20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 459187 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3660 på: 22. April 2012, 22:49 »
Det som jeg syns er litt skummelt er at alt går mot LFC i år i serien. De skaper jo masser av sjanser - og har klart mest stolpetreff av samtlige lag. Gitt at de får inn en målscorer i sommer eller at Carroll/Suarez plutselig våkner og scorer mål hyppigere - så er de plutselig veldig farlige. Defensivt er de blant de bedre laga i ligaen også. Vi hadde jo aldri vært der vi er uten Ba/Cisse - vi hadde vært på en mye mer beskjeden plass. Så ja - jeg frykter jo at dersom LFC får inn de rette spillerne i sommer, så blir det kjapt mye bedre der.

Kristoffer, de har forum her også:

www.liverpool.no

;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3661 på: 22. April 2012, 23:33 »
Hentet fra Kopforum:

Ben Arfa har dribleferdigheter som kombinerer Denilsons finesser med Zidanes ro.

For oeyeblikket premier leagues klart beste spiller, kun overgaatt av Messi og Ronaldo paa verdensbasis.

Hoho..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3662 på: 23. April 2012, 00:21 »
Hjelpes da.. ::p

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3663 på: 23. April 2012, 00:23 »
Scott Wilson ‏ @Scottwilsonecho
Senegal play Oman in final #Olympic football qualifier tomorrow. If Senegal win, they could pick Cisse and Ba as over-age players. #NUFC

:O

Det vil jo kolidere med EL osv eventuelt?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3664 på: 23. April 2012, 06:05 »
Tviler på at Ba og Cisse er særlig interesserte i å spille OL sammen med fjortiser når de selv har muligheten til å spille PL, EL eller eventuelt CL.

Uansett skal det vel mye til for at Senegal sin coach velger ut akkurat disse.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3665 på: 23. April 2012, 06:08 »
Det kan det fort gjøre da ja. Uten at jeg aner når en evt finalen i fotballturneringen spilles..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3666 på: 23. April 2012, 08:34 »
Er det ikke sånn at klubben kan nekte spillere over 23 å spille i OL? Mener jeg leste det ett sted, men husker ikke hvor...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3667 på: 23. April 2012, 13:15 »
Avstemmning om de beste målene, kampene, spillerene gjennom 20 år i PL

http://www.premierleague.com/en-gb/20-seasons.html?scrn=0

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3668 på: 23. April 2012, 14:55 »
http://fotball.bt.no/england/index.jsp?stats=true&type=tableCalculato

Tok ein utan å teinkja særleg gjennom kampane: Då havna me på 3.plass  ;)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #3669 på: 23. April 2012, 15:42 »
Etter at jeg har brukt tabellkalkulatoren sier tabellen at vi tar 8 poeng på de fire siste kampene, og at vi ender på en fjerdeplass. 2 poeng bak Arsenal og 1 poeng foran Tottenham.

Blackburn og Wigan slår følge med Wolves ned. QPR redder seg på bedre målforskjell enn Wigan.

Men seriøst, dette blir så grusomt spennende, både om tittelen, CL og nedrykk.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3670 på: 23. April 2012, 16:26 »
8 poeng betyr jo strengt tatt at vi går ubeseiret gjennom resten av perioden og atpåtil vinner 2 av de 4 siste. Er jeg veldig pessimistisk når jeg sier at det virker veldig vanskelig? Slik som den kampen på Stamford Bridge hvor vi "alltid" taper - den er jeg skamredd for. Shitty-kampen tror jeg blir jævla vanskelig uansett hvordan det har gått i matchen mot ManU. Muligens en fordel om de taper mot ManU - samtidig fører det at de ikke har noe å spille for at de slipper seg helt løs og lar det stå til. Everton borte er hardt uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3671 på: 23. April 2012, 17:27 »
Vi klarte jo uavgjort på brua i fjor, og da var Chelsea et mye bedre lag enn i fjor, samt at vi var mye dårligere. Jeg har vondt for å se oss tape mot Chelsea i den formen vi er i nå. Håper jeg ikke har for høy sigarføring nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3672 på: 23. April 2012, 17:34 »
Ja, sant det. I mitt hode venter jeg egentlig bare på at seiersrekka vår skal ta slutt. Håper dog jeg tar skammelig feil. Jeg har troa på at vi vinner mot Wigan. Tar vi så poeng på brua har vi opparbeida oss en fantastisk fin posisjon fremfor de to siste kampene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3673 på: 23. April 2012, 18:29 »
Jeg har ment i flere uker nå at det blir for tøft med en CL-plass, men den rekka vi har hatt nå har gitt oss utrolig mye poeng og vi sitter nå i en fin posisjon. Forutsetningene kunne ikke vært bedre, men jeg tror fortsatt at vi skal få slite i disse fire kampene og Tottenham har en relativt grei rute inn. Så jeg tror det ender med at vi tar 5.plass.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3674 på: 23. April 2012, 19:03 »
Helt enig i resonnementet. Jeg tror vi ender på femteplass, men håper selvfølgelig jeg tar skrekkelig feil og at vi kan overraske alle med sterke resultater i innspurten.