20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2520 på: 21. Feb. 2012, 22:15 »
Tror dere Villas Boas er Chelseamanager i slutten av sesongen?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Christian

• Gjest
« Svar #2521 på: 21. Feb. 2012, 22:21 »
Feil å sparke han, tros det vil skje. Problemet er rett og slett stallen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2522 på: 21. Feb. 2012, 22:28 »
Det er vanskelig å si. Han kan få sparken om Chelsea ryker i CL, men han kan også bli sittende ut sesongen, for å se om Chelsea greier å ta fjerdeplassen. Det jeg tror vi kan garantere er at han garantert ikke overlever om Chelsea ikke får minimum fjerdeplass i PL denne sesongen.

Selv om jeg personlig mener Roman heller burde rydde hele forbanna spillergruppa enn å sparke AVB.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2523 på: 21. Feb. 2012, 22:53 »
Enig. Spillerne må ta sin del av skylden. Det skal jo være et generasjonsskifte på gang. Tror kanskje de må kvitte seg med noen gamlinger for å gi plass til Lukaku, McHecran(?) osv. David Luiz virker som en veldig dårlig versjon av Colo av og til. Men det blir spennende å se hvor stor tålmodighet russeren har.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2524 på: 21. Feb. 2012, 22:55 »
Luiz er en fattigmanns Coloccini! :coloccini:
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #2525 på: 21. Feb. 2012, 23:02 »
Villas Boas har jo vært veldig dårlig i prioriteringen av spillermaterialet. Han velger å ikke bruke noen av supertalentene sine, som potentsielt kan være bedre enn Mikel, Ramires, Lampard, Torres og Drogba. McEachran og Lukaku er spillere med enormt potentsiale og kvaliteter. Synes det er feigt når f.eks Lukaku så langt ikke har fått mer enn rundt 30 min i PL, mens Torres og Drogba er fryktelig svake og samlet har drøyt 5 mål i PL.
Om AVB hadde turt å satse på disse spillerne som allerede nå sansynligvis er veldig gode PL spillere istedenfor Drogba, Torres og Lampard som har sett sine beste år tror jeg de kunne ha avgjort mange jevne kamper, der de har mer energi å komme med enn disse besteforeldrene.
Du kjører gjerne Ferrari om du vil vinne billøpet, ikke Opel.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2526 på: 21. Feb. 2012, 23:39 »
Han har ikke vist baller til å sette ut de etablerte på laget. Er for mange personligheter der som har for mye å si rett og slett. Ikke lett å komme inn ung og uerfaren da.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

• Gjest
« Svar #2527 på: 22. Feb. 2012, 00:03 »
Tevez har nå beklaget seg for Mancini og fansen...

Håper han ikke kom inn på kontoret til Mr Mancini med en t-skjorte med seg selv på. Jævlig kleint.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2528 på: 22. Feb. 2012, 00:07 »
Dritfett! Gliste bredt som bare det når jeg så bildet i ste. Dødsfett! :wub:
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #2529 på: 22. Feb. 2012, 00:09 »
Hvordan greide den tingen der å få seg venner og familie med det utseende btw? Han er jo så ubeskrivelig stygg.  ::p
Er vel derfor City har blitt så dårlige i det siste etter at Tevez kom hjem fra Argentina. De sitter nok på dassen hjemme og doper seg med smertestillende, og spyr av utseende hans. Hørt rykter om at enkelte spillere prøvde å stikke ut sine egne øyne bare for å slippe å se bikkja.

Peter

• Gjest
« Svar #2530 på: 22. Feb. 2012, 00:11 »
Dritfett! Gliste bredt som bare det når jeg så bildet i ste. Dødsfett! :wub:

Samme her, men tror det var mest krampeaktige brekninger, ikke et skikkelig glis.  :-\

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2531 på: 22. Feb. 2012, 00:16 »
EDIT: Er det ikke spoilertags på det forumet her?

For noen sykt drøye lønninger Arsenal har. Herrefred! ???

Spoiler (hover to show)
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2532 på: 22. Feb. 2012, 00:34 »
Kan ikke akkurat si jeg er imponert av det han har fått til sålangt. Grei at han har en aldrende spillergruppe, men fy fader for noen spillere det fortsatt er der.

Brudern he massiv CFC fan så har sett mange kamper i år og må si jeg er sjokkert over hvor dårlig han stiller taktisk. Han har INGEN plan over spillet, det går sakte, det er få løp og det er så forutsigbart at det er latterlig. Folk trekker frem at han har for dårlige spillere, men de seierene de tar kommer jo som følge av enkeltprestasjoner ( les Sturridge og Mata) og aldri på grunn av taktikk. Har ikke sett EN eneste gang at AVB har endret et kampbildet når de har livet under i form av bytter, formasjonskifte ol. Ingen plan B!

Imponert over det han gjorde i Porto, men i Chelsea har rett og slett ikke gjort en god nok jobb... Sorry litt rotete innlegg, men skriver på telefon :)
« Siste redigering: 22. Feb. 2012, 00:37 av Andymag »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2533 på: 22. Feb. 2012, 00:34 »
Benayoun ? £70,000 PW looooooooooooooooooooooooooooool
Same old Shearer, always scoring!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil