20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2970 på: 25. Mars 2012, 01:07 »
Syk, syk lesning det der. Men dessverre et skremmende godt bilde på hvor naiv det er mulig å bli om sitt eget lag.

"It's unlikely de Gea will ever reach the same level as Reina". Mannen er såvidt igang med karrieren og allerede nære :lol:

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2971 på: 25. Mars 2012, 06:08 »
"Andy Carroll forsøkte en desperat sklitakling, men ble sendt ut for å kjøpe pølse, og Caldwell viste stoisk ro da han trillet ballen i mål fra kort hold. "

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2972 på: 25. Mars 2012, 06:46 »
Liverpool tapte hjemme mot det laget som lå desitert sist i PL. Flagdag imo
Same old Shearer, always scoring!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2973 på: 25. Mars 2012, 07:15 »
Utrolig mål av Arteta!

Se på Taiwo sitt!

Damn! Håper vi snapper han fra QPR til sommeren. Han er jo bare på lån?

Jepp, fantastisk spiller på sitt beste.
Men absolutt ikke topp 6 kvalitet på sitt verste -_-
Da håper jeg han ikke var  sitt beste mot pool. Mannen var jo en rundingsbøye for downing.

Taiwo spilte vel ikke forrige kamp mot LFC. Så noen rundingsbøye var han nok ikke.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2974 på: 25. Mars 2012, 08:34 »
Passende tid å trekke opp noen litt eldre meninger fra noen poolsupportere selv.

http://live4liverpool.com/2011/08/view-from-the-kop/are-united-really-that-much-better-than-us

Nå var jo jeg også en av flere som trodde at LFC skulle være med å kjempe om ligatittelen. Spillerkjøpene de gjorde samt Dalglish og Clarke på trenerbenken var jeg overbevist om at de skulle kjempe helt i toppen.
Spillemessig har de variert veldig denne sesongen og har tidvis produsert drøssevis av sjanser, men de har også hatt kamper hvor de har slitt for å komme til en eneste farlighet.
Uansett så er det ikke vanskelig å se hvor problemet ligger. Defensivt er det bare ManCity og ManU som har sluppet inn færre mål enn LFC. Så forsvarsmessig leverer laget ganske stabilt og bra, selv om de siste 2 kampene har vært preget av feil av enkelt spillere. Offensivt derimot ligger de helt i bunnsjiktet når vi teller antall scorede mål. Vi kan vel si at Carroll, Suarez, Downing og Adam i beste fall har underprestert veldig, selv om jeg vil si at flere av dem har vært bomkjøp og har floppet skikkelig. I tllegg har spillere som Gerrard og Kuyt vært skadeplaget og levert langt under hva man hadde forventet.

Men det er alltid lett og være etterpåklok. Men før sesongen og med de pengene og spillerne de investerte i fryktet jeg at LFC ville være å finne i toppsjiktet i PL. Men da måtte jo spillere som Carroll finne tilbake til scoringsformen og Downing måtte fortsette i samme spor som i Aston Villa. Det har de jo ikke klart.......

Christian

• Gjest
« Svar #2975 på: 25. Mars 2012, 10:41 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2977 på: 25. Mars 2012, 11:24 »
Utrolig mål av Arteta!

Se på Taiwo sitt!

Da håper jeg han ikke var  sitt beste mot pool. Mannen var jo en rundingsbøye for downing.

Taiwo spilte vel ikke forrige kamp mot LFC. Så noen rundingsbøye var han nok ikke.

Kanskje han tenke på Onuoha? :)

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2978 på: 25. Mars 2012, 12:41 »
Utrolig mål av Arteta!

Se på Taiwo sitt!

Kanskje han tenke på Onuoha? :)
Han ble vel bytta inn etter pausa
Gan canny doon Toon!

Christian

• Gjest
« Svar #2979 på: 25. Mars 2012, 12:48 »
*BILDE*

?
Har du sett filmen Moneyball? Som er basert på sann historie frå baseballen i USA, som er utgangspunktet til transfers policyen til Liverpool.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2980 på: 25. Mars 2012, 12:49 »
Stemmer visst det nikman. Etter å ha sjekket nærmere hadde han jo blandt annet assist på Cissè sitt 2-2 mål. Om han var en rundingsbøye for Downing vet jeg derimot ingenting om.....

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2981 på: 25. Mars 2012, 13:36 »
Stemmer visst det nikman. Etter å ha sjekket nærmere hadde han jo blandt annet assist på Cissè sitt 2-2 mål. Om han var en rundingsbøye for Downing vet jeg derimot ingenting om.....
vglive bomma litt der ja :p
Offensivt var han ikke så ille, kom til mange velslåtte innlegg, samarbeidet godt med vingen og var rask på kanten. Defensivt gjorde han noen gode involveringer og vant ballen, men ble lurt trill rundt av downing. Ikke en spiller jeg vil ha siden vi kjemper mot lag som er vesentlig bedre enn pool.
Gan canny doon Toon!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2982 på: 25. Mars 2012, 16:11 »
*BILDE*

?
Har du sett filmen Moneyball? Som er basert på sann historie frå baseballen i USA, som er utgangspunktet til transfers policyen til Liverpool.

Gikk ikke an å se bildet, var det jeg mente. :) Prøvde å kopiere bildelinken og lime inn, men kom bare: access denied.

Christian

• Gjest
« Svar #2983 på: 25. Mars 2012, 16:40 »
Aaah.

Funker denne: https://twitpic.com/8abv71

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2984 på: 25. Mars 2012, 16:43 »
ja.