20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2490 på: 15. Feb. 2012, 14:58 »
Eit opphald i Sunderland hadde vore ein skamplett for dei aller fleste gode menn, men Clark redda seg fantastisk inn med denne t-skjorta her i forkant av finalen i FA-cupen i 1998.

Sad Mackem Bastards!

-
Legendestatusen i Newcastle auka, og er fortsatt formidabel.

--
Clark sin avskjed i Huddersfield var autorisert av styret - han fekk sparken, sa ikkje opp sjølv. Ganske vanvittig om det har skjedd uavhengig av ryktene om Leeds-jobben, men berre pga. at Hudds ser føre seg at ein annan manager er betre eigna til å føre dei opp ein divisjon. Eg ser gjerne LC som Newcastle-manager ein gong i relativt fjern framtid, sjølv om Hudds har hatt bra med ressursar ifht til mange andre klubbar i divisjonen og at ein relativt bra record kanskje ikkje seier alt om kvalitetene hans.
« Siste redigering: 15. Feb. 2012, 15:11 av Hans J »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2491 på: 15. Feb. 2012, 15:45 »
Ja, han er en kjernekar etter hva jeg husker.
Kunne gjerne hatt han inn i en trenerrolle i klubben allerede, men regner ikke med det er aktuelt.
Kansje han tar over Wolves, det hadde vært spennende å se hva han hadde fått til i den jobben.
Mener han burde styre unna Leeds iallefall.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2492 på: 15. Feb. 2012, 15:50 »
Ellers til denne Chelsea saken.
Jeg håper og tror at spillere ikke har så mye makt i en klubb at de fjerner AVB.
AVB ser jeg gjerne at fortsetter og at de nevnte spillerene forsvinner.
Chelsea henger etter i forhold til utskiftninger i klubben med sine old boys. De trengr friskhet inn i laget og de trenger kjappere bein inn i klubben.
Jeg vil gjerne se Lampard, Cole, Bosingwa forsvinne. De burde og kvitte seg med Drogba, da tror jeg fort Torres kunne blomstret og vi kunne sett den kjente ketshupeffekten.
Terry har fortsatt mye og bidra med i den klubben, og er kansje den jeg ville ha kvittet meg med sist tror jeg.
Uansett spennende og se hva som skjer.

PS! glemte Malouda, se og få vekk den fyren umiddelbart.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2493 på: 15. Feb. 2012, 16:27 »
Jeg synes det er ganske merkelig at Huddersfield sparker Clark når de ligger såpass bra an som de gjør. Det virker som at styret ikke har tro på at Clark kan føre klubben til opprykk.

Lee Clark har gjort en fantastisk, fenomenal jobb med klubben, og ledet dem til playoff to ganger. Det virker på meg som at styret nå hadde langt større forventninger til klubben enn det Clark var i stand til å produsere. Og å tape kun tre av 55 kamper er åpenbart ikke bra nok. Og jeg som trodde en seiersprosent på 49 var særdeles bra for enhver manager.

Lunacy.

Jeg håper Clark får seg ny jobb veldig snart. Leeds virker å være et vepsebol, og jeg må innrømme jeg er skeptisk hvis han stikker hånda si inn der. Men jeg kan se tiltrekningen likevel. Leeds er en tradisjonsrik klubb, en stor klubb, til tross for dårlige tider.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2494 på: 18. Feb. 2012, 21:42 »
Garanterer at vi taper mot sunderland. Laget har en enorm flyt og fighter stall nå. De har noen Barton og nolan typer som spiller god fotball som dagen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2495 på: 18. Feb. 2012, 21:45 »
Og vi har ingen som kan hamle opp med middelmådighetene på Sunderland mener du?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2496 på: 18. Feb. 2012, 21:57 »
Gardner framstår for meg en bedre og bedre deal for min del. Imponerer meg kver gang eg ser han, og passer perfekt inn i spilestilen til sunderland. Hadde brilliert for oss i fjor!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2497 på: 18. Feb. 2012, 22:10 »

I vår og demmes form, så nei. + at jeg føler at vi mangler disse gale menneskene man trenger i et slikt derby.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2498 på: 18. Feb. 2012, 22:13 »
 :tiote: :shola: :pard:
=
win

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2499 på: 18. Feb. 2012, 22:14 »

I vår og demmes form, så nei. + at jeg føler at vi mangler disse gale menneskene man trenger i et slikt derby.
Dummeste jeg har hørt. Man trenger kvalitet for å vinne fotballkamper, og kvalitet har vi mye mer av enn Sunderland. Og at vi også opptrer som et lag er det ingen tvil om.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2500 på: 18. Feb. 2012, 22:28 »

Dummeste jeg har hørt. Man trenger kvalitet for å vinne fotballkamper, og kvalitet har vi mye mer av enn Sunderland. Og at vi også opptrer som et lag er det ingen tvil om.

Heilt klart. Noko som og er heilt klart er at me må heva oss fleire hakk enn det me har vist dei siste 5 kampane for å ta 3 poeng. No er det på tide med 2 heimekampar der me verkeleg overbevise og viser kvalitet som mot Scums osv.

Gabriel Obertan

• Benkvarmer
  • **
  • Obertans Medical at Newcastle
    • Vis profil
« Svar #2501 på: 18. Feb. 2012, 23:53 »
Sunderland per dags dato er et bedre lag enn oss form-messig. Bare en rask titt på formtabellen stadfester det.
I tillegg har de Sessegnon, som vel kan sies å ha funnet formen.
Snakket forresten med en fransk kompiss som følger PSG tett, Sess kom jo derfra.
Spurte han om hvem han synes var best av Sessegnon og Ben Arfa.  Han begynte å le og sa at franskmenn ville ha blitt fornærmet om du stilte dem det spørsmålet. Sessegnon er ikke verdig å nevnes i samme setning engang, det var som å sammenligne Perch og Coloccini  :coloccini:

Synd at fattigmanns-HBA`en herjer i Sunlun mens vår juvel hører på Ipod på benken mens Lovenkrants gjør seg klar  :ler:
Gabriel obertan - arbeidsmoral, hurtighet og teamwork

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2502 på: 19. Feb. 2012, 00:02 »
Sunderland per dags dato er et bedre lag enn oss form-messig. Bare en rask titt på formtabellen stadfester det.
6 siste kamper:

Sunderland 12 poeng.
Newcastle 12 poeng.

Gabriel Obertan

• Benkvarmer
  • **
  • Obertans Medical at Newcastle
    • Vis profil
« Svar #2503 på: 19. Feb. 2012, 00:04 »
12 siste da?
De har vel heller ikke blitt lagt over kneet og fått et tørt såpestykke tredd inn 5 ganger av henholdsvis fulham og tottenham i det siste..

"vi kan dra til white hart lane og senke skuldrene" sa Rapey, og det var akkurat det vi gjorde...hele laget.
I tillegg sitter Danny ryggelys Simpson og skryter av Tottenham på goals neste søndagsmorgen.
Pell deg ut på benton og tren markering istedenfor,  din oksygentyv.
« Siste redigering: 19. Feb. 2012, 00:07 av Rolvsøy »
Gabriel obertan - arbeidsmoral, hurtighet og teamwork

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2504 på: 19. Feb. 2012, 00:23 »