20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3555 på: 21. April 2012, 14:05 »
Merker at jeg kan leve med et hvilket som helst resultat på Emirates. Velger nok kanskje U som det beste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3556 på: 21. April 2012, 14:06 »
Tror kanskje jeg heller mest mot Arsenal. Tror de er litt for langt frem for oss uansett - så det er kanskje bedre å distansere Chelski mest mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3557 på: 21. April 2012, 14:06 »
Chelsea seier hadde ikke vært bra for oss. Så der er jeg uenig.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3558 på: 21. April 2012, 14:14 »
Tror kanskje jeg heller mest mot Arsenal. Tror de er litt for langt frem for oss uansett - så det er kanskje bedre å distansere Chelski mest mulig.

Skjønner ikke det her. Uavgjort i dag og Newcastle-seier vil Newcastle være 3 poeng bak med en kamp mindre spilt. Da har Newcastle sjansen til og gå opp på samme poengsum som Arsenal. Vil ikke si at det er veldig langt forran oss.
Nei.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3559 på: 21. April 2012, 14:20 »
Arsenal har også en vanskelig bortkamp mot Stoke neste runde.  Hvis Chelsea vinner vil de kunne passere oss når vi møter dem på brua. Hvis de ryker ut av CL vil den kampen ha utrolig mye å si.
Vanskelig å bestemme seg for hvem jeg vil skal vinne denne. Uavgjort virker å være det klart beste.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Christian

• Gjest
« Svar #3560 på: 21. April 2012, 14:21 »
Håper heilt klart på ein U i denne.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3561 på: 21. April 2012, 14:24 »
Sliter og me hva jeg håper på i denne kampen. Skal aldri håpe på skader eller direkte røde kort,men det hadde vært litt nice :) håpet iallfall på ein underholdene kamp, det slapp vi iallfall, drittkjedelig -.-
Winning isn't everything, it's the only thing!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3562 på: 21. April 2012, 14:30 »
Merker at jeg kan leve med et hvilket som helst resultat på Emirates. Velger nok kanskje U som det beste.
U er nok kanskje det beste for oss. Men Chelsea-seier vil ikke være bra for oss. Overhodet ikke. Det er viktig for meg å distansere Chelsea mest mulig. Målet for meg er å hamle opp med Chelsea og Spurs. Det er vanskelig nok med Spurs, som i praksis er ett poeng foran oss, pga målforskjell.

Skulle de blå vinne denne kampen jubler overhodet ikke jeg. Det får du gjerne gjøre, hvis du tror det er så bra, men da blir det bra enda jevnere og enda viktigere for oss å banke Chelsea på brua. Og det er pokker ikke noen enkel sak.

Da ser jeg heller at Arsenal stikker av, sikrer tredjeplassen, og vi distanserer Chelsea.

Men ja, U vil være det beste, da kan vi distansere Chelsea, og samtidig ta inn på Arsenal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3563 på: 21. April 2012, 14:34 »
Saken er at det vil være det samme for oss om vi får 5. eller 6. Og for å bli 3 eller 4 har vi neppe råd til å tape på brua uansett, så da kan Chelsea like gjerne vinne som Arsenal.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3564 på: 21. April 2012, 14:38 »
Saken er at det vil være det samme for oss om vi får 5. eller 6. Og for å bli 3 eller 4 har vi neppe råd til å tape på brua uansett, så da kan Chelsea like gjerne vinne som Arsenal.

Det samme er det jo ikke.. Vi spiller jo også for plassering, ikke baaaare europa
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3565 på: 21. April 2012, 14:39 »
Men hvisomatsåfremtifall at Chelsea vinner CL, og ikke blir topp 4 i ligaen, så tar vel fjerdeplassen den siste EL-plassen, som da går ut over sjetteplassen?

Med tanke på stillinga i CL-semien etter én kamp, og ligaposisjonen deres, så er vel dette et ganske sannsynlig scenario?

Med andre ord er det vel ikke samme f... om vi får femte eller sjette?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3566 på: 21. April 2012, 14:43 »
Vi tar nok ikke igjen Arsenal så jeg håper de vinner.

Christian

• Gjest
« Svar #3567 på: 21. April 2012, 14:48 »
Å sei at plassering ikkje betyr noko, er det dummeste eg har høyrt. Til bedre plassering me har, til bedre seeding får me i EL eller CL. (Alt etter kva me kvalifiserer oss for)

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3568 på: 21. April 2012, 14:56 »
Ser man på kampprogrammet for resten av sesongen, er det lita sannsynlig at vi skal komme over Arsenal mener jeg. Ser helst U eller H i dette oppgjøret.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3569 på: 21. April 2012, 15:08 »
veldig glad for at vi ikke fikk Gervinho. Han virker ikke å være verdt pengene.
Mye mer verdi for pengene med Obertan :troll:

ryktene vil ha det til at overgangen gikk i vaksen pga han virker uproff og trykket på mobilen under samtaler med klubben. lol.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /