihvertfall av dagens karer som jeg åpenbart har klart best forutsetninger til å vurdere.
« Siste redigering: 25. April 2012, 14:48 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3722 på: 25. April 2012, 14:53 »
Santon fortjener ihvertfall ikke noe bedre enn de to. Sett under ett har Santon fortsatt mye igjen før han er en proven, stabil PL-spiller. Simpson har vært trygg og ganske solid over hva jeg vil kalle store deler av sesongen. Ja - vi vet alle begrensningene hans, men han har levert så det har holdt denne sesongen og vært ever-present i et lag som ligger på 4. plass i PL for øyeblikket. Santon mistet jo plassen ei stund rett og slett fordi han var all over the place defensivt. Det burde nok kanskje også Willie ha gjort, men vi er noe bedre rustet på backplass enn sentralt. Nå har uansett Willie vært solid han også den siste måneden og skal ha skryt for å ha vært en viktig del av laget som har føket opp til 4. plass.

Ser nå at det gjelder karakterer bare for denne vinnerrekka vår da. Da er det vanskelig å være uenig i vurderinga for min del - ihvertfall av dagens karer som jeg åpenbart har klart best forutsetninger til å vurdere.

Jeg synes da virkelig Santon har begynt å skinne de siste kampene denne vurderingen skal stå for.
Eller er det bare meg?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3723 på: 25. April 2012, 14:59 »
Joda, han har spilt seg veldig opp, og har spesielt de to siste matchene vært meget god.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3724 på: 25. April 2012, 15:35 »
Jeg er Santon-fanboy, men to-tre meget gode kamper i løpet av en sesong, er ikke nok til å "overgå" en Simpson som har vist seg som en solid(dog kjedelig) back hele sesongen.
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3725 på: 25. April 2012, 17:31 »
I tillegg synes jeg ikke det er riktig å si at Santon har vært bedre enn Simpson de siste kampene heller. Alle 4 bak har vært SOLIDE.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3726 på: 25. April 2012, 23:49 »
I tillegg synes jeg ikke det er riktig å si at Santon har vært bedre enn Simpson de siste kampene heller. Alle 4 bak har vært SOLIDE.

Jepp, men Santon har det deilige drive fremover på banen også!
Dette er noe som ikke eksisterer hos Simpson som regel.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3727 på: 25. April 2012, 23:50 »
Troor de fleste her inne er enige om at Santon er en mye mer talentfull back enn Simpson :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3728 på: 25. April 2012, 23:51 »
Selvfølgelig enig i det ja.

Jepp, men Santon har det deilige drive fremover på banen også!
Dette er noe som ikke eksisterer hos Simpson som regel.

Har vel ikke skapt det helt store han heller, selv om jeg er enig i at han er mer comfortable on the ball.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3729 på: 27. April 2012, 11:42 »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3730 på: 27. April 2012, 13:32 »
http://aggbot.com/Newcastle-United-News/article/16702030

Artig sammenligning av Lee Ryder av 96/97 laget og i dag!

Syntes det vart litt små forskjellar på karakterane. Lavaste karakter er 7 og høgaste 9, men det er da eit langt større hav mellom f.eks Shearer, Lee, Beardsley, Coloccini og Ben Arfa, og ned til eksempelvis Peacock og Elliott (Sorry, Kristoffer  :P).

Er glad for at Ryder klarer å halde seg saklig i vurderinga av Albert. Synest svært mange som vurderer han, har ein tendens til å utelukkande fokusere på at han var god med ball og ei skapande kraft frå langt tilbake i banen. At han tidvis var heilt ute defensivt blir ofte skubba under teppet. 8 ein fair karakter, for han var jo ei legende like fullt.

Ser han endar opp med 92 - 91 i favør 96-laget. Hadde vi hatt ein midtstoppar i Colo-klasse på 96-laget, hadde vi garantert vunne ligaen i alle fall. Dagens lag har ei langt betre balanse enn det 96-laget hadde, og eg er sikker at ei såpass middelmådig (ja, til tross for at dei fikk lite hjelp) forsvarslinje som i 96 (relativt til andre lag i divisjonen) hadde blitt slakta kraftig i 2012.

Edit: OG SÅ MÅ DU JO SPRENGE SKALAEN MED 10 PÅ VÅRE BESTE SPELARAR, RYDER. SHEARER, LEE, BEARDSLEY OG COLOCCINI ER TOPPKARAKTER.
« Siste redigering: 27. April 2012, 13:34 av Hans J »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3731 på: 27. April 2012, 13:37 »
Jeg er glad til for at du husker min elsk til legenden Robbie Elliott, jeg  :D

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3732 på: 27. April 2012, 19:09 »
Sky Sports ‏ @SkySports
Tottenham defender Benoit Assou-Ekotto will miss the rest of the season after suffering a dislocated shoulder - http://bit.ly/IhvxYv

Trist for dem, bra for oss :D

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3733 på: 27. April 2012, 19:25 »
At cisse får 9 og Shearer får 9 er ett hån mot shearer, mannen har levert i PL i 15 år og er tidenes mål scorer der. Cisse er god, og fortsetter han i samme tempo i 10 år er han ved siden av shearer, men en laaaaang vei å gå enda.

Men poenget er kansje og ta en sessong opp mot en sessong?

Da er det OK

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3734 på: 27. April 2012, 19:26 »
Det er vel rett og slett innsnevret til de to rekordrekkene med seire i de respektive sesongene. Sånn sett fortjener vel begge klare 10ere.