20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3600 på: 21. April 2012, 20:31 »
8 poeng neste 4 kampene burde være nok til å sikre CL plass. Vi MÅ slå Wigan og City hjemme, og minst ha uavgjort mot Chelsea og Everton.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3601 på: 21. April 2012, 20:35 »
8 poeng neste 4 kampene burde være nok til å sikre CL plass. Vi MÅ slå Wigan og City hjemme, og minst ha uavgjort mot Chelsea og Everton.

Tror nok det er større sjanse for å slå Everton enn City. Og jeg mener vi spiller mot Wigan på bortebane dessverre. Men ellers enig i at 8 poeng i de siste 4 burde være tilstrekkelig, selv om det beklageligvis er veldig usannsynlig at vi skulle greie nettopp det. Chelsea og City er nok favoritter, og Everton og Wigan er svært vanskelige borte.

Christian

• Gjest
« Svar #3602 på: 21. April 2012, 20:36 »
BBC Sport ‏ @BBCSport
QPR's 1-0 win over Tottenham means that Wolves will be relegated if they fail to beat Manchester City tomorrow.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3603 på: 21. April 2012, 20:39 »
Ein heilt fantastisk PL-dag for oss!! Vi har virkelig sjangs på CL nå! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3604 på: 21. April 2012, 20:43 »
BBC Sport ‏ @BBCSport
QPR's 1-0 win over Tottenham means that Wolves will be relegated if they fail to beat Manchester City tomorrow.
:happy:

Liker virkelig ikke Wolves og håper det er lenge til vi ser de igjen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3605 på: 21. April 2012, 20:45 »
Neste runde:

Chelsea-Qpr
Tottenham-Blackburn
Stoke-Arsenal
Wigan-Newcastle

Hvis denne trenden fortsetter vinner vi mot Wigan og de andre lagene avgir poeng. Stoke må revansjere det pinlige opptredenen mot oss, og blackburn og qpr kjemper for livet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3606 på: 21. April 2012, 20:48 »
Æ dør litt på mæ folkens...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3607 på: 21. April 2012, 20:54 »
Dør? Jeg føler meg virkelig levende jeg, og får sååå mye kred for å være NUFC-supporter. Folk liker laget vårt, og Arsenal- og Tottenham-supportere er dritredde..
Elsker'e!! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3608 på: 21. April 2012, 21:05 »
Vi må slå Wigan. Om Spurs og Chelsea avgir poeng neste runde er bonus. Stoke tror jeg tar minst 1 mot Arsenal. Chelsea er ute av det vil jeg påstå. De har kamp hver 3-4 dag i lang tid nå , og vanskelig program. Å møte city nest siste kan være gull i og med de møter United runden før. Så vinner United da så går nok lufta ut av city. Da har ikke en dritt spille for.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3609 på: 21. April 2012, 21:06 »
Tror 69 poeng holder for champ . Storseier mot Wigan nå så begynner målforskjellen se bra ut og :)

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3610 på: 21. April 2012, 23:10 »
Fantastisk dag i PL!!!
Gratulerer alle sammen. Om flere er interessert i MOT på BBC legger jeg link her, begynner om 20min.

HWTL!

http://www.firstrowsports.eu/watch/120289/1/watch-bbc-match-of-the-day.html
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3611 på: 22. April 2012, 00:14 »
Er så fantastisk digg å være Newcastlesupporter for tiden. Ikke bare valser vi over all motstand, men alle andre supportere og eksperter unner oss suksessen nettopp siden vi ikke er et kjøpelag og er relativt nyopprykket ^^

Husker dagen etter vi rykket ned og jeg gikk med Newcastledrakten på skolen til mye latter av samtlige av mine liverpoolkompiser. Who's laughing now?  :coloccini:  :lol:

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3612 på: 22. April 2012, 00:37 »
Enig Martin!! Kjekt å holde me ett lag alle unner suksess! Og som forhåpentligvis blir ett topplag framover!

Anbefaler alle å gå innpå det norske tottenham forumet og lese kamptråden mot QPR, kjekk lesning! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #3613 på: 22. April 2012, 01:22 »
Blir nevnt enkelte plasser at vi delvis kan takke andre lags dårlige form for at vi ligger der vi ligger!  Det syns jeg vi kan slutte med etter 34 serierunder.  Vi ligger der vi ligger på tabellen fordi vi er det fjerde beste laget gjennom 34 serierunder :feiring:  "form is temporary class is permanent"

Og laget vårt består faktisk av en hel del klasse :thumbu:

Ba, Cisse, Barfa, Cabaye, Tiote, Krul og Colo er topp PL klasse
Saylor, Jonas, Simpson og Santon er god PL klasse
og når da middelmådigheter som Perch, Raylor, Willi og Ameobi tidvis presterer langt over evne, så er det, på tross av at vi har Obertan i laget,  ikke så rart at vi ligger i toppen  :D

Og så skal man selvfølgelig ikke glemme  :pard:

Vi har faktisk ett jævla hærlig lag  :smitten: :wub:
sunt pueri pueri puerilia tractant

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3614 på: 22. April 2012, 09:54 »
Blir nevnt enkelte plasser at vi delvis kan takke andre lags dårlige form for at vi ligger der vi ligger!

Det kan jeg være litt enig i faktisk. Ihvertfall et lag som Chelsea hadde jeg sett kjempe høyere oppe før denne sesongen. De har jo noen fantastiske spillere som har spilt sammen i en årrekke nå og som burde vært langt nærmere Manchester lagene enn de er pr dags dato. Men i hver bidige sesong så lenge jeg har fulgt med på fotball så er det flere lag som skuffer og underpresterer stort. Det er ikke noe nytt som  bare har skjedd denne sesongen.
Man kan også stille seg spørsmålet om at lag som Tottenham og Arsenal er så gode som det flere, sikkert også meg, har trodd. Gode enkeltspillere, men som lag og tropp er de ikke så mye bedre enn f.eks. NUFC.

Når det er sagt så har de siste sesongene vist at klubbene som vil opp på en 4. plass, eller høyere, må ha en poengfangst på nærmere 70. De siste 10 sesongene har snittet vært på 68 poeng for 4. plassen i PL. Akkurat denne summen er jo NUFC kun 6 poeng ifra med 4 kamper igjen å spille, og derfor ikke så usannsynlig å klare.

Når det kommer til det med enkelte lags dårlige form så må man ikke glemme at NUFC heller har hatt sin periode med dårlige resultater. Dette var i midten av november og ut året. På 8 kamper ble det kun 5 poeng av 24 mulige, det inkluderer kamper som WBA (h), Swansea (h) og Norwich (b). Det er som A. Schau og de andre i TV2 sitt PL studio sier, alle lag får en dårlige periode i løpet av sesongen, men det gjelder å gjøre den så kort som mulig.

Det er jo fullt fortjent at NUFC ligger så høyt som de gjør. Spillemessig er det fra det defensive til det offensive så solid som det kan få blitt, og med noen enkeltspillere som er i ypperste PL klasse. Slik har det vært hele sesongen til tross for tidvis store skadeproblemer og viktige spillere på ACN.
Spennende sesongavslutning og et like spennende overgansgvindu i sommer gjør at jeg forhåpentligvis ser NUFC enda høyere opp på tabellen neste sesong.